abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:57:11 #181
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707033
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
Het is hier net ~5 min droog na een flinke regenbui en mijn kadt zit alweer buiten op de natte stoep.

Logisch :') :s)
Die van mij blijven mooi binnen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:57:21 #182
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707036
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
pi_220707039
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]
*kogelwerend
Ik zit nu ook met kogelvrije kleren aan
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:57:42 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707042
Wel grijs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:57:42 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707043
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Max bij de eerste bocht P5?
Optimistisch
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:57:46 #186
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707044
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Lees een paar posts terug.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 18:57:47 #187
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707045
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]
*kogelwerend
Dit vest is vrij van kogels.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 mei 2026 @ 18:57:55 #188
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707048
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ik zit nu ook met kogelvrije kleren aan
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:58:04 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707049
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Het is hier een uur lang over niets anders gegaan :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:07 #190
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707051
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Pussy
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 18:58:10 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220707052
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:54 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen aangezien de starts nog lang niet optimaal zijn.
Dat zou al beter zijn dan eerst
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:30 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707054
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het is hier een uur lang over niets anders gegaan :P
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lees een paar posts terug.
Spuit 11 :+
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:40 #193
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220707055
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
We hadden nog wat oud brood en salami, dus we hebben een soort van bruschetta / tosti / pizza-achtig iets gemaakt met wat kaas erbij onder de gril, en ketchup erop :9
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:56 #194
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220707059
Leclerc op P1 na de eerste bocht
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:59:06 #195
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707062
En F1 Sensor werkt niet vanwegen de tijdsverandering -O-
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220707064
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef Szura het volgende:
Leclerc op P1 na de eerste bocht
al besproken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 18:59:17 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707065
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Pussy
  zondag 3 mei 2026 @ 18:59:27 #198
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707068
Voodoopop geactiveerd.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 18:59:36 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707070
Geen poepstarts.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:59:38 #200
18653 crew  D.
pi_220707071
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Max bij de eerste bocht P5?
P1, toch?
  zondag 3 mei 2026 @ 18:59:53 #201
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220707073
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen poepstarts.
Bepaal jij dat?!
pi_220707074
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef Tijn het volgende:

[..]
We hadden nog wat oud brood en salami, dus we hebben een soort van bruschetta / tosti / pizza-achtig iets gemaakt met wat kaas erbij onder de gril, en ketchup erop :9
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:00:00 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707075
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen poepstarts.
Jawel, gewoon voor iedereen *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:03 #204
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220707078
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
En F1 Sensor werkt niet vanwegen de tijdsverandering -O-
Oh ja, daar wil ik ook eens mee aan de gang. Lijkt me wel tof :)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:00:06 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220707080
Alleen Hardjar heeft een andere keuze gemaakt
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:06 #206
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220707081
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat er minder haar op zit :P
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:00:12 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707083
quote:
8s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:59 schreef Tijn het volgende:

[..]
Bepaal jij dat?!
Ja 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:21 #208
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220707084
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja 8-)
Ok dat is wel tof B-)
pi_220707085
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen Hardjar heeft een andere keuze gemaakt
ietwat logisch wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:00:23 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707086
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen Hardjar heeft een andere keuze gemaakt
Hardjar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')