abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:58 #152
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221102342
Bezzecchi zou een marshal geduwd en geslagen hebben die zijn motor na een crash wilde oppakken.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:48:26 #153
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221102393
:J
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 juni 2026 @ 20:49:26 #154
284411 crew  heywoodu
pi_221102412
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
:J
Benieuwd of er hier ook afspraken waren die door de marshall geschonden zijn :+

Nee, dat lijkt me niet.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:51:27 #155
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103300
Tja, als dat is wat het is dan is een schorsing wel terecht.

En nee, geen Joostje :J :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:59:47 #156
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103416
quote:
Bezzecchi was cruising in fifth when he lost the front at Turn 3 on the penultimate lap. He rushed over to his bike, which a group of marshals were trying to pick up, and one of them grabbed the throttle that made the bike rev up. Bezzecchi pushed and the slapped the marshal, before they took his bike behind the barriers.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:00:18 #157
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103423
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:01:00 #158
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103430
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:02:18 #159
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103452
quote:
Bezzecchi also has a previous history of issues with marshals. He was penalized at Valencia in 2022, for pushing a marshal who was trying to extinguish his bike, which had caught fire after crashing. In that case, he was just issued a fine.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 juni 2026 @ 22:04:51 #160
284411 crew  heywoodu
pi_221103483
quote:
Man man man. Ik snap een duwtje nog he, in de paniek en de gedachte dat iemand iets doet waardoor je machine kapot gaat ofzo, maar die bitchslap op z'n gezicht _O- :{

Dat kan toch niet man.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:10:17 #161
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Man man man. Ik snap een duwtje nog he, in de paniek en de gedachte dat iemand iets doet waardoor je machine kapot gaat ofzo, maar die bitchslap op z'n gezicht _O- :{

Dat kan toch niet man.
Nou, als duwtje vond ik dit duwtje ook wel vrij ver gaan tbh. Een gewoon ‘duwtje’ snap ik ergens ook wel, maar deze was al veel te verrot, zo met zijn nek. Maar die klap erachteraan maakt de schorsing helemaal terecht.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 11:01:46 #162
284411 crew  heywoodu
pi_221106424
Moto3 :9
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 11:02:12 #163
284411 crew  heywoodu
pi_221106430
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, als duwtje vond ik dit duwtje ook wel vrij ver gaan tbh. Een gewoon ‘duwtje’ snap ik ergens ook wel, maar deze was al veel te verrot, zo met zijn nek. Maar die klap erachteraan maakt de schorsing helemaal terecht.
Oh ja, ik bedoel dat ik een gewoon duwtje nog een klein beetje kan begrijpen, ik bedoelde inderdaad niet deze, dit was gewoon debiel :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 11:13:24 #164
284411 crew  heywoodu
pi_221106489
Wat is Veda Pratama ontzettend indrukwekkend weer _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 11:36:49 #165
284411 crew  heywoodu
pi_221106731
Danish wint, eerste Maleisische Grand Prix-zege sinds regengod Pawi tien jaar geleden :D
pi_221106886
Begin was mega saai. Maar gelukkig een geweldig einde!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 11:50:44 #167
284411 crew  heywoodu
pi_221107127
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:42 schreef Vlinder het volgende:
Begin was mega saai. Maar gelukkig een geweldig einde!
Typisch Moto3: eerste driekwart van de race is vooral spanning opbouwen en dat knalt er in de slotronden dan allemaal uit _O_

Bij de MotoGP is het vaak juist andersom, met spektakel in het begin en dan een race die beetje bij beetje dood bloedt :+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 12:11:20 #168
284411 crew  heywoodu
pi_221107427
Tijd voor de Moto2 met de Nederlanders op 10 en 11, als ze zo niet weg zijn gesmolten.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 12:42:30 #169
284411 crew  heywoodu
pi_221107917
"Op haren en snaren"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 12:54:59 #170
284411 crew  heywoodu
pi_221108086
Ortola rijdt 99,9% van de race op plek twee achter Alonso, gaat er in de laatste bocht van de race langs en pakt de winst _O- _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 13:57:31 #171
284411 crew  heywoodu
pi_221108630
Tijd voor de MotoGP, het zou toch supercool zijn als Makoto Tamada na de Japanse Grand Prix van 2004 eindelijk een opvolger heeft met Ai Ogura nu _O_

Als hij redelijk start en er op driekwart van de race bij in de buurt zit, heeft 'ie dikke kans.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 14:00:46 #172
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221108663
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:57 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de MotoGP, het zou toch supercool zijn als Makoto Tamada na de Japanse Grand Prix van 2004 eindelijk een opvolger heeft met Ai Ogura nu _O_

Als hij redelijk start en er op driekwart van de race bij in de buurt zit, heeft 'ie dikke kans.
Ik duim met je mee *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 14:03:21 #173
284411 crew  heywoodu
pi_221108686
Moreira ook weer lekker begonnen *O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 14:08:34 #174
284411 crew  heywoodu
pi_221108720
Ik zit zo eens naar die namen te kijken...van de 20 coureurs denk ik dat alleen Razgatlioglu en Moreira nog nooit op het podium gestaan hebben :o (en die zijn nog nieuw natuurlijk)
  zondag 21 juni 2026 @ 14:13:24 #175
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108748
Ik kreeg een hartverzakking door Frank, joh.

Bleek het te gaan om Morbidelli die een gewone track limits warning kreeg.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 14:24:14 #176
284411 crew  heywoodu
pi_221108805
Ogura zit er nog véél te dicht bij voor de Ducati's :9
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 14:25:40 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221108815
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:24 schreef heywoodu het volgende:
Ogura zit er nog véél te dicht bij voor de Ducati's :9
Ik hoop dat de Ducati 's straks nog lekker met elkaar gaan zitten klooien _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 14:32:05 #178
284411 crew  heywoodu
pi_221108863
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:25 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik hoop dat de Ducati 's straks nog lekker met elkaar gaan zitten klooien _O_
Daar gaan we *O*
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 14:34:18 #179
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221108875
jaaaaaaaa *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 14:39:46 #180
284411 crew  heywoodu
pi_221108906
Bijna een hele race lang rondetijden neerzetten waarbij de langzaamste krap een halve seconde langzamer is dan de snelste, indrukwekkend _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 14:41:41 #181
284411 crew  heywoodu
pi_221108916
Ik hoorde hem!

Zéro points voor Acosta.

Even @ChipsZak. mentionen want dit is belangrijk
  zondag 21 juni 2026 @ 14:42:05 #182
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108917
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoorde hem!

Zéro points voor Acosta.

Even @:ChipsZak. mentionen want dit is belangrijk
Ik wilde het net zeggen en dacht direct aan je, _O-.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 14:42:40 #183
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108920
Overigens een bizar lelijke helm van Marquez.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 14:43:57 #184
284411 crew  heywoodu
pi_221108925
Titelstrijd is toch wel weer best leuk zo :P
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 14:44:47 #185
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221108926
Terechte winnaar :)

Op naar het volksfeest in Assen, de caravan staat al op de TT camping en het bier staat al koud _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 14:45:39 #186
284411 crew  heywoodu
pi_221108929
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:44 schreef R-woud93 het volgende:
Terechte winnaar :)

Op naar het volksfeest in Assen, de caravan staat al op de TT camping en het bier staat al koud _O_
Sterker nog, het bier zit al in het glas!

Of nou ja, zat.
pi_221109561
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:44 schreef R-woud93 het volgende:
Terechte winnaar :)

Op naar het volksfeest in Assen, de caravan staat al op de TT camping en het bier staat al koud _O_
Dat wordt gruwelijk HEET.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:57:21 #188
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221109645
In plaats van het hele weekend ben ik er dit jaar enkel op de zondag bij! Desalniettemin *O* w/.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 15:57:41 #189
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221109651
Lekker wegbranden op de tribune, :') ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 17:04:02 #190
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221110129
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:42 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat wordt gruwelijk HEET.
Afzien :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 17:04:21 #191
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221110133
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Lekker wegbranden op de tribune, :') ;(.
Een pet is geen overbodige luxe :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 21 juni 2026 @ 17:46:29 #192
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221110381
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:04 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Een pet is geen overbodige luxe :P
Zonnebrandcreme ook niet, :'(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 17:48:35 #193
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221110396
Weer die smerige Marquez :r
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 21 juni 2026 @ 20:14:04 #194
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221111431
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:48 schreef PzKpfw het volgende:
Weer die smerige Marquez :r
Gaat het?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:08:57 #195
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221111985
Weer everything for Ducati.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:14:27 #196
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221130206
Ik zie gewoon op tegen zondag op het circuit met deze temperaturen, :').

Ik zou bijna niet meer gaan, joh.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:22:33 #197
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221133365
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie gewoon op tegen zondag op het circuit met deze temperaturen, :').

Ik zou bijna niet meer gaan, joh.
Paraplu voor de zon
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 00:29:19 #198
284411 crew  heywoodu
pi_221133383
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie gewoon op tegen zondag op het circuit met deze temperaturen, :').

Ik zou bijna niet meer gaan, joh.
Zoals wel vaker ben ik ook dit jaar dan toch weer blij dat ik niet ga, ik zou er echt geen zin meer in hebben nu :@
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:42:12 #199
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221133401
Ik zag al weer veel teams in de stad eten vanavond.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:47:01 #200
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221133811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik zag al weer veel teams in de stad eten vanavond.
Oh! Waar dan?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:48:39 #201
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221133815
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zoals wel vaker ben ik ook dit jaar dan toch weer blij dat ik niet ga, ik zou er echt geen zin meer in hebben nu :@
Dat snap ik wel. Ik heb ook geen zin meer, :').

Maar goed, ik ga wel, lol. Wel ben ik erg blij dat ik geen motorrijder ben die moet gaan racen in een pak, met helm op, op teringheet asfalt, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:12:50 #202
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221134942
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh! Waar dan?
Bij Bella Italia zat een hele grote groep in het fel geel.
Verder her en der op de terrassen kleinere groepjes.

Ik ben wat minder thuis in de merken, namen en kleuren tegenwoordig.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:21:17 #203
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221135794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:12 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Bij Bella Italia zat een hele grote groep in het fel geel.
Verder her en der op de terrassen kleinere groepjes.

Ik ben wat minder thuis in de merken, namen en kleuren tegenwoordig.
Ah leuk, :D. Ze vinden Assen allemaal altijd wel leuk. Het is klein maar de sfeer rondom de TT is heel groot en die combinatie vinden ze erg nice.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221144293
twitter


twitter
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 12:12:17 #205
284411 crew  heywoodu
pi_221144311
Die zat er volgens mij wel aan te komen, mooie en verdiende stap, maar jammer dat hij weg gaat bij KTM ;(
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:33:44 #206
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221144569
Dus geen Italiaan meer bij Ducati.. echt jammer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:44:49 #207
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221144647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dus geen Italiaan meer bij Ducati.. echt jammer.
Boeiend, meer dan genoeg Italianen op het veld. Als de situatie nou uitzonderlijk was, was ik het met je eens geweest. Maar er is niks speciaals (meer) aan een Italiaan op een Duc.

Een Oostenrijker bij KTM bijvoorbeeld is een ander verhaal imo. Dat is een zeldzamere combinatie en levert daadwerkelijk speciale overwinningen op.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 13:48:30 #208
284411 crew  heywoodu
pi_221145046
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Boeiend, meer dan genoeg Italianen op het veld. Als de situatie nou uitzonderlijk was, was ik het met je eens geweest. Maar er is niks speciaals (meer) aan een Italiaan op een Duc.

Een Oostenrijker bij KTM bijvoorbeeld is een ander verhaal imo. Dat is een zeldzamere combinatie en levert daadwerkelijk speciale overwinningen op.
Leo Rammerstorfer 2026 confirmed :T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')