Ik ben geen fan van dood zwijgen en bedekken met de mantel der liefde.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
En daarmee Musk zijn tweet overal te verspreiden. Dat zal hem leren!
Zeker, aan de andere kant help je dus wel zijn megafoon nog megafoner te maken en zijn geroeptoeter te versterken.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van dood zwijgen en bedekken met de mantel der liefde.
Laat iedereen maar zien dat hij een rechtsextremist is
Door op Fok te reageren?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker, aan de andere kant help je dus wel zijn megafoon nog megafoner te maken en zijn geroeptoeter te versterken.
Ik vind dat je overdrijft.quote:Ik vraag me af of je daar nu netto verstandig aan doet.
Dat was al jaren geleden maar is nu dus ook geen onderdeel meer van NBC.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Aha, Microsoft is eruitgegaan. De afkorting bleef.
MS NOW, tot november 2025 MSNBC genoemd, is een Amerikaanse nieuwszender die in 1996 begon met uitzenden. De naam is een samentrekking van Microsoft Network en NBC.[1] Microsoft trok zich na enkele jaren al terug uit de samenwerking, maar de naam MSNBC bleef behouden. De zender en MSNBC.com (in 2012 omgedoopt in NBCNews.com) zijn tegenwoordig onderdeel van NBC News.
quote:Under new leadership in the 2020s, MSNBC began reducing its reliance on NBC News personalities, and expanded its own newsgathering resources. In 2025, with Comcast preparing to divest most of NBCUniversal's cable networks as the new company Versant in 2026, MSNBC separated itself from the NBCUniversal News Group and rebranded as "MS NOW" (a backronym of "My Source [for] News, Opinion, [and the] World") on November 15, 2025. At the same time, it relocated its operations from 30 Rockefeller Plaza to studios at Versant's headquarters at 229 West 43rd Street.
Bron
Holle bedoeningquote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat was al jaren geleden maar is nu dus ook geen onderdeel meer van NBC.
[..]
Ik ben wel eens door een wesp gestoken, en dat doet meer pijn dan het lezen van Musks doorgaans zwakzinnige en vaak generaliserende onzin.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het feit dat ze allemaal als door een wesp gestoken reageren, toont aan dat Musk wederom feilloos de vinger op de zere plek legt.
Ja ja. En die 'veel mensen', zitten die op dezelfde gesloten afdeling als jij?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Zal ongeveer gelijk liggen ja, hij zit ergens rond het 97e percentiel. Veel mensen zeggen dat ik iets hoger zit.
Proest. Gelukkig gebruik ik een los toetsenbord bij mijn laptop. Makkelijk te vervangen als je er cola overheen spuugt.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:26 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die anno 2026 nog haten op Elon Musk. Geen respect voor het allerbeste genie van deze tijd.
Dat hij door velen aldus wordt beschouwd, zegt meer over deze tijd dan over het begrip genie.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:26 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die anno 2026 nog haten op Elon Musk. Geen respect voor het allerbeste genie van deze tijd.
Dat lijkt me statistisch inderdaad waarschijnlijker dan dat alle goede muziek toevallig in 2026 is gecomponeerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat hij door velen aldus wordt beschouwd, zegt meer over deze tijd dan over het begrip genie.
Musk is een genie, en Trump is de Messias.
2026.
Vanavond maar weer naar mooie muziek luisteren.
Niet voor niets is de mooiste en geniaalste muziek VER voor 2026 gecomponeerd.
Een gesloten afdeling verraadt vooral het onvermogen van het systeem om met afwijking van de norm om te gaan. Genialiteit wordt verward met gekte; vaak pas later, als Musk en ondergetekende de poort van Petrus met unaniem belachelijk groot succes zijn gepasseerd, volgt de erkenning.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja ja. En die 'veel mensen', zitten die op dezelfde gesloten afdeling als jij?
Ik dacht dat dat wel duidelijk was. God is de machine en Elon is zijn profeet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:36 schreef Toby56 het volgende:
lijkt jou statisch inderdaad waarschijnlijker?
Hm.
Volgeling van Elon Musk?
Elon Musk en een buschauffeur uit Utrecht komen beiden bij de hemelpoort. Maar het is erg druk, en er is een wachtrij.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Een gesloten afdeling verraadt vooral het onvermogen van het systeem om met afwijking van de norm om te gaan. Genialiteit wordt verward met gekte; vaak pas later, als Musk en ondergetekende de poort van Petrus met unaniem belachelijk groot succes zijn gepasseerd, volgt de erkenning.
En nu houd ik op
Fixed.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk was. God is de machine en Elon is zijn proleet.
Is zij nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:45 schreef Hyperdude het volgende:
Trump grapje
https://youtube.com/shorts/WI4wuM2waH0?is=YUANhf9hGPGyHAeO
Beter dan je initieel zou verwachten.
Juist niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |