Dat is in ieder geval een “grap” geweest.quote:
Dat zeker, zijn vaak de meest vermakelijke races mits ze de coureurs laten rijden en natuurlijk..quote:Op zondag 3 mei 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het een beetje een halve regenrace wordt kan dat nog wel leuk worden
Logisch, want ze hebben geen dakquote:Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Snap ik ergens wel met hun ultrahoge koppel die de elektromotor levert op de achterwielen.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Bromancequote:
Hij werd gevraagd hoe het was om met hem te werken en noemde zijn ervaring, good sense of humor. Het handsome als laatste was een kers op de taart.quote:
Je bent een coureur of je bent het niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik moest heel even denken wat er in vredesnaam zo slecht kan zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ralf Schumacher vindt dit leuk.quote:
Ik verwacht dat zij dat beter weten dan wij.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Een half uur na de start regen?
[ afbeelding ]
Maar wat is dan hun redenering achter dat standpunt? Want je zegt "ik meen gelezen te hebben", dat kan, maar wat is daar dan de achterliggende context?quote:Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat zij dat beter weten dan wij.
Into the 4th dimension.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
[ afbeelding ]
Tied voor theequote:
Net op.quote:
Screenshot aubquote:
Zwaarlijvige hond!quote:Op zondag 3 mei 2026 18:05 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een bakje vla met slagroom. @:3rr0r
Voor wie ben je?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig hoeven we niet lang te wachten tot de race begint
Hopelijk geen poepstart van Maxquote:Op zondag 3 mei 2026 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig hoeven we niet lang te wachten tot de race begint
Ik hoop dat ze daar wel wat op gevonden hebben inmiddels.quote:
Ja precies...duurt al veel te lang nuquote:Op zondag 3 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar wel wat op gevonden hebben inmiddels.
Lasagnequote:Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kant en klare lasagne in de airfryer gedaan
Hotfix preview voor de Ford-software?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar wel wat op gevonden hebben inmiddels.
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)e%20County/Miami?i=0quote:Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
[ afbeelding ]
Gordon Ramsay rips into Red Bull mechanic over food in garage – 'What the f**k is that?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kant en klare lasagne in de airfryer gedaan
Helaas vanwege medische redenen mag ik nog 5 weken niet zwaar tillen, dus koken wordt ook niksquote:Op zondag 3 mei 2026 18:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gordon Ramsay rips into Red Bull mechanic over food in garage – 'What the f**k is that?
https://www.irishmirror.i(...)silverstone-27383921
[ afbeelding ]
Lasagne was zo ongeveer het enige in die post waar niet iets mis mee was.quote:
Ach, wat klotequote:Op zondag 3 mei 2026 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas vanwege medische redenen mag ik nog 5 weken niet zwaar tillen, dus koken wordt ook niks
Kan je niet vaak genoeg zeggen.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Had ik al gezegd dat 19:00 uur een toptijd is.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lasagne was zo ongeveer het enige in die post waar niet iets mis mee was.
Dank jequote:Op zondag 3 mei 2026 18:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ach, wat klote![]()
Heel veel sterkte!
En airfryer is sowieso een geweldig apparaat, wat je er ook inknalt
Kookt er niemand voor je?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je![]()
En de magnetron en de airfryer zijn mijn kookvrienden voor de komende 5 weken.
Zei er niemand thuisbezorgd? punt nlquote:Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik zat te twijfelen om eten te bestellenquote:Op zondag 3 mei 2026 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik woon alleen.quote:
Dat wordt elke dag een duur grapje en is niet altijd even gezond.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zei er niemand thuisbezorgd? punt nl
Na 3 dagen stond ik alweer eieren te bakken na mn blinde darm operatie. Toegegeven, had mn vriendin gevraagd de pan neer te zetten. Rest is in onze keuken hoef je niet voor te bukken.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas vanwege medische redenen mag ik nog 5 weken niet zwaar tillen, dus koken wordt ook niks
Zou je wel nog beter inburgeren in de KSC.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt elke dag een duur grapje en is niet altijd even gezond.
Lastige keuzequote:Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om eten te bestellen
quote:
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na 3 dagen stond ik alweer eieren te bakken na mn blinde darm operatie. Toegegeven, had mn vriendin gevraagd de pan neer te zetten. Rest is in onze keuken hoef je niet voor te bukken.
Beterschapquote:Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
I know, I know.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je wel nog beter inburgeren in de KSC.
Gelukkig is er tegenwoordig flink wat keus in kant en klaar maaltijden en zeker met een airfryer kun je nog veel kanten op.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je![]()
Beterschap. Nasty.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
Ik had voor de operatie heel veel Iglo diepvries maaltijden ingeslagen bij de AH toen ze in de aanbieding waren.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig flink wat keus in kant en klaar maaltijden en zeker met een airfryer kun je nog veel kanten op.
Ik heb standaard zoete aardappelblokjes in de diepvries voor in de diepvries bijvoorbeeld. Knal die erin met (bijvoorbeeld) 2 cordon bleu's (alles tegelijk) en heb je nog een prima gezond maaltje
.
VIESDIKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Die zijn top ja, ook veel keus in.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had voor de operatie heel veel Iglo diepvries maaltijden ingeslagen bij de AH toen ze in de aanbieding waren.
Ik heb het overwogen. Een andere keer als ik me iets beter voel.quote:
Ongetwijfeld.quote:
Met hagelslagquote:Op zondag 3 mei 2026 18:05 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een bakje vla met slagroom. @:3rr0r
Als iemand de TT en de OP niet lees.quote:
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patatquote:
Het is uiteraard friet.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Ik mag weer rapporterenquote:Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Vlageslag, ik zie het Unilever proberen.quote:
Oeroud receptquote:Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vlageslag, ik zie het Unilever proberen.
Volkslied?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ah, iemand staat in de microfoon te schreeuwen.
Influencersquote:Op zondag 3 mei 2026 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ze laten iets teveel influencers toe rond die auto's
Gelukkig ken ik daar niemand vanquote:Op zondag 3 mei 2026 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ze laten iets teveel influencers toe rond die auto's
Ook wel het beste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |