Dat eerste is prima.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hele dag in de tuin gewerkt. De voortuin is weer netjes en voorzien van een kruiwagen vol wormencompost, mestcompost en lavagruis. Laat de regen maar komen
Goed bezig. Hier was het vooral koud. Ik had vanmiddag met mijn dochter een high tea.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hele dag in de tuin gewerkt. De voortuin is weer netjes en voorzien van een kruiwagen vol wormencompost, mestcompost en lavagruis. Laat de regen maar komen
Stuur maar gewoon hierheen. Dan heb jij er geen last van.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat eerste is prima.
De regen moet nog even wachten, veel buitendingen staan er hier op het programma...
Het was hier een tijdje ook koud, gelukkig verder wel zonnig. Er kwamen weer eens mensen langswandelen die onze tuin zo mooi vonden ‘zo veel mooier dan dat van jullie buren…’. Heb ze ook even een rondleiding door de achtertuin gegeven.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed bezig. Hier was het vooral koud. Ik had vanmiddag met mijn dochter een high tea.
Zo blij dat Symph er nu ook helemaal klaar mee isquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het heel vermoeiend.
Zowel qua acts als qua show...
Leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was hier een tijdje ook koud, gelukkig verder wel zonnig. Er kwamen weer eens mensen langswandelen die onze tuin zo mooi vonden ‘zo veel mooier dan dat van jullie buren…’. Heb ze ook even een rondleiding door de achtertuin gegeven.
Ik heb dinsdag nog een poging gedaan om te kijken, maar ben snel afgehaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo blij dat Symph er nu ook helemaal klaar mee is
Dat gebeurt best regelmatig, grappig. Bij een stel gaan we binnenkort langs om hun tuin te bekijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |