abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 17:18:24 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706237
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 17:19:27 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220706244
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:18 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Hep da op feesboek gestaan?
Dat is in ieder geval een “grap” geweest.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 17:21:56 #3
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220706252
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als het een beetje een halve regenrace wordt kan dat nog wel leuk worden *G*
Dat zeker, zijn vaak de meest vermakelijke races mits ze de coureurs laten rijden en natuurlijk..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 17:22:37 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706259
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 17:23:19 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220706263
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Logisch, want ze hebben geen dak :T
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 17:24:21 #6
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220706266
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Snap ik ergens wel met hun ultrahoge koppel die de elektromotor levert op de achterwielen.

Mooie challenge voor ze.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220706273
Valtteri noemde Checo net handsome
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 17:25:59 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706275
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
Valtteri noemde Checo net handsome
Bromance O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706293
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bromance O+
Hij werd gevraagd hoe het was om met hem te werken en noemde zijn ervaring, good sense of humor. Het handsome als laatste was een kers op de taart.
  zondag 3 mei 2026 @ 17:32:47 #10
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220706317
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Je bent een coureur of je bent het niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 17:39:01 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706343
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Ik moest heel even denken wat er in vredesnaam zo slecht kan zijn.

Toen bedacht ik het me.

Ja, ik sta daar helemaal achter.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 17:39:49 #12
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706348
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
Valtteri noemde Checo net handsome
Ralf Schumacher vindt dit leuk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 17:40:03 #13
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220706350
Een half uur na de start regen?

Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 17:40:20 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706351
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Je bent een coureur of je bent het niet.
Ik verwacht dat zij dat beter weten dan wij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 17:42:23 #15
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706361
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Een half uur na de start regen?

[ afbeelding ]
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 17:44:03 #16
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220706371
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik verwacht dat zij dat beter weten dan wij.
Maar wat is dan hun redenering achter dat standpunt? Want je zegt "ik meen gelezen te hebben", dat kan, maar wat is daar dan de achterliggende context?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 17:44:27 #17
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706374
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Een half uur na de start regen?

[ afbeelding ]
Into the 4th dimension. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220706376
Tied voor koffie.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 17:45:37 #19
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706385
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:44 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie.
Tied voor thee c_/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 17:46:57 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706399
Tied voor fris.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 17:59:35 #21
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220706473
Tijd voor brood :Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220706503
Tied voor een bakje vla met slagroom. @3rr0r
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:06:16 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706506
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef RedShoe het volgende:
Tijd voor brood :Y)
Net op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 18:06:48 #24
12221 Tijn
Powered by MS Paint
  zondag 3 mei 2026 @ 18:07:28 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220706511
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:06 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot aub
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220706524
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:59 schreef RedShoe het volgende:
Tijd voor brood :Y)
Brood :') dik zwijn.
U MAD?
pi_220706527
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:05 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een bakje vla met slagroom. @:3rr0r
Zwaarlijvige hond!
U MAD?
pi_220706535
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zwaarlijvige hond!
Ik krijg mijn beweging wel. :J
pi_220706539
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:10 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ik krijg mijn beweging wel. :J
Darten is geen sport.
U MAD?
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:11:43 #30
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706542
Gelukkig hoeven we niet lang te wachten tot de race begint :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706548
quote:
11s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Darten is geen sport.
Eens.
pi_220706550
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig hoeven we niet lang te wachten tot de race begint :P
Voor wie ben je?
U MAD?
  zondag 3 mei 2026 @ 18:16:32 #33
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220706575
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig hoeven we niet lang te wachten tot de race begint :P
Hopelijk geen poepstart van Max
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:17:24 #34
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706585
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:16 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Hopelijk geen poepstart van Max
Ik hoop dat ze daar wel wat op gevonden hebben inmiddels.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 18:18:04 #35
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220706593
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze daar wel wat op gevonden hebben inmiddels.
Ja precies...duurt al veel te lang nu
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:20:30 #36
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706615
Kant en klare lasagne in de airfryer gedaan :Y)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:20:43 #37
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706617
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kant en klare lasagne in de airfryer gedaan :Y)
Lasagne ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 18:21:24 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220706622
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze daar wel wat op gevonden hebben inmiddels.
Hotfix preview voor de Ford-software?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 mei 2026 @ 18:24:27 #39
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220706650
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Een half uur na de start regen?

[ afbeelding ]
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)e%20County/Miami?i=0

En dan blijft het gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 18:25:19 #40
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706659
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kant en klare lasagne in de airfryer gedaan :Y)
Gordon Ramsay rips into Red Bull mechanic over food in garage – 'What the f**k is that?

https://www.irishmirror.i(...)silverstone-27383921

OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:26:27 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706668
Ik had macaroni in de vriezer. Powerfood :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:26:35 #42
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706670
quote:
12s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:25 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Gordon Ramsay rips into Red Bull mechanic over food in garage – 'What the f**k is that?

https://www.irishmirror.i(...)silverstone-27383921

[ afbeelding ]
Helaas vanwege medische redenen mag ik nog 5 weken niet zwaar tillen, dus koken wordt ook niks ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:26:45 #43
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706673
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik had macaroni in de vriezer. Powerfood :9
_O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:27:03 #44
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706676
Had ik al gezegd dat 19:00 uur een toptijd is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:27:52 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220706682
Sla met augurkjes en zilveruitjes hier. En een stukkie kip.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220706688
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lasagne ;(
Lasagne was zo ongeveer het enige in die post waar niet iets mis mee was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 3 mei 2026 @ 18:29:01 #47
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706690
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Helaas vanwege medische redenen mag ik nog 5 weken niet zwaar tillen, dus koken wordt ook niks ;(
Ach, wat klote ;(

Heel veel sterkte!

En airfryer is sowieso een geweldig apparaat, wat je er ook inknalt :Y)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 18:29:33 #48
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220706694
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:29:45 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706697
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Had ik al gezegd dat 19:00 uur een toptijd is.
Kan je niet vaak genoeg zeggen.

Bijna even top als 14:00.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:29:47 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706698
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Lasagne was zo ongeveer het enige in die post waar niet iets mis mee was.
Over smaak valt niet te twisten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:30:12 #51
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706701
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ach, wat klote ;(

Heel veel sterkte!

En airfryer is sowieso een geweldig apparaat, wat je er ook inknalt :Y)
Dank je :)

En de magnetron en de airfryer zijn mijn kookvrienden voor de komende 5 weken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:30:53 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706705
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dank je :)

En de magnetron en de airfryer zijn mijn kookvrienden voor de komende 5 weken.
Kookt er niemand voor je? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 18:31:06 #53
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220706706
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dank je :)

En de magnetron en de airfryer zijn mijn kookvrienden voor de komende 5 weken.
Zei er niemand thuisbezorgd? punt nl
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:31:14 #54
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706707
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zat te twijfelen om eten te bestellen :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:31:27 #55
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706711
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kookt er niemand voor je? :o
Ik woon alleen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:31:58 #56
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706716
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zei er niemand thuisbezorgd? punt nl
Dat wordt elke dag een duur grapje en is niet altijd even gezond. ;)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:32:14 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220706717
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Helaas vanwege medische redenen mag ik nog 5 weken niet zwaar tillen, dus koken wordt ook niks ;(
Na 3 dagen stond ik alweer eieren te bakken na mn blinde darm operatie. Toegegeven, had mn vriendin gevraagd de pan neer te zetten. Rest is in onze keuken hoef je niet voor te bukken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:33:03 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706723
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt elke dag een duur grapje en is niet altijd even gezond. ;)
Zou je wel nog beter inburgeren in de KSC.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:33:05 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706725
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik zat te twijfelen om eten te bestellen :@
Lastige keuze :@
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik woon alleen.
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:33:48 #60
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706730
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Na 3 dagen stond ik alweer eieren te bakken na mn blinde darm operatie. Toegegeven, had mn vriendin gevraagd de pan neer te zetten. Rest is in onze keuken hoef je niet voor te bukken.
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:34:28 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220706737
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
Beterschap :*
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:34:34 #62
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706739
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zou je wel nog beter inburgeren in de KSC.
I know, I know.

Het meeste hier is shoarma, goedkope pasta of friettent.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:34:48 #63
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706740
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Beterschap :*
Dank je :)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:35:34 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706751
Bijna racetijd :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706753
Ik had een salade met gegrilde groenten en tonijn overigens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 3 mei 2026 @ 18:35:49 #66
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706754
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dank je :)

En de magnetron en de airfryer zijn mijn kookvrienden voor de komende 5 weken.
Gelukkig is er tegenwoordig flink wat keus in kant en klaar maaltijden en zeker met een airfryer kun je nog veel kanten op.

Ik heb standaard zoete aardappelblokjes in de diepvries liggen bijvoorbeeld. Knal die erin met (bijvoorbeeld) 2 cordon bleu's (alles tegelijk :7 ) en heb je nog een prima gezond maaltje :) .
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:36:40 #67
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706762
Frietje oorlog en frikandellen speciaal. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 18:36:46 #68
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220706763
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
Beterschap. Nasty.

Ja, pak melk werd tegen mij gezegd idd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:36:47 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706764
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna racetijd :9
Er gaat iemand zijn die dat niet weet :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:37:02 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706766
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Gelukkig is er tegenwoordig flink wat keus in kant en klaar maaltijden en zeker met een airfryer kun je nog veel kanten op.

Ik heb standaard zoete aardappelblokjes in de diepvries voor in de diepvries bijvoorbeeld. Knal die erin met (bijvoorbeeld) 2 cordon bleu's (alles tegelijk :7 ) en heb je nog een prima gezond maaltje :) .
Ik had voor de operatie heel veel Iglo diepvries maaltijden ingeslagen bij de AH toen ze in de aanbieding waren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:37:18 #71
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706767
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Frietje oorlog en frikandellen speciaal. *O* *O* *O*
VIESDIK

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:37:51 #72
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706776
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik had voor de operatie heel veel Iglo diepvries maaltijden ingeslagen bij de AH toen ze in de aanbieding waren.
Die zijn top ja, ook veel keus in.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:38:00 #73
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706779
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Frietje oorlog en frikandellen speciaal. *O* *O* *O*
Ik heb het overwogen. Een andere keer als ik me iets beter voel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:38:20 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706784
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er gaat iemand zijn die dat niet weet :+
Ongetwijfeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706788
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:05 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een bakje vla met slagroom. @:3rr0r
Met hagelslag
pi_220706792
Domme basketbalspeler zegt "let's hope the rain stays away so we get a great race"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:39:06 #77
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706794
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er gaat iemand zijn die dat niet weet :+
Als iemand de TT en de OP niet lees. :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:39:08 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220706796
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Frietje oorlog en frikandellen speciaal. *O* *O* *O*
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 18:39:37 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706801
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Het is uiteraard friet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:39:47 #80
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706804
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Ik mag weer rapporteren *O*

O ja het is patat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:40:25 #81
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706814
Wie is deze vetklep bij Viaplee? :@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220706815
Domme tutjes lopen in de weg
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:40:46 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706817
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als iemand de TT en de OP niet lees. :{w
Ja ik heb m'n best gedaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220706822
Stukje biceps
  zondag 3 mei 2026 @ 18:41:39 #85
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706831
Heeft Jimmy gesnoven? :')

Gatverdamme man :') _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:41:45 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706834
Ah, iemand staat in de microfoon te schreeuwen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220706835
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Met hagelslag
Vlageslag, ik zie het Unilever proberen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220706843
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef Monolith het volgende:

[..]
Vlageslag, ik zie het Unilever proberen.
Oeroud recept
  zondag 3 mei 2026 @ 18:42:46 #89
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220706844
Overactende Yankeetroep
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:42:51 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706847
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ah, iemand staat in de microfoon te schreeuwen.
Volkslied?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706849
Ze laten iets teveel influencers toe rond die auto's
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:43:39 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706853
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ze laten iets teveel influencers toe rond die auto's
Influencers :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:44:05 #93
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220706857
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ze laten iets teveel influencers toe rond die auto's
Gelukkig ken ik daar niemand van
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 18:44:13 #94
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220706860
Bernhard ook nog
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:44:17 #95
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706861
Brilsmurf present
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220706862
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Gelukkig ken ik daar niemand van
Lopen ze niet minder van in de weg
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:44:32 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706863
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Gelukkig ken ik daar niemand van
Ook wel het beste.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 18:44:42 #98
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220706865
Present c_/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220706867
Anthem!
pi_220706869
Kinderarbeid
  zondag 3 mei 2026 @ 18:45:06 #101
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220706870
Stukje kinderarbeid
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:45:07 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706871
Oh ja, aanwezig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 18:45:11 #103
66582 Monolith
geniaal
pi_220706872
Ik schakel oprecht altijd pas in voor de opwarmronde. Die zinloze interviewtjes kunnen me gestolen worden, zeker die met allerhande nietszeggende beroemdheden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 3 mei 2026 @ 18:45:16 #104
400021 Faraday01
Inducing
pi_220706873
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Anthem!
Verschikkelijk gezongen
pi_220706876
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef Szura het volgende:
Stukje kinderarbeid
Al besproken
  zondag 3 mei 2026 @ 18:45:31 #106
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220706881
pi_220706882
Dit is niet mooi
  zondag 3 mei 2026 @ 18:45:52 #108
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220706885
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:46:04 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706889
Een hele stealth bomber
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220706891
Kinder- en kijkermishandeling dit
  zondag 3 mei 2026 @ 18:46:17 #111
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220706893
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Een hele stealth bomber
Ik zag niks :?
  zondag 3 mei 2026 @ 18:46:17 #112
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220706894
Shithole Amerika, opdoeken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:46:18 #113
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220706895
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220706896
JAAAAAAAAAAA B2
  zondag 3 mei 2026 @ 18:46:54 #115
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706898
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
JAAAAAAAAAAA B2
Waterstofbommen op Afrojack
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220706899
Die vliegt as we speak door naar Cuba, sad.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:47:03 #117
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220706900
Wij willen Laura Winter terug
  zondag 3 mei 2026 @ 18:47:04 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706901
Na Whitney kon het niet meer beter.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 18:47:14 #119
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220706904
B2God
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:47:15 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706905
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
JAAAAAAAAAAA B2
Die moet je niet kunnen zien!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706907
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wij willen Laura Winter terug
Geen fan van chubby?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:47:50 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220706908
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Verschikkelijk gezongen
Dat is normaal in de VS
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 18:48:14 #123
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220706914
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat is normaal in de VS
Woningen van hout ook.
pi_220706916
Afrojack aan de ozempic.
pi_220706917
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die moet je niet kunnen zien!
Alleen als dat z'n bedoeling is
  zondag 3 mei 2026 @ 18:48:26 #126
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220706918
THE LAND OF THE FREE.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:48:32 #127
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220706919
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Geen fan van chubby?
nounounou.gif
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:48:39 #128
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706921
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:44 schreef Szura het volgende:
Bernhard ook nog
Voor de verhuurpandjes in Miami.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:48:40 #129
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220706922
AR-15 FUCK YEAH.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:48:42 #130
400021 Faraday01
Inducing
pi_220706923
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat is normaal in de VS
Maakt het niet minder verschrikkelijk
  zondag 3 mei 2026 @ 18:48:50 #131
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220706924
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, stervende obesitas
pi_220706925
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:48 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Woningen van hout ook.
Windkracht 10, dag huis.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:49:08 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220706930
goedeaovond allemaal *O*
veel plezier in 11:10 :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 3 mei 2026 @ 18:49:11 #134
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220706931
Hoe laat komt de regen?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 3 mei 2026 @ 18:49:24 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220706935
Was recent een bericht dat 'Tornado Alley' zich noordelijker verplaatst.

Maar global warming is een leugen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 mei 2026 @ 18:49:27 #136
400021 Faraday01
Inducing
pi_220706936
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor de verhuurpandjes in Miami.
Gaat lekker als je geen belasting betaalt _O-
  zondag 3 mei 2026 @ 18:49:31 #137
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706937
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:48 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Woningen van hout ook.
Huisje met zonder wielen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:49:53 #138
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220706938
quote:
5s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat komt de regen?
Two minutes, Turkish.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:49:57 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220706940
Gaga godin
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:50:00 #140
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706941
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:49 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Huisje met zonder wielen
Is het nou met of zonder?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220706942
present
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:50:09 #142
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706944
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Is het nou met of zonder?
Zonder met.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 18:50:15 #143
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706946
quote:
5s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat komt de regen?
https://www.accuweather.c(...)ther-forecast/347936

61%.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 18:50:16 #144
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220706947
Voorspelling: Kimi en Max komen met minder onderdelen uit bocht 1
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 3 mei 2026 @ 18:50:18 #145
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220706948
Droog weer?
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:50:20 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706949
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:50 schreef greysbones het volgende:
present
Skattie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706951
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Is het nou met of zonder?
Ja
pi_220706953
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Skattie O+
Moppie O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:50:43 #149
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706954
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Moppie O+
*;
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 18:51:14 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220706961
Is er iets mis met Ruth? Dat rokje raakt bijna haar knieën, heel ongewoon.
pi_220706964
trouwringen hoeven ook niet af zien we bij Charlzzz
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 18:51:50 #152
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706966
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*;
Begin een datum drama topic samen? ;)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:52:07 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706970
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Begin een datum drama topic samen? ;)
Jaloers :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706973
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is er iets mis met Ruth? Dat rokje raakt bijna haar knieën, heel ongewoon.
Bang voor de zedenpolitie
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:52:34 #155
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706976
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef greysbones het volgende:
trouwringen hoeven ook niet af zien we bij Charlzzz
Zolang hij geen Grosjean Bahrein crash krijgt; anders wordt vinger amputeren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220706980
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Begin een datum drama topic samen? ;)
R :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 18:53:02 #157
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220706981
Max bij de eerste bocht P5?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220706984
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zolang hij geen Grosjean Bahrein crash krijgt; anders wordt vinger amputeren.
blijft bijzonder
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220706985
F1TV zoomt ongemakkelijk dichtbij in op mensen hun gezicht
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:53:12 #160
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706987
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Bang voor de zedenpolitie
In Murica zijn ze wat meer preuts.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:53:29 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220706988
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:48 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Woningen van hout ook.
En daken met shingles :')
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 18:53:30 #162
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706989
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jaloers :{w
Dat sowieso. En geen antwoord op mijn vraag. Mooi ontweken, +1.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:53:56 #163
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706991
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
R :*
:@ O+
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:54:09 #164
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220706994
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
F1TV zoomt ongemakkelijk dichtbij in op mensen hun gezicht
  zondag 3 mei 2026 @ 18:54:11 #165
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706995
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Max bij de eerste bocht P5?
Zou zomaar kunnen aangezien de starts nog lang niet optimaal zijn.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220706998
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:54 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen aangezien de starts nog lang niet optimaal zijn.
die van Kimi ook niet
dus dat scheelt *O*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 18:54:37 #167
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707001
Ik ben wel teleurgesteld, we waren 100% regen beloofd
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220707002
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
En daken met shingles :')
Onder dakpannen gaat ongedierte zitten
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:54:47 #169
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707004
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:54 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen aangezien de starts nog lang niet optimaal zijn.
Kan Van Hoepen over meepraten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:55:00 #170
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707005
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Bang voor de zedenpolitie
Y'all Qaeda
pi_220707008
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld, we waren 100% regen beloofd
dat kan nog steeds he
100 % betekent niet 2 uur lang regen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:55:19 #172
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707010
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld, we waren 100% regen beloofd
Dat was als de start om 22:00 uur NLse tijd zou zijn.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:55:45 #173
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707014
Introgenot!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 18:56:05 #174
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220707019
Het is hier net ~5 min droog na een flinke regenbui en mijn kadt zit alweer buiten op de natte stoep.

Logisch :') :s)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:56:10 #175
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707022
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat was als de start om 22:00 uur NLse tijd zou zijn.
Ja daarom...we zijn genaait
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 3 mei 2026 @ 18:56:12 #176
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220707023
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
die van Kimi ook niet
dus dat scheelt *O*
Yup maar Ferrari wel. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 18:56:15 #177
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707024
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Kogelvrij vest aan?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220707025
Lando nauwelijks screentime in de intro als champ lol
  zondag 3 mei 2026 @ 18:56:26 #179
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707027
Intro genot.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:56:38 #180
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707028
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Kogelvrij vest aan?
*kogelwerend
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:57:11 #181
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707033
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
Het is hier net ~5 min droog na een flinke regenbui en mijn kadt zit alweer buiten op de natte stoep.

Logisch :') :s)
Die van mij blijven mooi binnen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:57:21 #182
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707036
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
pi_220707039
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]
*kogelwerend
Ik zit nu ook met kogelvrije kleren aan
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:57:42 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707042
Wel grijs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:57:42 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707043
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Max bij de eerste bocht P5?
Optimistisch
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:57:46 #186
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707044
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Lees een paar posts terug.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:57:47 #187
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707045
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]
*kogelwerend
Dit vest is vrij van kogels.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 mei 2026 @ 18:57:55 #188
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707048
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ik zit nu ook met kogelvrije kleren aan
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:58:04 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707049
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Het is hier een uur lang over niets anders gegaan :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:07 #190
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707051
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Pussy
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:58:10 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220707052
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:54 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen aangezien de starts nog lang niet optimaal zijn.
Dat zou al beter zijn dan eerst
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:30 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707054
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het is hier een uur lang over niets anders gegaan :P
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lees een paar posts terug.
Spuit 11 :+
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:40 #193
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220707055
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
We hadden nog wat oud brood en salami, dus we hebben een soort van bruschetta / tosti / pizza-achtig iets gemaakt met wat kaas erbij onder de gril, en ketchup erop :9
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:56 #194
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220707059
Leclerc op P1 na de eerste bocht
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:59:06 #195
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707062
En F1 Sensor werkt niet vanwegen de tijdsverandering -O-
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220707064
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef Szura het volgende:
Leclerc op P1 na de eerste bocht
al besproken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 18:59:17 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707065
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Pussy
  zondag 3 mei 2026 @ 18:59:27 #198
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707068
Voodoopop geactiveerd.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:59:36 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707070
Geen poepstarts.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:59:38 #200
18653 crew  D.
pi_220707071
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Max bij de eerste bocht P5?
P1, toch?
  zondag 3 mei 2026 @ 18:59:53 #201
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220707073
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen poepstarts.
Bepaal jij dat?!
pi_220707074
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef Tijn het volgende:

[..]
We hadden nog wat oud brood en salami, dus we hebben een soort van bruschetta / tosti / pizza-achtig iets gemaakt met wat kaas erbij onder de gril, en ketchup erop :9
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:00:00 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707075
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen poepstarts.
Jawel, gewoon voor iedereen *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:03 #204
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220707078
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
En F1 Sensor werkt niet vanwegen de tijdsverandering -O-
Oh ja, daar wil ik ook eens mee aan de gang. Lijkt me wel tof :)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:00:06 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220707080
Alleen Hardjar heeft een andere keuze gemaakt
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:06 #206
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707081
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat er minder haar op zit :P
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:00:12 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707083
quote:
8s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef Tijn het volgende:

[..]
Bepaal jij dat?!
Ja 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:21 #208
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220707084
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja 8-)
Ok dat is wel tof B-)
pi_220707085
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen Hardjar heeft een andere keuze gemaakt
ietwat logisch wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:00:23 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707086
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen Hardjar heeft een andere keuze gemaakt
Hardjar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:33 #211
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707088
Diep in de avond.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:00:36 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707089
Lijkt droog te blijven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:00:36 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707090
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen Hardjar heeft een andere keuze gemaakt
Start ie gelijk op full-wets?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:00:43 #214
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707091
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat ik mijn modknopjes niet meer heb.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:44 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220707092
Ja, de rest is te laat
pi_220707096
max doet een proef proef start
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220707098
Oscar gaat hem zo in een jacht parkeren
  zondag 3 mei 2026 @ 19:01:30 #218
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707105
Er is ons een regenrace beloofd.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:01:31 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707106
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:01 schreef greysbones het volgende:
max doet een proef proef start
Beter dan een poef poef start.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:01:51 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707113
quote:
82s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is ons een regenrace beloofd.
En ik beloof een droge race :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:02:01 #221
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220707115
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Volkorenpasta met kip, spinazie, kastanjechampignons, zongedroogde tomaatjes, geroosterde pijnboompitjes en boursin zojuist op.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:02:09 #222
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707117
Ik hoop op een leuke race.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 19:02:17 #223
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220707118
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jammer dat ik mijn modknopjes niet meer heb.
:o
  zondag 3 mei 2026 @ 19:02:17 #224
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707119
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef D. het volgende:

[..]
P1, toch?
Alleen als het nat was...mja...genaait
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:02:21 #225
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707120
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En ik beloof een droge race :{w
Dus hoelaat gaat het regenen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 19:02:25 #226
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220707122
hadjar ook een formatie-lap? :?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220707124
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop op een leuke race.
ik ook maar ik geloof er nog niet echt in
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 19:02:50 #228
174756 Rnie
& Bert
pi_220707128
Zo, een maandje geen enkele aanraking gehad met Louis Vuitton.

Here we go again.
De enige echte.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:02:50 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220707129
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef Stoorzendert het volgende:
hadjar ook een formatie-lap? :?
ja, dat mag tegenwoordig als je vanuit de pits start
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:02:51 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707130
quote:
80s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dus hoelaat gaat het regenen?
Na de race.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:02:55 #231
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220707131
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop op een leuke race.
Edgy
pi_220707132
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef Stoorzendert het volgende:
hadjar ook een formatie-lap? :?
Ja is normaal
pi_220707133
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jammer dat ik mijn modknopjes niet meer heb.
dafuq
jij bent niet meer blauw :o
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:03:07 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707137
Colapunto!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:03:13 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707138
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
dafuq
jij bent niet meer blauw :o
Steen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:03:17 #236
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707139
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Edgy
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220707140
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Steen
werk
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:03:28 #238
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220707143
Succes George
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:03:34 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707144
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
werk
Smoes
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:03:35 #240
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220707145
Zak
pi_220707146
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Smoes
ga daten dan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 19:03:44 #242
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220707147
quote:
82s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is ons een regenrace beloofd.
We mogen nog hopen?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:03:46 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707148
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Steen
Hele grote.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220707149
Adebayogod
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:03:58 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707152
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
ga daten dan
Eerst F1 kijken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:04:01 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707153
Nou, daar gaan we dan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220707154
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hele grote.
klopt
schuldig
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:03 #248
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707155
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef Rnie het volgende:
Zo, een maandje geen enkele aanraking gehad met Louis Vuitton.

Here we go again.
Paupers zonder Louis Vuitton fanny pack :{w
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:05 #249
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220707157
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zeg :(
Ik hoop met je mee hoor :*
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:05 #250
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220707159
Here we go w/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:10 #251
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220707161
regen c_/
pi_220707162
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jammer dat ik mijn modknopjes niet meer heb.
Staat nog wel genoemd bij mij op frontpage van het forum. :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:04:12 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707163
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, daar gaan we dan!
Waar gaan we heen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:25 #254
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220707165
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
klopt
schuldig
Ik ook blijkbaar
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:31 #255
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220707166
dat geluid :'(
pi_220707168
Let's go
pi_220707169
aaah de muggen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:04:36 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707170
Hadjar toch pitlane start. Dacht 22.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:39 #259
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707172
quote:
80s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dus hoelaat gaat het regenen?
pi_220707174
Max op P2, lang niet gezien.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:04:51 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220707175
zooooooooooooooo
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:52 #262
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220707176
sow
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:53 #263
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220707177
Meh
  zondag 3 mei 2026 @ 19:04:58 #264
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707178
Vervelende muggen altijd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:00 #265
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707179
:W Max
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:01 #266
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707180
Dikke faal.
pi_220707181
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:04 schreef StephanL het volgende:
Max op P2, lang niet gezien.
JINX :(
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:05:07 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707182
Hij had een te goede start, dat kon niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220707183
Holy shit :D
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:12 #270
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220707184
Fraaie spin, Verstappen doet ook alles voor de fans.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220707185
Ach
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:15 #272
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:16 #273
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707187
P10 :+
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:05:16 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707188
KUUUUUT!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:05:21 #275
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707191
Charles zijn schuld
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220707192
Beginnersfout
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:23 #277
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220707193
Werd Verstappen geraakt?
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:30 #278
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220707195
zou hij nu wel voorbij GAS komen :{
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:05:33 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707196
Monsterstart van Charles, Kimi en Max er uit tikken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Colorchick zondag 3 mei 2026 @ 19:05:39 #280
382129 crew  Donna
pi_220707197
Zo, dat het daar niet compleet mis ging.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:05:44 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707199
Sjezus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:47 #282
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707201
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:04 schreef StephanL het volgende:
Max op P2, lang niet gezien.
Niet lang nee
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220707202
Ze moeten wat doen aan die starts bij Red bull
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:05:52 #284
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220707203
Ach Max, prutser
pi_220707205
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:05 schreef Starflyer het volgende:
Werd Verstappen geraakt?
ik dacht van wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 19:06:02 #286
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220707208
Bazenstart van Karel, kolere, die werd even afgeschoten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:06:04 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707209
Colapinto ook hard.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:06:09 #288
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220707210
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:05 schreef Starflyer het volgende:
Werd Verstappen geraakt?
Nee :') dit lag echt aan hem zelf
pi_220707211
Penalty voor Sjarrel
  zondag 3 mei 2026 @ 19:06:18 #290
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220707213
Max aan het forceren
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:06:19 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707214
Wil de replays wel zien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 19:06:23 #292
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220707215
Vleugel hangt los
Wie dit leest is gek
  zondag 3 mei 2026 @ 19:06:31 #293
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 3 mei 2026 @ 19:06:33 #294
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220707217
Crash
  zondag 3 mei 2026 @ 19:06:33 #295
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707218
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:05 schreef StephanL het volgende:
Ze moeten wat doen aan die starts bij Red bull
Niet spinnen zou helpen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:06:34 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707219
Verstappen met de ellebogen uit
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:06:38 #297
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220707221
Tussen de Williams :{
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:06:39 #298
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707222
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Wil de replays wel zien
Me 2.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 19:06:41 #299
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707223
Geen regen en Max achteraan....ik ga maar wat anders doen denk ik
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Colorchick zondag 3 mei 2026 @ 19:06:42 #300
382129 crew  Donna
pi_220707225
Max gaat zichzelf er nu overal tussen proberen te prakken.
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:06:56 #301
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707228
Max is wel heerlijk gefrustreerd aan het beuken _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')