quote:
Met een nagenoeg volle zaal en bijna iedereen drinken en snacks gekocht, denken veel mensen daar toch anders over.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik wilde mss naar de bios maar dat kost gwn 16 euro per kaartje, ben ik 32 euro kwijt 😐
Daarvoor kun je hem straks op 4k bluray kopen
Je weet dat Helen van Troje nooit bestaan heeft toch? Dit in tegenstelling tot Nelson Mandela waar video bewijs van is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Of Nelson Mandela gespeeld door Ben Affleck.
[ afbeelding ]
Dat dacht men van Troje zelf ook, tot een zekere Schliemann eens ging zoeken.quote:Op maandag 20 juli 2026 01:29 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Je weet dat Helen van Troje nooit bestaan heeft toch? Dit in tegenstelling tot Nelson Mandela waar video bewijs van is.
Avondje uit! Leuk man! En dan ook nog eens naar de film van het jaar (Op Dune part 3 na).quote:Op maandag 20 juli 2026 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik wilde mss naar de bios maar dat kost gwn 16 euro per kaartje, ben ik 32 euro kwijt 😐
En dan word je ook nog eens niet gestoord door vervelend volk in de zaal.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Ryan Reynolds als black panther. Of Ben Affleck als Blade.quote:Op maandag 20 juli 2026 01:29 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Je weet dat Helen van Troje nooit bestaan heeft toch? Dit in tegenstelling tot Nelson Mandela waar video bewijs van is.
Arm sneeuwvlokje. Word je zo ongelijk behandeld?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:24 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ryan Reynolds als black panther. Of Ben Affleck als Blade.
Het gekrijs zal oorverdovend zijn. Is het andersom, dan moeten we 'niet zeuren'.
Tis niet druk op de grachtengordel vandaag zo te zien?quote:Op maandag 20 juli 2026 12:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Arm sneeuwvlokje. Word je zo ongelijk behandeld?
Ik zou het niet weten. Die is een heel eind hier vandaan. Daarnaast zie ik de relevantie niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Tis niet druk op de grachtengordel vandaag zo te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Breekfast op 20-07-2026 13:44:31 ]
quote:Op maandag 20 juli 2026 13:24 schreef Breekfast het volgende:
Ik vond het met name visueel allemaal prachtig in beeld gebracht. Zeker met de Griekse mythologie loop je het risico dat de CGI over the top wordt toegepast.
Voorbeeldje (spoiler):De man heet Odysseus. 'Odissey' is de Engelse naam van zijn tocht, die wij de 'Odyssee' noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Helemaal gelijk, dom foutje. Aangepast.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De man heet Odysseus. 'Odissey' is de Engelse naam van zijn tocht, die wij de 'Odyssee' noemen.
quote:Op maandag 20 juli 2026 13:24 schreef Breekfast het volgende:
Ik vond het met name visueel allemaal prachtig in beeld gebracht. Zeker met de Griekse mythologie loop je het risico dat de CGI over the top wordt toegepast.
Voorbeeldje (spoiler):Ja maar echt! Enorm vette scene dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Started using TorBox recently and I'm really happy with the service!. If you're thinking about trying it, you can get some extra bonus days by signing up with my referral link:
https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:56 schreef Marsenal het volgende:
Ja maar als het andersom zou zijn boehoehoe mimimimimi.
2026 en nog steeds boos en verbaasd zijn dat woke zijn hypocriet is. Get over yourself. Woke is kut, en mensen die hun oren en naar laten hangen zijn kut, maar het internet die er niet over op kan houden, dat is pas kut. Dat is nog veel erger dan een negerin die Heleen van Troje speelt of een tranny die een sprintje trekt.
Ga gewoon lekker van het internet af, ga die film kijken en je smoel houden, over 20 jaar is de wereld weer andersom en over 100 jaar zijn we allemaal dood.
Elliot Page speelt Achilles helemaal niet. Kijk de film anders even zodat je je mening ergens op kunt b baseren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Elliot Page als Achilles is pure minachting van de kijker.
Misschien is het je opgevallen dat de post dateert van mei.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:53 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Elliot Page speelt Achilles helemaal niet. Kijk de film anders even zodat je je mening ergens op kunt b baseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |