abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2026 @ 20:09:04 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685413
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien moet je dan anders reageren en je ‘oprechte vraag’ gewoon voor je houden omdat die op dat moment totaal niet aan de orde was.
Ook jij: read the room. Dat kun je echt leren hoor.
oh kan jij mij dat leren juffrouw
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 20:09:40 #52
5428 crew  miss_sly
pi_220685419
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh kan jij mij dat leren juffrouw
Nee, ik kan dat jou zeker niet leren. Maar het is wel te leren, als je een beetje je best doet.

En ik ga hiermee ophouden, want je blijft de aandacht afleiden van waar we het over hadden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 april 2026 @ 20:12:04 #53
459912 FlippingCoin
pi_220685432
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, ik kan dat jou zeker niet leren. Maar het is wel te leren, als je een beetje je best doet.

En ik ga hiermee ophouden, want je blijft de aandacht afleiden van waar we het over hadden.
oh ja

sorry @Elan

terug naar jou
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_220685441
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ach hou op

jullie zijn alle 3 hetzelfde alleen hiddendoe is wat minder nuchter dan de andere 2 ^)
Echt niet. Ik ben nu zo nuchter als een pasgeboren baby.

Mannen zoals jij en Elan houden elkaar angstvallig de hand boven het hoofd, want stel je toch eens voor dat die vermaledijde wijven het gelijk aan hun zijde zouden hebben.
Rationeel als de man is (toch?), zouden deze 'kerels' hun ongelijk moeten toegeven.
En als er een ding is wat mannen van dit kaliber niet kunnen.... :')
pi_220685455
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh ja

sorry @:elan

terug naar jou
Heb jij geen moeder? Of een zusje?
Vraag het eens aan deze vrouwpersonen.
  donderdag 30 april 2026 @ 20:16:25 #56
459912 FlippingCoin
pi_220685467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heb jij geen moeder? Of een zusje?
Vraag het eens aan deze vrouwpersonen.
wat moet ik precies vragen juffrouw hiddendoe!
pi_220685492
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
en andersom?
Je begrijpt zelf toch ook wel dat vóór 1991 de kans dat binnen het huwelijk de vrouw verkracht werd door haar man groter was dan de kans dat de man tot seks gedwongen werd door zijn vrouw? Al was het maar omdat hij doorgaans fysiek sterker is. Dat gedwongen seks binnen het huwelijk wettelijk een ding werd, zal dus primair zijn geweest ter bescherming van vrouwen. En nee, dat wil niet zeggen dat het andersom niet kan voorkomen of niet ernstig is. Ieder mens dat tegen zijn of haar wil tot seks wordt gedwongen is er één te veel. Dat heb ik niemand zien ontkennen. Nee, ook de vrouwen niet. Het punt is: veruit de meeste slachtoffers van verkrachting hadden (en hebben!) een vagina. Moet dit nu echt gespeld worden?
pi_220685499
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
wat moet ik precies vragen juffrouw hiddendoe!
Wat het verschil is tussen een verkrachting van een man naar een vrouw en wat een verkrachting is van een vrouw naar een man.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 20:29:25 #59
5428 crew  miss_sly
pi_220685547
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:21 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Je begrijpt zelf toch ook wel dat vóór 1991 de kans dat binnen het huwelijk de vrouw verkracht werd door haar man groter was dan de kans dat de man tot seks gedwongen werd door zijn vrouw? Al was het maar omdat hij doorgaans fysiek sterker is. Dat gedwongen seks binnen het huwelijk wettelijk een ding werd, zal dus primair zijn geweest ter bescherming van vrouwen. En nee, dat wil niet zeggen dat het andersom niet kan voorkomen of niet ernstig is. Ieder mens dat tegen zijn of haar wil tot seks wordt gedwongen is er één te veel. Dat heb ik niemand zien ontkennen. Nee, ook de vrouwen niet. Het punt is: veruit de meeste slachtoffers van verkrachting hadden (en hebben!) een vagina. Moet dit nu echt gespeld worden?
Ja dat moet worden uitgespeld. Anders is het oneerlijk, ofzo.
pi_220685687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:21 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Juridisch ligt het wel wat gecompliceerd want vroeger werd seksuele gemeenschap binnen het huwelijk gezien als een recht (huwelijksplicht), waardoor gedwongen seks niet werd vervolgd. In Frankrijk kennen ze die wet nog steeds. Maar verkrachting is wel weer strafbaar.

Recent is daar een huwelijk ontbonden omdat de man geen seks meer wilde met zijn vrouw. En daardoor had die vrouw weer recht op een groter deel van de financiële erfenis.
blablablabla
  donderdag 30 april 2026 @ 21:07:57 #61
459912 FlippingCoin
pi_220685781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat het verschil is tussen een verkrachting van een man naar een vrouw en wat een verkrachting is van een vrouw naar een man.
oke we komen eindelijk tot de kern

verkrachting van een vrouw is erger dan verkrachting van een man
  donderdag 30 april 2026 @ 21:08:33 #62
459912 FlippingCoin
pi_220685785
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Juridisch ligt het wel wat gecompliceerd want vroeger werd seksuele gemeenschap binnen het huwelijk gezien als een recht (huwelijksplicht), waardoor gedwongen seks niet werd vervolgd. In Frankrijk kennen ze die wet nog steeds. Maar verkrachting is wel weer strafbaar.

Recent is daar een huwelijk ontbonden omdat de man geen seks meer wilde met zijn vrouw. En daardoor had die vrouw weer recht op een groter deel van de financiële erfenis.
oke dus ze liegen gewoon tegen mij :{
pi_220685802
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oke we komen eindelijk tot de kern

FOUT!!!
Verkrachting is altijd een misdaad.
Geen enkel weldenkend of beschaaafd mens kan met geweld andermans lichaam binnendringen en dit normaal noemen.
pi_220685806
quote:

[..]

Ja, wat is het nu? Een recht of een plicht?
  donderdag 30 april 2026 @ 21:16:59 #65
459912 FlippingCoin
pi_220685838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
FOUT!!!
Verkrachting is altijd een misdaad.
Geen enkel weldenkend of beschaaafd mens kan met geweld andermans lichaam binnendringen en dit normaal noemen.
oke zijn we het toch nog eens vriendin

fijne avond!
pi_220685865
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oke zijn we het toch nog eens vriendin

fijne avond!
:?

Hoeveel vrouwen ken jij die op een gewelddadige en vooral pijnlijke en vernederende manier het lichaam van een man misbruiken?
  donderdag 30 april 2026 @ 21:21:20 #67
459912 FlippingCoin
pi_220685876
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen ken jij die op een gewelddadige en vooral pijnlijke en vernederende manier het lichaam van een man misbruiken?
ik zei

fijne avond!

dan zeg jij

fijne avond lieverd!

en dan laten we het erbij voor vandaag
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 21:24:41 #68
5428 crew  miss_sly
pi_220685894
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ik zei

fijne avond!

dan zeg jij

fijne avond lieverd!

Jammer maar helaas hoeft iemand niet te stoppen met op jou te reageren als jij dat wil. Misschien kun je zelf stoppen, dat heb je in de hand.
pi_220685905
quote:

[..]
ik zei

fijne avond!

dan zeg jij

fijne avond lieverd!

Tja.
Dat werkt niet zo bij mij. :@
  donderdag 30 april 2026 @ 21:27:49 #70
459912 FlippingCoin
pi_220685921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tja.
Dat werkt niet zo bij mij. :@
oh nouja maakt niet uit hoor ;)
pi_220685923
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oke dus ze liegen gewoon tegen mij :{
Nee ze heeft wel gelijk in wat ze stelt. Maar zoals kinderen slaan juridisch pas echt verboden is sinds 2007 wilde het niet zeggen dat je vroeger ongebreideld je kinderen in mekaar kon beuken zonder juridische gevolgen. Ik kan me voorstellen dat het voor verkrachting tijdens het huwelijk ook zo werkte.
blablablabla
  donderdag 30 april 2026 @ 21:28:12 #72
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220685926
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Deze vraag :')

Mannen gaan inderdaad eerder over op lichamelijk geweld, maar vlak ook de vrouw niet uit met het ongekende vermogen om haar mannen te manipuleren en tot waanzin te drijven. En dan als verweer van de vrouw: "Hij kan mij gewoon niet aan, hij is geen echte man"

Genoeg voorbeelden van vrouwen die hun partner tot het extreme pushen en de man geestelijk de vernieling in helpen, dacht ik zo

Dus mevrouw de feministe, denk aan je nuance
Le Diable
pi_220685933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, wat is het nu? Een recht of een plicht?
Mijn recht is jouw plicht en vice versa.
blablablabla
pi_220685937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:28 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Mannen gaan inderdaad eerder over op lichamelijk geweld, maar vlak ook de vrouw niet uit met het ongekende vermogen om haar mannen te manipuleren en tot waanzin te drijven. En dan als verweer van de vrouw: "Hij kan mij gewoon niet aan, hij is geen echte man"

Genoeg voorbeelden van vrouwen die hun partner tot het extreme pushen en de man geestelijk de vernieling in helpen, dacht ik zo

Ik doe niks anders.
Hoe zit het met jouw mannelijke rationaliteit?
Alles kits zolang de gulp dicht is?
pi_220685948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:28 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Tegenwoordig komt daar inderdaad steeds meer aandacht voor ja. Vrouwen kunnen net zo goed gewelddadig uit de hoek komen in relaties.

Al zullen ze in de meeste gevallen mannen geestelijk mishandelen en niet fysiek aanvallen.
blablablabla
pi_220685950
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Mijn recht is jouw plicht en vice versa.
Wat?
Mijn plicht is jouw recht?

Mijn recht is jouw plicht?

Of wat bedoel je nu?
pi_220685960
quote:

[..]
ik zei

fijne avond!

dan zeg jij

fijne avond lieverd!

Sorry, maar jij gaat dus echt niet bepalen wat ik wel of niet moet zeggen!!!
  donderdag 30 april 2026 @ 21:34:52 #78
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220685981
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik doe niks anders.
Hoe zit het met jouw mannelijke rationaliteit?
Alles kits zolang de gulp dicht is?
Met zo'n reactie diskwalificeer je jezelf op alle fronten natuurlijk
Le Diable
  donderdag 30 april 2026 @ 21:35:34 #79
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220685988
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Sorry, maar jij gaat dus echt niet bepalen wat ik wel of niet moet zeggen!!!
Schreeuwen tegen je toetsenbord :') (!)
Le Diable
pi_220685992
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat?
Mijn plicht is jouw recht?

Mijn recht is jouw plicht?

Of wat bedoel je nu?
Als wij God behoede een of andere verbintenis aan zijn gegaan is jouw recht mijn plicht en vice versa. Bijvoorbeeld alimentatie betalen. Of gemeenschappelijk zorg dragen voor de kinderen.

Tegenwoordig is het allemaal een stuk minder spannend maar vroeger was een huwelijk een hele officiële aangelegenheid waarbij je zo'n beetje elkaars bezit werd. En je werd geacht te zorgen voor nageslacht. Zowel man als vrouw. Kerken hadden hier ook een bizarre rol in. Als een stel na een half jaar nog niet in verwachting was moest je samen op het matje komen bij de pastoor.
blablablabla
pi_220686014
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:34 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Met zo'n reactie diskwalificeer je jezelf op alle fronten natuurlijk
:')
pi_220686068
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Als wij God behoede een of andere verbintenis aan zijn gegaan is jouw recht mijn plicht en vice versa. Bijvoorbeeld alimentatie betalen. Of gemeenschappelijk zorg dragen voor de kinderen.

Tegenwoordig is het allemaal een stuk minder spannend maar vroeger was een huwelijk een hele officiële aangelegenheid waarbij je zo'n beetje elkaars bezit werd. En je werd geacht te zorgen voor nageslacht. Zowel man als vrouw. Kerken hadden hier ook een bizarre rol in. Als een stel na een half jaar nog niet in verwachting was moest je samen op het matje komen bij de pastoor.
Juist, en dat vind jij een goede zaak. Een of andere lamlul die bij jou aanbelt om te vragen waar de volgende baby blijft?
Ik vind dat hele huwelijk een grote scam. Als twee mensen van elkaar houden, is dat genoeg.
Mensen die dit willen bevestigen door een heel kermisvoorstelling er bij te betrekken, okee, maar het voegt echt niks toe aan hun gevoelens voor elkaar.
Het is gewoon een mooie show voor de gemeente. Meer niet.

Maar hoe ging dat bij jou dan? Toen jij na zoveel jaar nog geen stamhouder had verwekt?
Wat zei mijnheer pastoor daar dan van?
pi_220686084
- Stop eens met je gedoe -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2026 21:54:45 ]
pi_220686767
quote:
Iemand dwingen tot seksuele handelingen binnen het huwelijk was in het verleden niet strafbaar en tegenwoordig wel. Hoe een en ander juridisch wordt gekwalificeerd lijkt mij daarbij niet zo relevant.

Overigens is ook in Frankrijk de man binnen het huwelijk niet de leider. In artikel 213 van de Code Civil is nadrukkelijk vastgelegd dat beide echtelieden gezamenlijk leiding geven aan het gezin. Zowel moreel als materieel. Beide partners zijn elkaar respect, trouw, steun en hulp verschuldigd (art. 212). In hoofdstuk VI (De respectievelijke plichten en rechten van echtelieden) van Titel V van Boek 1 van de Code Civil heb ik - hoe verrassend! - geen enkele bepaling aangetroffen die erop wijst dat er in Frankrijk binnen het huwelijk een recht op geslachtsgemeenschap bestaat.
pi_220686783
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit heeft echt helemaal niemand in dit topic beweerd.
pi_220686840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:08 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Iemand dwingen tot seksuele handelingen binnen het huwelijk was in het verleden niet strafbaar en tegenwoordig wel. Hoe een en ander juridisch wordt gekwalificeerd lijkt mij daarbij niet zo relevant.

Overigens is ook in Frankrijk de man binnen het huwelijk niet de leider. In artikel 213 van de Code Civil is nadrukkelijk vastgelegd dat beide echtelieden gezamenlijk leiding geven aan het gezin. Zowel moreel als materieel. Beide partners zijn elkaar respect, trouw, steun en hulp verschuldigd (art. 212). In hoofdstuk VI (De respectievelijke plichten en rechten van echtelieden) van Titel V van Boek 1 van de Code Civil heb ik - hoe verrassend! - geen enkele bepaling aangetroffen die erop wijst dat er in Frankrijk binnen het huwelijk een recht op geslachtsgemeenschap bestaat.
Ik ken de Franse wet verder niet maar dit is het verhaal wat ik bedoelde. Die vrouw is uiteindelijk tevergeefs naar Europese gerecht en alles getrokken.
quote:
Spraakmakende zaak
Er zijn verschillende zaken waar de interpretatie van de wet al parten gespeeld heeft. "Maar er is één heel spraakmakende zaak geweest", zegt Renout. "Daarmee kwam alles in een stroomversnelling en daar kwam ook dat wetsvoorstel uit voort."

Het gaat om een scheidend echtpaar waarvan de man een voordelige regeling eiste omdat zijn vrouw naar verluidt al jarenlang geen seks meer met hem wilde. "In hoger beroep in 2019 zei de rechter dat de vrouw in de fout was gegaan omdat ze geen intieme relatie met haar man wilde. Een intieme relatie hoorde volgens die rechter bij een 'gemeenschappelijk leven', zoals in de wet staat."

Uit onderzoek blijkt dat de helft van de Franse vrouwen heeft seks met haar man terwijl ze daar eigenlijk geen zin in heeft. Nu vraag ik me af in hoeverre dat juridisch af te kaderen valt door de focus te leggen op verkrachting en of dat in Nederland ondanks die wet die aangepast is heel anders is. Seks hoort er toch bij uiteindelijk. Anders leef je als broer en zus en dat brengt ook weer problemen met zich mee.
blablablabla
pi_220687029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik ken de Franse wet verder niet maar dit is het verhaal wat ik bedoelde. Die vrouw is uiteindelijk tevergeefs naar Europese gerecht en alles getrokken.
[..]
Uit onderzoek blijkt dat de helft van de Franse vrouwen heeft seks met haar man terwijl ze daar eigenlijk geen zin in heeft. Nu vraag ik me af in hoeverre dat juridisch af te kaderen valt door de focus te leggen op verkrachting en of dat in Nederland ondanks die wet die aangepast is heel anders is. Seks hoort er toch bij uiteindelijk. Anders leef je als broer en zus en dat brengt ook weer problemen met zich mee.
Hoezo hoort sex erbij? Waarbij dan?
De mens is teveel gefocust op sex. Met name de man. Die wil hem het liefst overal insteken met maar een doel.

Klaarkomen dus. Kinderen verwekken, okee, zolang hij er niet voor hoeft te betalen of op een andere manier verantwoordelijk voor wordt geacht.

En verder is het wel bekeken met de meeste mannen.
pi_220687037
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:20 schreef Elan het volgende:
Je baseert je kennelijk op dit nieuwsbericht van VRT Nieuws. Er zijn in Frankrijk rechters die artikel 215, eerste paragraaf, van de Code Civil zo uitleggen dat er binnen het huwelijk een recht op seks bestaat. Er zijn ook rechters die dat er niet in lezen. Dus laat ons 'ns kijken naar wat de Franse wet zegt "Les époux s'obligent mutuellement à une communauté de vie." Oftewel: "De echtgenoten verbinden zich er gezamenlijk toe een leven samen te leiden." Laat ik het zo zeggen: als jurist, maar dan opgeleid binnen het Nederlands recht, zou ik hier niet het recht op seks in lezen.

Jij schrijft dat de vrouw tevergeefs rechtsbescherming heeft gezocht. Dat is onjuist. De vrouw kreeg bij het Europees Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg juist gelijk (uitspraak). Daarom ligt er nu een voorstel om de Code Civil te verduidelijken. En dat voorstel wordt gesteund door zowel partijen aan de linkerzijde van het politieke spectrum als door politieke partijen aan de rechterzijde van het politieke spectrum.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:11:04 #89
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_220687051
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:05 schreef Hiddendoe het volgende:
De mens is teveel gefocust op sex.
Hoe kun je dat nou zeggen? De essentie van levende wezens is voortplanting, de essentie van de mens is sex.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_220687059
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? De essentie van levende wezens is voortplanting, de essentie van de mens is sex.
Bij haast alle levensvormen gaat de voortplanting als volgt. Pa en moe paren, moe poept een paar nakomelingen uit en gaat verder met haar leven.
De nakomelingen doen alles om te overleven maar kunnen ondanks dit niet voorkomen dat ze eindigen in de muil van een een of ander roofdier.
Dat is wat de natuur bedoelt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:20:43 #91
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_220687075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Bij haast alle levensvormen gaat de voortplanting als volgt. Pa en moe paren, moe poept een paar nakomelingen uit en gaat verder met haar leven.
De nakomelingen doen alles om te overleven maar kunnen ondanks dit niet voorkomen dat ze eindigen in de muil van een een of ander roofdier.
Lekker primitief
quote:
Dat is wat de natuur bedoelt.
Als we naar mensen kijken zien we dat nakomelingen gedurende zeer lange tijd verzorging nodig hebben. Daarvoor moeten de ouders gedurende langere tijd bij elkaar blijven en daar zorgt seks voor.

Zo heeft de natuur het ook bedoeld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_220687316
quote:

[..]
De mens is teveel gefocust op sex. Met name de man. Die wil hem het liefst overal insteken met maar een doel.

Klaarkomen dus. Kinderen verwekken, okee, zolang hij er niet voor hoeft te betalen of op een andere manier verantwoordelijk voor wordt geacht.

Tja, door testosteron. Bij vrouwen neemt de behoefte sterk af na het krijgen van het gewenste aantal kinderen. Dit wordt ook bepaald door hormonen.

Verder. Het feminisme werd gekaapt door ideologie.

twitter
pi_220691014
Vrouwen willen geen man meer, omdat ze zelf alsmaar meer verlangen (langer, knapper, rijker). En van die mannen zijn er gewoon niet veel in de omloop. Dus leg je de schuld van je eigen inhaligheid neer bij de rest van de mannen. Want je vindt de meerderheid van de mannen niet goed genoeg. Simpel. Is vrouwelijke natuur.

Vertaling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door Spring_Sale op 01-05-2026 22:15:01 ]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 00:00:52 #94
210150 Hiddendoe
pi_220694029
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:31 schreef Spring_Sale het volgende:
Vrouwen willen geen man meer, omdat ze zelf alsmaar meer verlangen (langer, knapper, rijker). En van die mannen zijn er gewoon niet veel in de omloop. Dus leg je de schuld van je eigen inhaligheid neer bij de rest van de mannen. Want je vindt de meerderheid van de mannen niet goed genoeg. Simpel. Is vrouwelijke natuur.
Je zou het ook eens anders kunnen bekijken.
De mannen die continue worden afgewezen, moeten eens bij zichzelf nagaan waarom ze steeds die vrouwen kiezen, waar ze van tevoren al weten geen kans te maken.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 01:02:11 #95
401381 Elan
pi_220694135
quote:

[..]

Als seks in jouw beleving alleen om het klaarkomen gaat heb je geen rijk seksleven gekend. Seks is verbinding in de breedste zin van het woord.
blablablabla
  dinsdag 5 mei 2026 @ 04:29:54 #96
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220717823
Een ieder die geen watje is geweest en vrouwen heeft aangesproken heeft wel eens meegemaakt dat ze je op dat moment niet mocht en zei dat haar denkbeeldig vriendje zo terugkomt zelfs als ze met haar vriendinnen is.

Zelfs haar denkbeeldig vriendje geeft haar meer gevoel van veiligheid dan haar nutteloze "vriendinnen"

Veiligheid is wat de man een vrouw kan bieden.

Mannen zijn plots nodig als Dimitri Nederland binnenkomt dan gaan ze massaal koken of de vijand neuken
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:54:51 #97
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220718302
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 04:29 schreef Edding345 het volgende:
Een ieder die geen watje is geweest en vrouwen heeft aangesproken heeft wel eens meegemaakt dat ze je op dat moment niet mocht en zei dat haar denkbeeldig vriendje zo terugkomt zelfs als ze met haar vriendinnen is.

Zelfs haar denkbeeldig vriendje geeft haar meer gevoel van veiligheid dan haar nutteloze "vriendinnen"

Mannen zijn plots nodig als Dimitri Nederland binnenkomt dan gaan ze massaal koken of de vijand neuken
Goed verhaal man _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 09:13:22 #98
5428 crew  miss_sly
pi_220718383
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 04:29 schreef Edding345 het volgende:

Weet je wat de reden is dat vrouwen een al dan niet denkbeeldige vriend of man opvoeren als ze ongewenste avances afwijzen?
Veel mannen vinden alleen dat ze moeten stoppen als ze kennelijk in de wielen gaan rijden van een andere man. Zo lang er geen andere man is opgevoerd en ze alleen maar zegt dat ze jou niet moet, is ze vast wel met vasthoudendheid te overtuigen dat ze we met jou moet gaan.

Heeft niets met veiligheid of vriendinnen te maken, maar alles met de betonnen plaat voor de kop van sommige mannen. Als jij dat excuus vaak hoort, zou je eens bij jezelf te rade kunnen gaan.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:32:05 #99
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220719861
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Weet je wat de reden is dat vrouwen een al dan niet denkbeeldige vriend of man opvoeren als ze ongewenste avances afwijzen?
Veel mannen vinden alleen dat ze moeten stoppen als ze kennelijk in de wielen gaan rijden van een andere man. Zo lang er geen andere man is opgevoerd en ze alleen maar zegt dat ze jou niet moet, is ze vast wel met vasthoudendheid te overtuigen dat ze we met jou moet gaan.

Heeft niets met veiligheid of vriendinnen te maken, maar alles met de betonnen plaat voor de kop van sommige mannen. Als jij dat excuus vaak hoort, zou je eens bij jezelf te rade kunnen gaan.
De wereld is nou eenmaal mysoginie
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 12:38:38 #100
5428 crew  miss_sly
pi_220719897
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:32 schreef Edding345 het volgende:

[..]
De wereld is nou eenmaal mysoginie
Is de wereld vrouwenhaat?

En dan zou je als man er ook voor kunnen kiezen om niet de misogyne kant op te gaan, maar gewoon normaal te doen tegen en over vrouwen. Just a thought.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')