Gameplay!!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tegelijkertijd dan ook een 3de trailer? Zou leuk zijn
Volle maan?quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:47 schreef DKUp het volgende:
21 mei investors call, dus de komende dagen komen we er wel achter.
Besy Buyquote:
ik ken het ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al meer dan 25 jaar een begrip in Nederland.
NOOIT VAN GEHOORD.
Een keutelbedrijf uit Twente hobbelt gewoon met de hype mee.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat is niets minder dan een landingspagina, oftewel een placeholder.
Het genoemde EAN-nummer 2100000047031 klopt ook al niet.
Ik loop er bijna dagelijks langs hehequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al meer dan 25 jaar een begrip in Nederland.
NOOIT VAN GEHOORD.
Eerder heeft Take Two aangegeven dat de pre-orders starten zodra de derde trailer uit zou zijn. Dus, ja, die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tegelijkertijd dan ook een 3de trailer? Zou leuk zijn
Doe morgen maar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eerder heeft Take Two aangegeven dat de pre-orders starten zodra de derde trailer uit zou zijn. Dus, ja, die kans zit er dik in.
Het ligt meer voor de hand dat het 18 mei zal worden. Dan worden tevens de kwartaalcijfers bekend gemaakt van Q1.quote:
PS5 Pro had ik wel gekocht voor o.a. GTA VI.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:08 schreef Eenkilozout het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de normale PS5 en de Pro
Inmiddels heb ik de Sony-exclusives op de pc gespeeld, maar nu Sony het tempo van nieuwe releases verlaagt, ben ik toch bang dat de FOMO gaat toeslaan
Ja, ik ben wel wat aan de late kant met deze console-generatie, haha!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS5 Pro had ik wel gekocht voor o.a. GTA VI.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat eind volgend jaar vermoedelijk de PS6 uitkomt.
GTA VI kan volgend jaar ergens komen of begin 2028 eventueel.
Maandag dus nieuws……![]()
Als je een geschikte tv hebt (120Hz) zou ik voor de Pro gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:08 schreef Eenkilozout het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de normale PS5 en de Pro
Inmiddels heb ik de Sony-exclusives op de pc gespeeld, maar nu Sony het tempo van nieuwe releases verlaagt, ben ik toch bang dat de FOMO gaat toeslaan
Die community built stunt races vind ik eerlijk gezegd wel echt briljant. Complete puzzles soms. Leuk om te spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
1 van mijn races staat nu in de community race seriesquote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die community built stunt races vind ik eerlijk gezegd wel echt briljant. Complete puzzles soms. Leuk om te spelen.
Die mod kan je voor GTA 5 nog niet krijgen toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gelukkig is het op de PC echt heel erg mooi nu. Maarja dan moet je wel een PC hebben. Op de Xbox One X is GTA IV misschien wel te spelen met backwards compatibility toch?
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb van de week voor GTA V NaturalVision Enhanced "Next Gen Graphics update" geinstalleerd.
Dat ziet er gvd ook tering mooi uit
Bekijk deze YouTube-video
Soort van GTA 6 achtige graphics, maar dan in V
Ja absoluut die GTA IV fusion fix enz is goud.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:00 schreef MisterFox het volgende:
Die mod voor GTA IV heeft dit oude spel echt weer speelbaar gemaakt. Super blij en dankbaar dat mensen dit gemaakt hebben.
Ziet er gaaf uit allemaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |