Vond dat 8n de Watch Dogs games altijd tof, pure mayhem veroorzaken op kruispunten met grote explosies en alquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik doen
Pietje Bell has left the building
Vond het altijd jammer dat de potentie van Watch Dogs nooit helemaal gebruikt was. Die laatste was ook echt een teleurstelling.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vond dat 8n de Watch Dogs games altijd tof, pure mayhem veroorzaken op kruispunten met grote explosies en al![]()
Ik ben die laatste uiteindelijk wel gaan waarderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vond het altijd jammer dat de potentie van Watch Dogs nooit helemaal gebruikt was. Die laatste was ook echt een teleurstelling.
Mischien moet ik het dan nog een keer proberenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben die laatste uiteindelijk wel gaan waarderen.
Eerder 2 keer aan begonnen, maar mee gestopt, de 3e keer klikte het wel.
Na het succes van 5 moest een van de eigenaren uitgekocht worden. RDR is ook lang in ontwikkeling geweest en ze hebben natuurlijk veel geld verdiend aan online.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kan het zijn dat een bedrijf zolang werkt aan een release (14 jaar), je zou toch denken dat er een stabiele kasstroom nodig is..
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ookquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Boeit mij ook niet. Alleen gewoon een personage dat geen character heeft maar alleen een seksuele voorkeurquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ook
En zo mag het van mij ook zijn
Dat is toch juist het ding wat Rockstar een beetje doet, iedereen belachelijk maken. Florida stereotype zal vast daar bij horen. Van boomers met tweede huis en boot, rednecks, frat boys and girls, Florida man cliche etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ook
En zo mag het van mij ook zijn
#opavertelt #ouwelul #mooiwasdietijdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kom er net achter dat de allereerste GTA game gemaakt is door dezelfde studio van de Lemmings games () van weleer, op de Commodore 64 en de onvolprezen Amiga 500, te weten DMA Design.
Die zijn later overgenomen door Rockstar en omgedoopt tot Rockstar North.
En missies!quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:
ik hoop dat je in deze gta auto's en motoren hebt
Ik vermoed eerlijk gezegd alleen vliegende auto's, zoals in GTA 5.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:
ik hoop dat je in deze gta auto's en motoren hebt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:33 schreef Marsenal het volgende:
https://racing.nl/autonie(...)fficiele-pre-orders/
Leuk voor de mensen die speculeren leuk vinden.
Digitale versie gaat gewoon 7 tientjes kosten.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een keutelbedrijf uit Twente hobbelt gewoon met de hype mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |