Dus jij bent ervoor dat de Putin's, Netanyahu's en Trump's van deze wereld eens een halt toegeroepen moet worden? De oorlog in Oekraine en uit Iran en Libanon (waar de vluchtelingen nog van onderweg zijn) moet eens klaar zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:52 schreef Black_Baron het volgende:
De oplossing is niet de spreidingswet. De oplossing is minder instroom. Heel veel minder instroom.
Dat zei ik niet, ik zei dat mensen die op een partij stemmen omdat die partij deed alsof ze een AZC tegen kunnen houden een domme keus maken. Ik noem dat te dom om te stemmen omdat ze zich duidelijk niet in de verkiezingen verdiepen voor ze stemmen. En dat is echt wel een probleem in de democratie.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:10 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Gisteren schreef je dat mensen die op een anti AZC partij stemden 'eigenlijk te dom waren om te stemmen'.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:49 schreef Hanca het volgende:
Intussen waarschijnlijk weer een aanslag op het kantoor van D66 in Den Haag:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-den-haag~a9e53fbe/
Is er al een uitzending bij VVD waar Eelco Heijnen vindt dat we dit niet moeten politiseren?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Kabinet Jetten 1 onder vuur. @:rambodirk
Misschien was het wel een XR protestant, een pro Palestina/Hamas activist, iemand die graag in 1 van de 10 nieuwe steden wilt wonen, iemand die gekort wordt op zijn WW, een boze box 3 belegger, iemand die kwaad is dat hij zijn benzine niet meer kan betalen, iemand die boos is dat spreidingswet niet wordt uitgevoerd, weten wij veel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:07 schreef Bluesdude het volgende:
Vuurwerkbom beschadigt de brievenbus van het D66-kantoor in Den Haag.
Geen terrorisme ? Maar mensen die in het pand waren worden wel bang gemaakt. En ook anderen.
Bij sommigen kan er een gljdende schaa zijn of komen van steeds zwaardere vuurwerk naar mensen gooien, gebouwen in brand steken. En dan bomlegging ergens.
Steeds meer extreemrechts gekloot/ geweld
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_source=hyperlinkquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:07 schreef Bluesdude het volgende:
Vuurwerkbom beschadigt de brievenbus van het D66-kantoor in Den Haag.
Geen terrorisme ? Maar mensen die in het pand waren worden wel bang gemaakt. En ook anderen.
Ook wel typisch dat de Telegraaf het bagataliseert.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_source=hyperlink
en het internet afgesloten ookquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:37 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ook wel typisch dat de Telegraaf het bagataliseert.
Dat deze krant maar snel verboden mag worden.
Of een verdwaalde "bezorgde burger" die dacht dat de nieuwe Els_Rechts demonstratie vandaag zou zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien was het wel een XR protestant, een pro Palestina/Hamas activist, iemand die graag in 1 van de 10 nieuwe steden wilt wonen, iemand die gekort wordt op zijn WW, een boze box 3 belegger, iemand die kwaad is dat hij zijn benzine niet meer kan betalen, iemand die boos is dat spreidingswet niet wordt uitgevoerd, weten wij veel.
Gezien de schade die een cobra6 aanbrengt lijkt het eerder om iets heel lichts te gaan overigens.
en zonder de Margriet en de Libelle ookquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De VS zou een veel mooier land zijn zonder een Fox News. Idem voor Nederland.
Nope.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat mensen die op een partij stemmen omdat die partij deed alsof ze een AZC tegen kunnen houden een domme keus maken. Ik noem dat te dom om te stemmen omdat ze zich duidelijk niet in de verkiezingen verdiepen voor ze stemmen. En dat is echt wel een probleem in de democratie.
Het is niet aan jou om in te vullen om welke reden iemand wel of niet op een partij zou moeten stemmen. Het is abject en infaam.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Iedereen die op een anti-AZC partij heeft gestemd is echt eigenlijk gewoon te dom om te stemmen, die stemden over een onderwerp waar de verkiezingen niet over gingen. De gemeenteraad gaat niet over wel of geen AZC, alleen over de locatie.
Als jij de keuze zou hebben, zou je dan liever zien dat de propaganda kanalen in Rusland, China en Noord-Korea verboden zou zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en zonder de Margriet en de Libelle ook
vrije pers verbieden is het begin van het eindequote:Op donderdag 7 mei 2026 22:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als jij de keuze zou hebben, zou je dan liever zien dat de propaganda kanalen in Rusland, China en Noord-Korea verboden zou zijn?
Ook vrije pers hoort zich aan regels te houden. Hoor en wederhoor toepassen, fact checking, etc. Daar doen we in het vrije Westen steeds minder aan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vrije pers verbieden is het begin van het einde
Nederland zou mooier zijn met een stuk minder machtige ambtenarij.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Een zender zoals Fox News met een Tucker Carlson was niet fout in 2020, die hebben toen bewust gelogen over dat de verkiezingen gestolen waren zonder bewijs. In de rechtszaal deden ze het af als "maar wij zijn een entertainment kanaal, geen nieuwskanaal"quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:55 schreef hoevindjezelfdathet het volgende:
Het is van wezenlijk belang dat je publiekelijk gewoon compleet fout mag zitten. Dat geldt voor personen, maar ook voor zenders, 'journalisten' en mediakanalen.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens (binnen de grenzen van de wet). En ook dat je gewoon van mening mag veranderen, door aanvullende inzichten of door een flinke discussie.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:55 schreef hoevindjezelfdathet het volgende:
Het is van wezenlijk belang dat je publiekelijk gewoon compleet fout mag zitten. Dat geldt voor personen, maar ook voor zenders, 'journalisten' en mediakanalen.
Oh je wil het ene geluid verbieden en het andere, toevallig jouw geluid, wel toelaten?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Een zender zoals Fox News met een Tucker Carlson was niet fout in 2020, die hebben toen bewust gelogen over dat de verkiezingen gestolen waren zonder bewijs. In de rechtszaal deden ze het af als "maar wij zijn een entertainment kanaal, geen nieuwskanaal"
De Amerikaanse rechter is het niet met je eens en Fox News is veroordeeld tot een schadevergoeding van 700 miljoen. Wat resulteerde in het ontslag van Tucker Carlsonquote:Op donderdag 7 mei 2026 23:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja dus?
Als ik ga roepen dat de aarde plat is, is dat mijn recht.
Dat jullie mij allemaal steeds gekker vinden worden, is ook evengoed jullie recht.
So be it.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De Amerikaanse rechter is het niet met je eens en Fox News is veroordeeld tot een schadevergoeding van 700 miljoen. Wat resulteerde in het ontslag van Tucker Carlson
Nee dat wil ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh je wil het ene geluid verbieden en het andere, toevallig jouw geluid, wel toelaten?
Dat neigt juist naar Noord Korea, alleen het staats gecontroleerde geluid mag je horen.
Hij is totaal lyrisch over Trump, tót Iran. Maar komt ook niet meer uit zijn woorden, totaal incoherent verhaal, kon zijn microfoon niet goed vasthouden, echt een wanvertoning haha. Nee, dan liever een DNW met Paul van Liempt met Edin Mujagic, dat was betere tv.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is niet meer helemaal in 2 Trump geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |