Beterschapquote:Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
I know, I know.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je wel nog beter inburgeren in de KSC.
Gelukkig is er tegenwoordig flink wat keus in kant en klaar maaltijden en zeker met een airfryer kun je nog veel kanten op.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je![]()
En de magnetron en de airfryer zijn mijn kookvrienden voor de komende 5 weken.
Beterschap. Nasty.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
Ik had voor de operatie heel veel Iglo diepvries maaltijden ingeslagen bij de AH toen ze in de aanbieding waren.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig flink wat keus in kant en klaar maaltijden en zeker met een airfryer kun je nog veel kanten op.
Ik heb standaard zoete aardappelblokjes in de diepvries voor in de diepvries bijvoorbeeld. Knal die erin met (bijvoorbeeld) 2 cordon bleu's (alles tegelijk) en heb je nog een prima gezond maaltje
.
VIESDIKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Die zijn top ja, ook veel keus in.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had voor de operatie heel veel Iglo diepvries maaltijden ingeslagen bij de AH toen ze in de aanbieding waren.
Ik heb het overwogen. Een andere keer als ik me iets beter voel.quote:
Ongetwijfeld.quote:
Met hagelslagquote:Op zondag 3 mei 2026 18:05 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een bakje vla met slagroom. @:3rr0r
Als iemand de TT en de OP niet lees.quote:
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patatquote:
Het is uiteraard friet.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Ik mag weer rapporterenquote:Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Vlageslag, ik zie het Unilever proberen.quote:
Oeroud receptquote:Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vlageslag, ik zie het Unilever proberen.
Volkslied?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ah, iemand staat in de microfoon te schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |