Je kan ook een private lobby aanmaken om alleen te spelen of met je eigen vrienden. En dan kun je alleen ook bepaalde missies doen. Die openbare lobby's zijn een ramp. Ik ben denk ik ook te oud om zoveel lol te kunnen hebben met elkaar opblazen en andere ongein als mods. Red Dead Online speelde ik wel graag, publiek ook ouder. Maar de openbare lobby's zijn ook een drama vol met modders en griefers (die random mensen aanvallen). Dan ben je bezig met een 25 minuten wagen missie en kom je alles goed door en blazen ze je vlak voor het einde op, ja doei ik ga wel prive spelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het ontgaat mij overigons volledig waarom GTA Online zo populair is. De paar keer dat ik het geprobeerd heb te spelen werd ik continu opgeblazen door basisschoolkinderen in straaljagers en helikopters en uitgemaakt voor rotte vis. Het is compleet onspeelbaar.
FiveM heb ik wel echt honderden uren in zitten. Das wel een leuke online ervaring als je een beetje professionele servers opzoekt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het ontgaat mij overigons volledig waarom GTA Online zo populair is. De paar keer dat ik het geprobeerd heb te spelen werd ik continu opgeblazen door basisschoolkinderen in straaljagers en helikopters en uitgemaakt voor rotte vis. Het is compleet onspeelbaar.
Geklikt, godverdomme.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Rockstar announcement : GTA will not be released before 2027
Daar gaan we
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Rockstar announcement : GTA will not be released before 2027
Daar gaan we
Ja die gaat er gewoon niet komen. Denk je echt dat er mensen bezig zijn bij Rockstar met een GTA 4 remaster als alle focus ligt op GTA6?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:25 schreef Friday12 het volgende:
Ik zou ook content zijn met een gta4 remaster. Ik kom er op de ps3 gewoon niet doorheen
Ze hebben in die tijd ook the definitive version GTA uitgebracht (III, Vc en SA)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die gaat er gewoon niet komen. Denk je echt dat er mensen bezig zijn bij Rockstar met een GTA 4 remaster als alle focus ligt op GTA6?
En zouden ze spelers willen weghalen die al lang zitten te wachten op nieuwe GTA content?
Dat er dan mensen GTA 6 niet zouden kopen want ik ben nog met GTA 4 remaster bezig zeg maar.
Dat gaat imo gewoon echt niet gebeuren en dat hele remake verhaal is copium van console spelers die het gewoon op een hoge framerate willen spelen met mooiere graphics.
Gelukkig is het op de PC echt heel erg mooi nu. Maarja dan moet je wel een PC hebben. Op de Xbox One X is GTA IV misschien wel te spelen met backwards compatibility toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:18 schreef Momo het volgende:
Denk dat sowieso een groot deel van hun huidige fanbase van tieners en jonge twintigers nooit GTA4 heeft gespeeld, is ook een stuk serieuzer en depressiever qua opzet.
Klopt maar die versies waren enorm teleurstellend, en Grove Street Games werkt ook niet meer met hun samen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze hebben in die tijd ook the definitive version GTA uitgebracht (III, Vc en SA)
Als ze er niet aan werken waarom hecht je waarde aan hun tweet?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar die versies waren enorm teleurstellend, en Grove Street Games werkt ook niet meer met hun samen.
Maar toch blijft mijn punt van, ja er komt dit jaar al een nieuwe GTA. Waarom zou je daar de aandacht van af willen halen.
Just saying
Mwah. Gewoon eens in de 3-4 jaar een release uitbrengen. Denk dat daar wel behoefte naar is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:07 schreef manny het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk kleine add ons of een soort online wereld met een abonnement moeten hebben voor gta V dan. Dan zou je nog steeds kasstroom hebben.
Ook al is het story dlc zoals bij gta 4. Bij 5 hebben ze dat geschrapt voor onlinequote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon eens in de 3-4 jaar een release uitbrengen. Denk dat daar wel behoefte naar is.
Waarom zou hij geen inside connecties kunnen hebben verder bij Rockstar?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze er niet aan werken waarom hecht je waarde aan hun tweet?
Wat mij betreft doen ze het elke twee jaar, maar dat is beide onhaalbaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon eens in de 3-4 jaar een release uitbrengen. Denk dat daar wel behoefte naar is.
De uitspraak bevestigt voor het eerst officieel dat er een marketingdeal bestaat tussen Take-Two en Sony. De exacte inhoud ervan is niet bekendgemaakt. Dat de deal ook de reden zou zijn voor de latere pc-release, wees Zelnick uitdrukkelijk van de hand.quote:“Nee. Rockstar gaat historisch gezien altijd eerst naar console.”
Ze zeggen ook opvallend is het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:56 schreef Friday12 het volgende:
Hoe is bet opvallend als het telkens bij hun games is?
Dit lijkt echt nergens op, kijk hoe groot dat vliegveld bijvoorbeeld is en de afritten van die highwaysquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:46 schreef Red_85 het volgende:
Saukko van de mapping community op 2:50 :
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd dan ook een 3de trailer? Zou leuk zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |