sukkels!quote:Op donderdag 30 april 2026 19:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat vind je van de klanten die deze hoeren bezoeken?
allemaal natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2026 19:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen die door vrouwen verkracht worden of mannen die door mannen verkracht worden?
60+? FOK! stond toch voor fokked op kids?quote:Op donderdag 30 april 2026 19:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon?
Je hebt geen idee wat de leeftijd van de mensen hier is.
Voor het individu is dat zeker waar.quote:
Wat is dit voor dom gelul? Je roept van alles maar je kunt niks hard maken.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat doe jij? Klagen, klagen, klagen.
En waarover? Over datgene waar volgens jou dan, de mannen recht op hebben.
Een vrouw die zich kritiekloos overgeeft aan de 'rechten van De Man'.
Mag ik effe een teiltje?![]()
![]()
Voor dom gelul moet je even je eigen berichten teruglezen in dit topic.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom gelul? Je roept van alles maar je kunt niks hard maken.
Ah dat dacht ik al.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Voor dom gelul moet je even je eigen berichten teruglezen in dit topic.
Dat jij niks meer hard kunt maken, is toch niet mijn probleem.
waarom is dat precies zielig?quote:Op donderdag 30 april 2026 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor het individu is dat zeker waar.
Maar dan de andere kant: denk je dat het een reëel probleem was voor mannen, net als bij vrouwen? Of wil je gewoon weer even ‘als er iets over vrouwen gezegd wordt, moet dat ook even betrokken worden op mannen, want anders is het zoooo onrechtvaardig’ doen? Mag hoor, het is alleen een beetje zielig.
Je doet je best maar.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al.
Je bent een leugenaar die graag dingen verzint.
Ik ga je post rapporteren want ik laat me niet voor iemand uitmaken die voorstander is van verkrachting in welke hoedanigheid dan ook. Idioot.
Ik vind het passief-agressief om op mijn post over verkrachting binnen het huwelijk te vragen of het andersom voor mannen ook gold. Ik ben niet vijandig, maar ik vind daar wel wat van: mannen die echt ALTIJD moeten aanstippen dat een probleem waar vrouwen tegenaan lopen wellicht ook wel eens voor 0,01% van de mannen zou kunnen gelden en of we daar ook even een kaarsje voor willen branden.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom is dat precies zielig?![]()
rare vijandige mindset heb jij hoor
Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 30 april 2026 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al.
Ik ga je post rapporteren want ik laat me niet voor iemand uitmaken die voorstander is van verkrachting in welke hoedanigheid dan ook. Idioot.
een oprechte vraag is toch niet passief agressief gekkiequote:Op donderdag 30 april 2026 19:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het passief-agressief om op mijn post over verkrachting binnen het huwelijk te vragen of het andersom voor mannen ook gold. Ik ben niet vijandig, maar ik vind daar wel wat van: mannen die echt ALTIJD moeten aanstippen dat een probleem waar vrouwen tegenaan lopen wellicht ook wel eens voor 0,01% van de mannen zou kunnen gelden en of we daar ook even een kaarsje voor willen branden.
Mannen zijn slechts voor een zaak nuttig. De voortplanting. Daarna hebben ze eigenlijk totaal geen nut meer.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het passief-agressief om op mijn post over verkrachting binnen het huwelijk te vragen of het andersom voor mannen ook gold. Ik ben niet vijandig, maar ik vind daar wel wat van: mannen die echt ALTIJD moeten aanstippen dat een probleem waar vrouwen tegenaan lopen wellicht ook wel eens voor 0,01% van de mannen zou kunnen gelden en of we daar ook even een kaarsje voor willen branden.
Gaat het een beetje met je?quote:Op donderdag 30 april 2026 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom gelul? Je roept van alles maar je kunt niks hard maken.
Quote me waar ik dat zeg of zwijg voor eeuwig want dit is pure smaad.
Het was geen oprechte vraag, het was een doorzichtige afleidingsmanoeuvre.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een oprechte vraag is toch niet passief agressief gekkie
lolquote:Op donderdag 30 april 2026 20:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen zijn slechts voor een zaak nuttig. De voortplanting. Daarna hebben ze eigenlijk totaal geen nut meer.
Want hun taak zit erop.
ach hou opquote:Op donderdag 30 april 2026 20:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het was geen oprechte vraag, het was een doorzichtige afleidingsmanoeuvre.
Je trekt echt àlles uit je discussie trukendoos, hè?quote:Op donderdag 30 april 2026 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al.
Ja lol.quote:
Misschien moet je dan anders reageren en je ‘oprechte vraag’ gewoon voor je houden omdat die op dat moment totaal niet aan de orde was.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach hou op
jullie zijn alle 3 hetzelfde alleen hiddendoe is wat minder nuchter dan de andere 2![]()
Mooi compliment, ik heb veel respect voor @miss_sly en @Hiddendoequote:Op donderdag 30 april 2026 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach hou op
jullie zijn alle 3 hetzelfde alleen hiddendoe is wat minder nuchter dan de andere 2![]()
ja maar ze verkrachten ook koeienquote:Op donderdag 30 april 2026 20:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja lol.
Het is gewoon een feit.
Zelfs Nederlandse boeren slachten stierkalfjes en haantjes af. Want deze hebben totaal geen nut, kosten alleen maar geld.
cutequote:Op donderdag 30 april 2026 20:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi compliment, ik heb veel respect voor @:miss_sly en @:hiddendoe
Dat vind ik helemaal niet. Ik hou sowieso niet van dergelijke generalisaties.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen zijn slechts voor een zaak nuttig. De voortplanting. Daarna hebben ze eigenlijk totaal geen nut meer.
Want hun taak zit erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |