abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:34:28 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220706737
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
Beterschap :*
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:34:34 #62
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706739
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zou je wel nog beter inburgeren in de KSC.
I know, I know.

Het meeste hier is shoarma, goedkope pasta of friettent.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:34:48 #63
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706740
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Beterschap :*
Dank je :)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:35:34 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706751
Bijna racetijd :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706753
Ik had een salade met gegrilde groenten en tonijn overigens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 3 mei 2026 @ 18:35:49 #66
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706754
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dank je :)

En de magnetron en de airfryer zijn mijn kookvrienden voor de komende 5 weken.
Gelukkig is er tegenwoordig flink wat keus in kant en klaar maaltijden en zeker met een airfryer kun je nog veel kanten op.

Ik heb standaard zoete aardappelblokjes in de diepvries liggen bijvoorbeeld. Knal die erin met (bijvoorbeeld) 2 cordon bleu's (alles tegelijk :7 ) en heb je nog een prima gezond maaltje :) .
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:36:40 #67
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706762
Frietje oorlog en frikandellen speciaal. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 18:36:46 #68
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220706763
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mijn pannen staan in de onderste kastjes en zijn zwaar. Ik heb littekenwandbreuk operatie gehad. De 2de in een jaar tijd. Dus ik mag niet bukken, tillen enzo. Ik mag niet zwaarder tillen dan een bord met eten of een mok.
Beterschap. Nasty.

Ja, pak melk werd tegen mij gezegd idd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:36:47 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706764
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna racetijd :9
Er gaat iemand zijn die dat niet weet :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:37:02 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706766
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Gelukkig is er tegenwoordig flink wat keus in kant en klaar maaltijden en zeker met een airfryer kun je nog veel kanten op.

Ik heb standaard zoete aardappelblokjes in de diepvries voor in de diepvries bijvoorbeeld. Knal die erin met (bijvoorbeeld) 2 cordon bleu's (alles tegelijk :7 ) en heb je nog een prima gezond maaltje :) .
Ik had voor de operatie heel veel Iglo diepvries maaltijden ingeslagen bij de AH toen ze in de aanbieding waren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:37:18 #71
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706767
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Frietje oorlog en frikandellen speciaal. *O* *O* *O*
VIESDIK

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:37:51 #72
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706776
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik had voor de operatie heel veel Iglo diepvries maaltijden ingeslagen bij de AH toen ze in de aanbieding waren.
Die zijn top ja, ook veel keus in.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:38:00 #73
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706779
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Frietje oorlog en frikandellen speciaal. *O* *O* *O*
Ik heb het overwogen. Een andere keer als ik me iets beter voel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:38:20 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706784
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er gaat iemand zijn die dat niet weet :+
Ongetwijfeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220706788
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:05 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een bakje vla met slagroom. @:3rr0r
Met hagelslag
pi_220706792
Domme basketbalspeler zegt "let's hope the rain stays away so we get a great race"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:39:06 #77
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706794
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er gaat iemand zijn die dat niet weet :+
Als iemand de TT en de OP niet lees. :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:39:08 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220706796
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Frietje oorlog en frikandellen speciaal. *O* *O* *O*
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 18:39:37 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220706801
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Het is uiteraard friet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:39:47 #80
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706804
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, want het is patat
Ik mag weer rapporteren *O*

O ja het is patat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:40:25 #81
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706814
Wie is deze vetklep bij Viaplee? :@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220706815
Domme tutjes lopen in de weg
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:40:46 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220706817
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als iemand de TT en de OP niet lees. :{w
Ja ik heb m'n best gedaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220706822
Stukje biceps
  zondag 3 mei 2026 @ 18:41:39 #85
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220706831
Heeft Jimmy gesnoven? :')

Gatverdamme man :') _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:41:45 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706834
Ah, iemand staat in de microfoon te schreeuwen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220706835
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Met hagelslag
Vlageslag, ik zie het Unilever proberen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220706843
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef Monolith het volgende:

[..]
Vlageslag, ik zie het Unilever proberen.
Oeroud recept
  zondag 3 mei 2026 @ 18:42:46 #89
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220706844
Overactende Yankeetroep
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:42:51 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220706847
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ah, iemand staat in de microfoon te schreeuwen.
Volkslied?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')