abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2026 @ 20:09:04 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685413
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien moet je dan anders reageren en je ‘oprechte vraag’ gewoon voor je houden omdat die op dat moment totaal niet aan de orde was.
Ook jij: read the room. Dat kun je echt leren hoor.
oh kan jij mij dat leren juffrouw
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 20:09:40 #52
5428 crew  miss_sly
pi_220685419
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh kan jij mij dat leren juffrouw
Nee, ik kan dat jou zeker niet leren. Maar het is wel te leren, als je een beetje je best doet.

En ik ga hiermee ophouden, want je blijft de aandacht afleiden van waar we het over hadden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 april 2026 @ 20:12:04 #53
459912 FlippingCoin
pi_220685432
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, ik kan dat jou zeker niet leren. Maar het is wel te leren, als je een beetje je best doet.

En ik ga hiermee ophouden, want je blijft de aandacht afleiden van waar we het over hadden.
oh ja

sorry @Elan

terug naar jou
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_220685441
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ach hou op

jullie zijn alle 3 hetzelfde alleen hiddendoe is wat minder nuchter dan de andere 2 ^)
Echt niet. Ik ben nu zo nuchter als een pasgeboren baby.

Mannen zoals jij en Elan houden elkaar angstvallig de hand boven het hoofd, want stel je toch eens voor dat die vermaledijde wijven het gelijk aan hun zijde zouden hebben.
Rationeel als de man is (toch?), zouden deze 'kerels' hun ongelijk moeten toegeven.
En als er een ding is wat mannen van dit kaliber niet kunnen.... :')
pi_220685455
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh ja

sorry @:elan

terug naar jou
Heb jij geen moeder? Of een zusje?
Vraag het eens aan deze vrouwpersonen.
  donderdag 30 april 2026 @ 20:16:25 #56
459912 FlippingCoin
pi_220685467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heb jij geen moeder? Of een zusje?
Vraag het eens aan deze vrouwpersonen.
wat moet ik precies vragen juffrouw hiddendoe!
pi_220685492
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
en andersom?
Je begrijpt zelf toch ook wel dat vóór 1991 de kans dat binnen het huwelijk de vrouw verkracht werd door haar man groter was dan de kans dat de man tot seks gedwongen werd door zijn vrouw? Al was het maar omdat hij doorgaans fysiek sterker is. Dat gedwongen seks binnen het huwelijk wettelijk een ding werd, zal dus primair zijn geweest ter bescherming van vrouwen. En nee, dat wil niet zeggen dat het andersom niet kan voorkomen of niet ernstig is. Ieder mens dat tegen zijn of haar wil tot seks wordt gedwongen is er één te veel. Dat heb ik niemand zien ontkennen. Nee, ook de vrouwen niet. Het punt is: veruit de meeste slachtoffers van verkrachting hadden (en hebben!) een vagina. Moet dit nu echt gespeld worden?
pi_220685499
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
wat moet ik precies vragen juffrouw hiddendoe!
Wat het verschil is tussen een verkrachting van een man naar een vrouw en wat een verkrachting is van een vrouw naar een man.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 20:29:25 #59
5428 crew  miss_sly
pi_220685547
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:21 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Je begrijpt zelf toch ook wel dat vóór 1991 de kans dat binnen het huwelijk de vrouw verkracht werd door haar man groter was dan de kans dat de man tot seks gedwongen werd door zijn vrouw? Al was het maar omdat hij doorgaans fysiek sterker is. Dat gedwongen seks binnen het huwelijk wettelijk een ding werd, zal dus primair zijn geweest ter bescherming van vrouwen. En nee, dat wil niet zeggen dat het andersom niet kan voorkomen of niet ernstig is. Ieder mens dat tegen zijn of haar wil tot seks wordt gedwongen is er één te veel. Dat heb ik niemand zien ontkennen. Nee, ook de vrouwen niet. Het punt is: veruit de meeste slachtoffers van verkrachting hadden (en hebben!) een vagina. Moet dit nu echt gespeld worden?
Ja dat moet worden uitgespeld. Anders is het oneerlijk, ofzo.
pi_220685687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:21 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Juridisch ligt het wel wat gecompliceerd want vroeger werd seksuele gemeenschap binnen het huwelijk gezien als een recht (huwelijksplicht), waardoor gedwongen seks niet werd vervolgd. In Frankrijk kennen ze die wet nog steeds. Maar verkrachting is wel weer strafbaar.

Recent is daar een huwelijk ontbonden omdat de man geen seks meer wilde met zijn vrouw. En daardoor had die vrouw weer recht op een groter deel van de financiële erfenis.
blablablabla
  donderdag 30 april 2026 @ 21:07:57 #61
459912 FlippingCoin
pi_220685781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat het verschil is tussen een verkrachting van een man naar een vrouw en wat een verkrachting is van een vrouw naar een man.
oke we komen eindelijk tot de kern

verkrachting van een vrouw is erger dan verkrachting van een man
  donderdag 30 april 2026 @ 21:08:33 #62
459912 FlippingCoin
pi_220685785
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Juridisch ligt het wel wat gecompliceerd want vroeger werd seksuele gemeenschap binnen het huwelijk gezien als een recht (huwelijksplicht), waardoor gedwongen seks niet werd vervolgd. In Frankrijk kennen ze die wet nog steeds. Maar verkrachting is wel weer strafbaar.

Recent is daar een huwelijk ontbonden omdat de man geen seks meer wilde met zijn vrouw. En daardoor had die vrouw weer recht op een groter deel van de financiële erfenis.
oke dus ze liegen gewoon tegen mij :{
pi_220685802
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oke we komen eindelijk tot de kern

verkrachting van een vrouw is erger dan verkrachting van een man
FOUT!!!
Verkrachting is altijd een misdaad.
Geen enkel weldenkend of beschaaafd mens kan met geweld andermans lichaam binnendringen en dit normaal noemen.
pi_220685806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, wat is het nu? Een recht of een plicht?
  donderdag 30 april 2026 @ 21:16:59 #65
459912 FlippingCoin
pi_220685838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
FOUT!!!
Verkrachting is altijd een misdaad.
Geen enkel weldenkend of beschaaafd mens kan met geweld andermans lichaam binnendringen en dit normaal noemen.
oke zijn we het toch nog eens vriendin

fijne avond!
pi_220685865
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oke zijn we het toch nog eens vriendin

fijne avond!
:?

Hoeveel vrouwen ken jij die op een gewelddadige en vooral pijnlijke en vernederende manier het lichaam van een man misbruiken?
  donderdag 30 april 2026 @ 21:21:20 #67
459912 FlippingCoin
pi_220685876
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen ken jij die op een gewelddadige en vooral pijnlijke en vernederende manier het lichaam van een man misbruiken?
ik zei

fijne avond!

dan zeg jij

fijne avond lieverd!

en dan laten we het erbij voor vandaag
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 21:24:41 #68
5428 crew  miss_sly
pi_220685894
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ik zei

fijne avond!

dan zeg jij

fijne avond lieverd!

Jammer maar helaas hoeft iemand niet te stoppen met op jou te reageren als jij dat wil. Misschien kun je zelf stoppen, dat heb je in de hand.
pi_220685905
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ik zei

fijne avond!

dan zeg jij

fijne avond lieverd!

Tja.
Dat werkt niet zo bij mij. :@
  donderdag 30 april 2026 @ 21:27:49 #70
459912 FlippingCoin
pi_220685921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tja.
Dat werkt niet zo bij mij. :@
oh nouja maakt niet uit hoor ;)
pi_220685923
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oke dus ze liegen gewoon tegen mij :{
Nee ze heeft wel gelijk in wat ze stelt. Maar zoals kinderen slaan juridisch pas echt verboden is sinds 2007 wilde het niet zeggen dat je vroeger ongebreideld je kinderen in mekaar kon beuken zonder juridische gevolgen. Ik kan me voorstellen dat het voor verkrachting tijdens het huwelijk ook zo werkte.
blablablabla
  donderdag 30 april 2026 @ 21:28:12 #72
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220685926
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Deze vraag :')

Mannen gaan inderdaad eerder over op lichamelijk geweld, maar vlak ook de vrouw niet uit met het ongekende vermogen om haar mannen te manipuleren en tot waanzin te drijven. En dan als verweer van de vrouw: "Hij kan mij gewoon niet aan, hij is geen echte man"

Genoeg voorbeelden van vrouwen die hun partner tot het extreme pushen en de man geestelijk de vernieling in helpen, dacht ik zo

Dus mevrouw de feministe, denk aan je nuance
Le Diable
pi_220685933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, wat is het nu? Een recht of een plicht?
Mijn recht is jouw plicht en vice versa.
blablablabla
pi_220685937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:28 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Mannen gaan inderdaad eerder over op lichamelijk geweld, maar vlak ook de vrouw niet uit met het ongekende vermogen om haar mannen te manipuleren en tot waanzin te drijven. En dan als verweer van de vrouw: "Hij kan mij gewoon niet aan, hij is geen echte man"

Genoeg voorbeelden van vrouwen die hun partner tot het extreme pushen en de man geestelijk de vernieling in helpen, dacht ik zo

Ik doe niks anders.
Hoe zit het met jouw mannelijke rationaliteit?
Alles kits zolang de gulp dicht is?
pi_220685948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:28 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Tegenwoordig komt daar inderdaad steeds meer aandacht voor ja. Vrouwen kunnen net zo goed gewelddadig uit de hoek komen in relaties.

Al zullen ze in de meeste gevallen mannen geestelijk mishandelen en niet fysiek aanvallen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')