Een hele mooiequote:Op maandag 11 mei 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Ah, daar is de 3e Dream on. En een mooie ook nog!
Fever Dreams is ook wel een vorm van inspiratie. Begrijpelijk ook.quote:
Ik heb ze nog nooit gehad volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Fever Dreams is ook wel een vorm van inspiratie. Begrijpelijk ook.
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gehad volgens mij.
Wat maak je dan mee bij een koortsdroom?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.
Ik onthoud mijn dromen sowieso niet. Weet soms dat ik gedroomd heb maar geen idee wat.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.
Ook al zo'n lekker nummer.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:34 schreef brother52 het volgende:
Tom Petty & The Heartbreakers - Runnin' Down A Dream
Ik onthou ze best vaak. Soms ook echt leuke dromen, dat het jammer is dat je wakker wordt, zeg maar. Of ook vaak dromen waarvan je blij bent dat je wakker schrikt, maar die gewoon direct weer verder gaan zodra je weer in slaap valt.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik onthoud mijn dromen sowieso niet. Weet soms dat ik gedroomd heb maar geen idee wat.
Leuke dromen heb ik zo een liedje over...quote:Op maandag 11 mei 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik onthou ze best vaak. Soms ook echt leuke dromen, dat het jammer is dat je wakker wordt, zeg maar. Of ook vaak dromen waarvan je blij bent dat je wakker schrikt, maar die gewoon direct weer verder gaan zodra je weer in slaap valt.
Monsters die steeds groter worden bijvoorbeeld en die in alle hoeken van de kamer zitten. Maar anders dan uit een nachtmerrie kan je er niet uit wakker worden. Het voelt veel echter, zeg maar.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat maak je dan mee bij een koortsdroom?
Ik ken ze ook niet…
Kijk, die maken dus ook wel indruk!quote:
Bizar en beangstigend, lijkt me.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Monsters die steeds groter worden bijvoorbeeld en die in alle hoeken van de kamer zitten. Maar anders dan uit een nachtmerrie kan je er niet uit wakker worden. Het voelt veel echter, zeg maar.
Ook goed…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 5, dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 5, dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Marco Borsato moet natuurlijk nog…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?
Dan ben ik iets over de helft.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?
Dit is wel vooral uit mijn kindertijd. Ik heb al heel lang geen koortsdromen meer gehad. Ik zou niet weten wat het nu zou zijn. Ik vrees iets van geesten of zo, want daar ben ik wel echt bang voor.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bizar en beangstigend, lijkt me.
Ik kan me iets dergelijks bij mijzelf niet kan herinneren.
Ik droom sowieso nooit over 'fantasy' figuren, omdat ik daar niets mee heb…
Marco moet nooit!quote:
Ik houd wel van een brede selectie, dan kan ik er nog liedjes tussenuit gooien.quote:
Zal ik dan eens een 'geestige' thema show doen?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel vooral uit mijn kindertijd. Ik heb al heel lang geen koortsdromen meer gehad. Ik zou niet weten wat het nu zou zijn. Ik vrees iets van geesten of zo, want daar ben ik wel echt bang voor.
In de muziek kan ik er wel tegen. Ik kan vooral niet tegen spookverhalen en al helemaal niet tegen films. Ik zeg geen nee tegen een themashow hoor! Over geesten of geestigquote:Op maandag 11 mei 2026 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik dan eens een 'geestige' thema show doen?
Of slaap je daarna dan helemaal niet meer?
Dat heb ik een tijdje geleden nog gedaan. Geen idee of het effect heeft gehad.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik dan eens een 'geestige' thema show doen?
Of slaap je daarna dan helemaal niet meer?
Idem.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik houd wel van een brede selectie, dan kan ik er nog liedjes tussenuit gooien.
Een geesten thema uitzending?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden nog gedaan. Geen idee of het effect heeft gehad.
Het had geen negatief effect in ieder geval.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden nog gedaan. Geen idee of het effect heeft gehad.
Volgens mij was het ergens begin maart.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een geesten thema uitzending?
Heb ik dan kennelijk gemist, gok ik…
Ja, teruggevonden, was daar inderdaad niet bij aanwezig…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij was het ergens begin maart.
Zat je toen niet in Curacao?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, teruggevonden, was daar inderdaad niet bij aanwezig…
Nee, ik ben dit jaar niet naar Curacao geweest en ga dat dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook niet meer bezoeken…quote:
Oh, dan ben ik in de war.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben dit jaar niet Curacao geweest en ga dat dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook niet meer bezoeken…
Oei, die stem lijkt veel op Alison Moyet.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:05 schreef brother52 het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen Anathema en Weezer om mee af te sluiten dus is dit het geworden.
Mama Cass - Dream A Little Dream
Mooie versie, dit.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:05 schreef brother52 het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen Anathema en Weezer om mee af te sluiten dus is dit het geworden.
Mama Cass - Dream A Little Dream
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |