Hoe zit het dan met de maanstand?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De meteorologische zomer is vandaag begonnen
In verband met wat?quote:
Iedereen die woke is schiet ik gewoon voor zijn bekquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Weet niet of het bewust was hoor van R* maar ik vond het gewoon funnyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mooi hoe ze gewoon schijt hebben aan dat woke gedoe
dat gezeik ook om homoseksuele karakters in The Last Of Usquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Was ook totaal niet nodig. Zo der had het exact hetzelfde gekund.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:20 schreef MisterFox het volgende:
[..]
dat gezeik ook om homoseksuele karakters in The Last Of Us
Doe even normaal zeg...
Niks met woke te maken, maar ik ben wel blij dat het inclusief is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was ook totaal niet nodig. Zo der had het exact hetzelfde gekund.
Als het geen meerwaarde heeft is het alleen een verhaallijn voor woke redenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:49 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Niks met woke te maken, maar ik ben wel blij dat het inclusief is.
Hommosualiteit is normaal, 10% van de mensen is minimaal homo en de rest bi of hetero.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het geen meerwaarde heeft is het alleen een verhaallijn voor woke redenen.
Wanneer is een homo in entertainment dan wel "nodig"? Brokeback Mountain?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pak ze, Friday12!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bij GTA is dat sowieso altijd wel een dingetje geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Het is de focus op het leggen ervan. Niemand interesseerde het of het x of y of z was. Het had gewoon weinig toevoeging tot het verhaal. Ik doel nu op die 2 uit het vijandige kamp met abbyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:55 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Hommosualiteit is normaal, 10% van de mensen is minimaal homo en de rest bi of hetero.
Dus dat mag best deel van het verhaal zijn. De meeste mensen in het spel zijn hetero.
Het is dus niet woke maar gewoon een afspiegeling van de werkelijkheid. Ik zou er niet op die manier kijken iig
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mag de maker dat niet gewoon zelf weten? Waarom moet er gehouden worden aan wit en hetero? Niet alles hoeft een verklaring te hebben of een reden te hebben in het verhaallijn. Laat die vrijheid lekker aan de maker.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het boeide het niet zo dat het zo was maar de focus erop. In een post apocalyptische wereldquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Mag de maker dat niet gewoon zelf weten? Waarom moet er gehouden worden aan wit en hetero? Niet alles hoeft een verklaring te hebben of een reden te hebben in het verhaallijn. Laat die vrijheid lekker aan de maker.
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Bij GTA is dat sowieso altijd wel een dingetje geweest.
Florida man sowiesoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.
Nee maar zeikerd zullen er altijd zijn. In GTA 5 waren er voor het eerst dieren en alle haters gingen los.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.
Ik zou me zorgen maken als er kinderen waren. Dan gaan de freaks losquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee maar zeikerd zullen er altijd zijn. In GTA 5 waren er voor het eerst dieren en alle haters gingen los.
Kutkoters platrijdenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken als er kinderen waren. Dan gaan de freaks los
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |