Ja absoluut die GTA IV fusion fix enz is goud.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:00 schreef MisterFox het volgende:
Die mod voor GTA IV heeft dit oude spel echt weer speelbaar gemaakt. Super blij en dankbaar dat mensen dit gemaakt hebben.
Ziet er gaaf uit allemaal!
Zeer betrouwbare bronquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
4chan dus neem het met een flinke korrel zout
[ afbeelding ]
Hoe kijk je hier nu op terug?quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dinsdag 19 mei is precies een halfjaar voor de release
En Rockstar houdt wel van dinsdagen
Bet
Ik betwijfel dat er echt wat mis gaat, maar denk wel dat ze ook bezig met zijn AI, wat met zo'n titel natuurlijk wel even kost om alles goed werkend te krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:56 schreef MisterFox het volgende:
Ik vraag me af wat er mis gaat in dit project dat het steeds uitgesteld moet worden.
Dit is precies een antwoord dat een AI zou geven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat er echt wat mis gaat, maar denk wel dat ze ook bezig met zijn AI, wat met zo'n titel natuurlijk wel even kost om alles goed werkend te krijgen.
Bedankt voor je uitgebreide bericht. Ik waardeer de nuance en de openheid waarmee je dit deelt. Het geeft me een goed beeld van je perspectief en de context waarin je dit ervaart.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is precies een antwoord dat een AI zou geven.
Is Trump nu ook al woordvoerder van Rockstar?quote:
Iedereen wacht op trailer 3?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:03 schreef Marsenal het volgende:
Waarom is die marketingplanning zo belangrijk?
Oh gaat het echt daarom? Ik wil deze game net zo graag spelen als een ander maar wat boeien die trailers nou? Zodra ze gameplaybeelden er in stoppen vind ik het nog wel boeiend, maar daar wagen ze zich zelden aan.quote:
Daar waten ze zich niet zelden aan, dat hebben ze bij GTA V en RDR een aantal maanden voor de release geleverd in de vorm van gameplay trailers.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh gaat het echt daarom? Ik wil deze game net zo graag spelen als een ander maar wat boeien die trailers nou? Zodra ze gameplaybeelden er in stoppen vind ik het nog wel boeiend, maar daar wagen ze zich zelden aan.
De meteorologische zomer is vandaag begonnenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |