Maar mensen die Trump zien voor wat hij is, hebben last van TDS.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:46 schreef Kijkertje het volgende:
Exemplarisch voor alle Congres hearings van Trump's ministers.
Video
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben diep en diep teleurgesteld dat je mijn fout hier niet hebt gecorrigeerd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oei, als er een kind bij is die niet netjes precies hetzelfde doet als alle andere kinderen, dan kan ze altijd nog met stok slagen.
Welke van de serie?quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben diep en diep teleurgesteld dat je mijn fout hier niet hebt gecorrigeerd.
Is stokslagen niet één woord? Ik gokte tijdens het typen op jouw taalfoutsensoren.quote:
Mijn reactie zou eerder zijn:quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is stokslagen niet één woord? Ik gokte tijdens het typen op jouw taalfoutsensoren.
Je moeder is het hoofdonderwerp.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn reactie zou eerder zijn:
'dan kan ze altijd nog met stokslagen wat?' 'Kan' is een hulpwerkwoord hier, maar je mist het hoofdwerkwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Canada was toch de 51e staat? Of Groenland?quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk gaan er veel Amerikaanse orcs door de Iraanse meatgrinder zodat de moraal van het schurkenregime gebroken wordt en ze niet ook nog Groenland en Cuba aanvallen.
Dat worden dan staat nummer 52 en 53. Van wingewest Venezuela hebben ze nu de olieverkoop in gijzeling.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Canada was toch de 51e staat? Of Groenland?
Oh nee, TACO.
En alsnog benzineprijzen die skyhigh zijn in de VS.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat worden dan staat nummer 52 en 53. Van wingewest Venezuela hebben ze nu de olieverkoop in gijzeling.
Ho ho. Je hebt fraudeurs en fraudeurs, he? MAGA en Republikeinen zijn geen fraudeurs, maar sterke zakenlieden, die misschien een foutje hebben gemaakt ergens, maar niet om er zelf beter van te worden, maar om Amerika vooruit te helpen. En dan heb je nog Joe Average, die ergens een vinkje verkeerd zet en daardoor per maand een ondersteuning krijgt van $20, die natuurlijk moet worden vervolgd 'to the fullest extent of the law'!quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:50 schreef AnneX het volgende:
Het is toch godsgeklaagd! Al die fraudeurs…hoe krijg je dit ooit nog
‘Opgeruimd’ ?
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ho ho. Je hebt fraudeurs en fraudeurs, he? MAGA en Republikeinen zijn geen fraudeurs, maar sterke zakenlieden, die misschien een foutje hebben gemaakt ergens, maar niet om er zelf beter van te worden, maar om Amerika vooruit te helpen. En dan heb je nog Joe Average, die ergens een vinkje verkeerd zet en daardoor per maand een ondersteuning krijgt van $20, die natuurlijk moet worden vervolgd 'to the fullest extent of the law'!
Na gisteren het bericht van weer een schaamteloze corrupte geldklopperijpoging van Trump via zijn DOJ werd vandaag bekend gemaakt wat die settlement in zou moeten houden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
Justice Dept. Officials Consider Settling Trump Suit Against I.R.S.
One of the settlement terms under review is for the I.R.S. to drop any audits of the president, his family members and businesses.
[ afbeelding ]
[..]
Even snel cashen voor de rechter de rechtszaak ongeldig verklaart![]()
quote:The commission overseeing the compensation fund would have the total authority to hand out approximately $1.7 billion in taxpayer funds to settle claims brought by anyone who alleges they were harmed by the Biden administration's "weaponization" of the legal system, including the nearly 1,600 individuals charged in connection with the Jan. 6 Capitol attack as well as potentially entities associated with President Trump himself.
quote:The arrangement would be an unprecedented use of taxpayer dollars with little oversight. Under the terms of the potential settlement agreement, President Trump would have the authority to remove members of the commission running the fund without cause, and the commission would be under no obligation to disclose its procedures or decision-making process for awarding more than a billion dollars, the sources said.
Het presidentschap als verdienmodel. In zijn tweede termijn (zoals voorspeld) nog vele malen erger dan in zijn eerste.quote:
Daarin is de VS niet uniek.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ho ho. Je hebt fraudeurs en fraudeurs, he? MAGA en Republikeinen zijn geen fraudeurs, maar sterke zakenlieden, die misschien een foutje hebben gemaakt ergens, maar niet om er zelf beter van te worden, maar om Amerika vooruit te helpen. En dan heb je nog Joe Average, die ergens een vinkje verkeerd zet en daardoor per maand een ondersteuning krijgt van $20, die natuurlijk moet worden vervolgd 'to the fullest extent of the law'!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |