Dat is in ieder geval een “grap” geweest.quote:
Dat zeker, zijn vaak de meest vermakelijke races mits ze de coureurs laten rijden en natuurlijk..quote:Op zondag 3 mei 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het een beetje een halve regenrace wordt kan dat nog wel leuk worden
Logisch, want ze hebben geen dakquote:Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Snap ik ergens wel met hun ultrahoge koppel die de elektromotor levert op de achterwielen.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Bromancequote:
Hij werd gevraagd hoe het was om met hem te werken en noemde zijn ervaring, good sense of humor. Het handsome als laatste was een kers op de taart.quote:
Je bent een coureur of je bent het niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Ik moest heel even denken wat er in vredesnaam zo slecht kan zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de coureurs niet zitten te wachten op regen met deze auto's.
Ralf Schumacher vindt dit leuk.quote:
Ik verwacht dat zij dat beter weten dan wij.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Een half uur na de start regen?
[ afbeelding ]
Maar wat is dan hun redenering achter dat standpunt? Want je zegt "ik meen gelezen te hebben", dat kan, maar wat is daar dan de achterliggende context?quote:Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat zij dat beter weten dan wij.
Into the 4th dimension.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Een half uur na de start regen?
[ afbeelding ]
Tied voor theequote:
Net op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |