Elliot Page speelt Achilles helemaal niet. Kijk de film anders even zodat je je mening ergens op kunt b baseren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Elliot Page als Achilles is pure minachting van de kijker.
Misschien is het je opgevallen dat de post dateert van mei.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:53 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Elliot Page speelt Achilles helemaal niet. Kijk de film anders even zodat je je mening ergens op kunt b baseren.
Werkelijk? Hoe weet jij dat? Mensen waren in die tijd een stuk kleiner, hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het je opgevallen dat de post dateert van mei.
Toen was overal op Internet te lezen dat hij Achilles speelde.
Nu speelt hij Sinon uit de Aeneid, die ik ook heb gelezen. Nog steeds een krijger. Nog steeds lachwekkend voor iemand van 1,50.
Dus in mei wauwelde je als een kip zonder kop zonder de feiten te kennen en nu doe je dat weer? Lekker bezig!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het je opgevallen dat de post dateert van mei.
Toen was overal op Internet te lezen dat hij Achilles speelde.
Nu speelt hij Sinon uit de Aeneid, die ik ook heb gelezen. Nog steeds een krijger. Nog steeds lachwekkend voor iemand van 1,50.
Elliot Pagequote:Op woensdag 22 juli 2026 09:42 schreef Lavenderlily het volgende:
Ik heb ervan genoten!
Elliot Page speelt Sinon. En doet dat prima.
Sinon moest gaan in plaats van een of andere rijke l*l.
Ik zou zeggen kijk de film om het hele verhaal van deze rol te leren kennen.
Musk wordt hoe langer hoe megalomaner. Homeros denken te kunnen verbeteren, dan ben je redelijk van het padje af.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:28 schreef aquawoman het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)-against-nolan-film/
Oh cool, Grok die een "alternatieve" Odyssey maakt
Je review met veel plezier gelezenquote:
Graag review van de film en date na afloop.quote:
Een date?????quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag review van de film en date na afloop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |