Besy Buyquote:
ik ken het ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al meer dan 25 jaar een begrip in Nederland.
NOOIT VAN GEHOORD.
Een keutelbedrijf uit Twente hobbelt gewoon met de hype mee.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat is niets minder dan een landingspagina, oftewel een placeholder.
Het genoemde EAN-nummer 2100000047031 klopt ook al niet.
Ik loop er bijna dagelijks langs hehequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al meer dan 25 jaar een begrip in Nederland.
NOOIT VAN GEHOORD.
Eerder heeft Take Two aangegeven dat de pre-orders starten zodra de derde trailer uit zou zijn. Dus, ja, die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tegelijkertijd dan ook een 3de trailer? Zou leuk zijn
Doe morgen maar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eerder heeft Take Two aangegeven dat de pre-orders starten zodra de derde trailer uit zou zijn. Dus, ja, die kans zit er dik in.
Het ligt meer voor de hand dat het 18 mei zal worden. Dan worden tevens de kwartaalcijfers bekend gemaakt van Q1.quote:
PS5 Pro had ik wel gekocht voor o.a. GTA VI.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:08 schreef Eenkilozout het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de normale PS5 en de Pro
Inmiddels heb ik de Sony-exclusives op de pc gespeeld, maar nu Sony het tempo van nieuwe releases verlaagt, ben ik toch bang dat de FOMO gaat toeslaan
Ja, ik ben wel wat aan de late kant met deze console-generatie, haha!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS5 Pro had ik wel gekocht voor o.a. GTA VI.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat eind volgend jaar vermoedelijk de PS6 uitkomt.
GTA VI kan volgend jaar ergens komen of begin 2028 eventueel.
Maandag dus nieuws……![]()
Als je een geschikte tv hebt (120Hz) zou ik voor de Pro gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:08 schreef Eenkilozout het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de normale PS5 en de Pro
Inmiddels heb ik de Sony-exclusives op de pc gespeeld, maar nu Sony het tempo van nieuwe releases verlaagt, ben ik toch bang dat de FOMO gaat toeslaan
Die community built stunt races vind ik eerlijk gezegd wel echt briljant. Complete puzzles soms. Leuk om te spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
1 van mijn races staat nu in de community race seriesquote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die community built stunt races vind ik eerlijk gezegd wel echt briljant. Complete puzzles soms. Leuk om te spelen.
Die mod kan je voor GTA 5 nog niet krijgen toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gelukkig is het op de PC echt heel erg mooi nu. Maarja dan moet je wel een PC hebben. Op de Xbox One X is GTA IV misschien wel te spelen met backwards compatibility toch?
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb van de week voor GTA V NaturalVision Enhanced "Next Gen Graphics update" geinstalleerd.
Dat ziet er gvd ook tering mooi uit
Bekijk deze YouTube-video
Soort van GTA 6 achtige graphics, maar dan in V
Ja absoluut die GTA IV fusion fix enz is goud.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:00 schreef MisterFox het volgende:
Die mod voor GTA IV heeft dit oude spel echt weer speelbaar gemaakt. Super blij en dankbaar dat mensen dit gemaakt hebben.
Ziet er gaaf uit allemaal!
Zeer betrouwbare bronquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
4chan dus neem het met een flinke korrel zout
[ afbeelding ]
Hoe kijk je hier nu op terug?quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dinsdag 19 mei is precies een halfjaar voor de release
En Rockstar houdt wel van dinsdagen
Bet
Ik betwijfel dat er echt wat mis gaat, maar denk wel dat ze ook bezig met zijn AI, wat met zo'n titel natuurlijk wel even kost om alles goed werkend te krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:56 schreef MisterFox het volgende:
Ik vraag me af wat er mis gaat in dit project dat het steeds uitgesteld moet worden.
Dit is precies een antwoord dat een AI zou geven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat er echt wat mis gaat, maar denk wel dat ze ook bezig met zijn AI, wat met zo'n titel natuurlijk wel even kost om alles goed werkend te krijgen.
Bedankt voor je uitgebreide bericht. Ik waardeer de nuance en de openheid waarmee je dit deelt. Het geeft me een goed beeld van je perspectief en de context waarin je dit ervaart.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is precies een antwoord dat een AI zou geven.
Is Trump nu ook al woordvoerder van Rockstar?quote:
Iedereen wacht op trailer 3?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:03 schreef Marsenal het volgende:
Waarom is die marketingplanning zo belangrijk?
Oh gaat het echt daarom? Ik wil deze game net zo graag spelen als een ander maar wat boeien die trailers nou? Zodra ze gameplaybeelden er in stoppen vind ik het nog wel boeiend, maar daar wagen ze zich zelden aan.quote:
Daar waten ze zich niet zelden aan, dat hebben ze bij GTA V en RDR een aantal maanden voor de release geleverd in de vorm van gameplay trailers.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh gaat het echt daarom? Ik wil deze game net zo graag spelen als een ander maar wat boeien die trailers nou? Zodra ze gameplaybeelden er in stoppen vind ik het nog wel boeiend, maar daar wagen ze zich zelden aan.
De meteorologische zomer is vandaag begonnenquote:
Hoe zit het dan met de maanstand?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De meteorologische zomer is vandaag begonnen
In verband met wat?quote:
Iedereen die woke is schiet ik gewoon voor zijn bekquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Weet niet of het bewust was hoor van R* maar ik vond het gewoon funnyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mooi hoe ze gewoon schijt hebben aan dat woke gedoe
dat gezeik ook om homoseksuele karakters in The Last Of Usquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Was ook totaal niet nodig. Zo der had het exact hetzelfde gekund.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:20 schreef MisterFox het volgende:
[..]
dat gezeik ook om homoseksuele karakters in The Last Of Us
Doe even normaal zeg...
Niks met woke te maken, maar ik ben wel blij dat het inclusief is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was ook totaal niet nodig. Zo der had het exact hetzelfde gekund.
Als het geen meerwaarde heeft is het alleen een verhaallijn voor woke redenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:49 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Niks met woke te maken, maar ik ben wel blij dat het inclusief is.
Hommosualiteit is normaal, 10% van de mensen is minimaal homo en de rest bi of hetero.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het geen meerwaarde heeft is het alleen een verhaallijn voor woke redenen.
Wanneer is een homo in entertainment dan wel "nodig"? Brokeback Mountain?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pak ze, Friday12!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bij GTA is dat sowieso altijd wel een dingetje geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Het is de focus op het leggen ervan. Niemand interesseerde het of het x of y of z was. Het had gewoon weinig toevoeging tot het verhaal. Ik doel nu op die 2 uit het vijandige kamp met abbyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:55 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Hommosualiteit is normaal, 10% van de mensen is minimaal homo en de rest bi of hetero.
Dus dat mag best deel van het verhaal zijn. De meeste mensen in het spel zijn hetero.
Het is dus niet woke maar gewoon een afspiegeling van de werkelijkheid. Ik zou er niet op die manier kijken iig
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mag de maker dat niet gewoon zelf weten? Waarom moet er gehouden worden aan wit en hetero? Niet alles hoeft een verklaring te hebben of een reden te hebben in het verhaallijn. Laat die vrijheid lekker aan de maker.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het boeide het niet zo dat het zo was maar de focus erop. In een post apocalyptische wereldquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Mag de maker dat niet gewoon zelf weten? Waarom moet er gehouden worden aan wit en hetero? Niet alles hoeft een verklaring te hebben of een reden te hebben in het verhaallijn. Laat die vrijheid lekker aan de maker.
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Bij GTA is dat sowieso altijd wel een dingetje geweest.
Florida man sowiesoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.
Nee maar zeikerd zullen er altijd zijn. In GTA 5 waren er voor het eerst dieren en alle haters gingen los.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.
Ik zou me zorgen maken als er kinderen waren. Dan gaan de freaks losquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee maar zeikerd zullen er altijd zijn. In GTA 5 waren er voor het eerst dieren en alle haters gingen los.
Kutkoters platrijdenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken als er kinderen waren. Dan gaan de freaks los
Vond dat 8n de Watch Dogs games altijd tof, pure mayhem veroorzaken op kruispunten met grote explosies en alquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik doen
Pietje Bell has left the building
Vond het altijd jammer dat de potentie van Watch Dogs nooit helemaal gebruikt was. Die laatste was ook echt een teleurstelling.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vond dat 8n de Watch Dogs games altijd tof, pure mayhem veroorzaken op kruispunten met grote explosies en al![]()
Ik ben die laatste uiteindelijk wel gaan waarderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vond het altijd jammer dat de potentie van Watch Dogs nooit helemaal gebruikt was. Die laatste was ook echt een teleurstelling.
Mischien moet ik het dan nog een keer proberenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben die laatste uiteindelijk wel gaan waarderen.
Eerder 2 keer aan begonnen, maar mee gestopt, de 3e keer klikte het wel.
Na het succes van 5 moest een van de eigenaren uitgekocht worden. RDR is ook lang in ontwikkeling geweest en ze hebben natuurlijk veel geld verdiend aan online.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kan het zijn dat een bedrijf zolang werkt aan een release (14 jaar), je zou toch denken dat er een stabiele kasstroom nodig is..
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ookquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Boeit mij ook niet. Alleen gewoon een personage dat geen character heeft maar alleen een seksuele voorkeurquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ook
En zo mag het van mij ook zijn
Dat is toch juist het ding wat Rockstar een beetje doet, iedereen belachelijk maken. Florida stereotype zal vast daar bij horen. Van boomers met tweede huis en boot, rednecks, frat boys and girls, Florida man cliche etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ook
En zo mag het van mij ook zijn
#opavertelt #ouwelul #mooiwasdietijdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kom er net achter dat de allereerste GTA game gemaakt is door dezelfde studio van de Lemmings games () van weleer, op de Commodore 64 en de onvolprezen Amiga 500, te weten DMA Design.
Die zijn later overgenomen door Rockstar en omgedoopt tot Rockstar North.
En missies!quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:
ik hoop dat je in deze gta auto's en motoren hebt
Ik vermoed eerlijk gezegd alleen vliegende auto's, zoals in GTA 5.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:
ik hoop dat je in deze gta auto's en motoren hebt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:33 schreef Marsenal het volgende:
https://racing.nl/autonie(...)fficiele-pre-orders/
Leuk voor de mensen die speculeren leuk vinden.
Digitale versie gaat gewoon 7 tientjes kosten.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een keutelbedrijf uit Twente hobbelt gewoon met de hype mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |