quote:01. TYR - Dreams
02. Heart - These Dreams
03. Monkees - Daydream Believer
04. Nena - Nur Geträumt
05. Alice Cooper - Welcome to My Nightmare
06. The Posies - Dream All Day
07. Lovin' Spoonful - Daydream
08. Ramkot - Dancing In A Dream
09. Evanescence - End Of The Dream
10. Aerosmith - Dream On
11. TesseracT - Dream Brother
12. Flogging Molly - From the Back of a Broken Dream
13. Dizzy Mizz Lizzy - Barbedwired Baby's Dream
14. Keith Caputo - Droom Kleuren
15. Jonathan Wilson - Dreaming
16. Julia Jacklin - L.A. Dream
17. Kate Bush - Army Dreamers
18. Carina Round - Weird Dream
19. Philip Oakey & Giorgio Moroder - Together In Electric Dreams
20. Biffy Clyro - Fever Dream
21. Depeche Mode - Dream on
22. CHVRCHES - Nightmares
23. Lady Gaga - Sexxx Dreams
24. Eurythmics - Sweet Dreams
25. Filter - In Dreams
26. Iron Maiden - Infinite Dreams
27. Crowded House - Don't Dream It's Over
28. Pretenders - All My Dreams
29. Jammah Tammah - Stoomdroom
30. Living Colour - Nightmare City
31. Abba - I Have A Dream
32. Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
33. Air Supply - Sweet Dreams
34. Tori Amos - Sweet Dreams
35. Nazareth - Dream On
36. Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
37. Circa Survive - Fever Dreams
38. Nightwish - Ever Dream
39. Tom Petty & The Heartbreakers - Runnin' Down A Dream
40. The Smiths - Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me
41. Radiohead - (Nice Dream)
42. Ben Howard - In dreams
43. Teenage Fanclub - Sparky's Dream
44. Anathema - Fragile Dreams
45. Weezer - Only In Dreams
46. Mama Cass - Dream A Little Dream
Met een eervolle vermelding voor vout op plek 66.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek voor de grap eens op die pagina met FOK!-statistieken:
https://www.thuisserver.n(...)dfgead&tab=tab_table
De top-posters in MUZ in 2026 tot dusver zijn allemaal vertrouwde mensen uit het Radio 49-topic.![]()
De top 5: Melting, livelink, DJ11, Symphonic en MadMaster. Ook brother52, Bomenverzameling en Doedezemaar staan in de top-10.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek voor de grap eens op die pagina met FOK!-statistieken:
https://www.thuisserver.n(...)dfgead&tab=tab_table
De top-posters in MUZ in 2026 tot dusver zijn allemaal vertrouwde mensen uit het Radio 49-topic.![]()
De top 5: Melting, livelink, DJ11, Symphonic en MadMaster. Ook brother52, Bomenverzameling en Doedezemaar staan in de top-10.
MUZ is helaas ook aardig dood.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek voor de grap eens op die pagina met FOK!-statistieken:
https://www.thuisserver.n(...)dfgead&tab=tab_table
De top-posters in MUZ in 2026 tot dusver zijn allemaal vertrouwde mensen uit het Radio 49-topic.![]()
De top 5: Melting, livelink, DJ11, Symphonic en MadMaster. Ook brother52, Bomenverzameling en Doedezemaar staan in de top-10.
Is ook best lastig. Misschien maar eens brainstormen over leuke nieuwe topics.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
MUZ is helaas ook aardig dood.
Meederheid posts zit nog in de reeksen (R49, WLJN en Trivia), verder allemaal occasional losse flodders.
Zou ook niet weten wat daar aan te kunnen doen.
Klopt.... ik vertrek over 20 minuutjes. Zin in!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:06 schreef livelink het volgende:
Ah, ik lees dat Melting naar de bioscoop is voor de documentaire van Iron Maiden. My bad
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het onstane gat wel opvullen vanavond, als daar interesse in is…
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... ik vertrek over 20 minuutjes. Zin in!
Fijn!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik start rond 19.30u dan met van alles wat…
Ai, als het niet lukt moet je het zeggen hoor. Geen stressquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:25 schreef MadMaster het volgende:
En Virtual DJ is ook aan een update toe...
[ afbeelding ]
Nee, geen probleem, maar het was al even niet voorgekomen dat alles tegelijk kwam...quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, als het niet lukt moet je het zeggen hoor. Geen stress
Dat eerste is prima.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hele dag in de tuin gewerkt. De voortuin is weer netjes en voorzien van een kruiwagen vol wormencompost, mestcompost en lavagruis. Laat de regen maar komen
Goed bezig. Hier was het vooral koud. Ik had vanmiddag met mijn dochter een high tea.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hele dag in de tuin gewerkt. De voortuin is weer netjes en voorzien van een kruiwagen vol wormencompost, mestcompost en lavagruis. Laat de regen maar komen
Stuur maar gewoon hierheen. Dan heb jij er geen last van.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat eerste is prima.
De regen moet nog even wachten, veel buitendingen staan er hier op het programma...
Het was hier een tijdje ook koud, gelukkig verder wel zonnig. Er kwamen weer eens mensen langswandelen die onze tuin zo mooi vonden ‘zo veel mooier dan dat van jullie buren…’. Heb ze ook even een rondleiding door de achtertuin gegeven.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed bezig. Hier was het vooral koud. Ik had vanmiddag met mijn dochter een high tea.
Zo blij dat Symph er nu ook helemaal klaar mee isquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het heel vermoeiend.
Zowel qua acts als qua show...
Leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was hier een tijdje ook koud, gelukkig verder wel zonnig. Er kwamen weer eens mensen langswandelen die onze tuin zo mooi vonden ‘zo veel mooier dan dat van jullie buren…’. Heb ze ook even een rondleiding door de achtertuin gegeven.
Ik heb dinsdag nog een poging gedaan om te kijken, maar ben snel afgehaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo blij dat Symph er nu ook helemaal klaar mee is
Dat gebeurt best regelmatig, grappig. Bij een stel gaan we binnenkort langs om hun tuin te bekijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |