Ik ook,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
The fuck![]()
Ik ben normaal niet van de roddels maar hier wil ik alle juice over
Benieuwd of er hier ook afspraken waren die door de marshall geschonden zijnquote:
quote:Bezzecchi was cruising in fifth when he lost the front at Turn 3 on the penultimate lap. He rushed over to his bike, which a group of marshals were trying to pick up, and one of them grabbed the throttle that made the bike rev up. Bezzecchi pushed and the slapped the marshal, before they took his bike behind the barriers.
quote:Bezzecchi also has a previous history of issues with marshals. He was penalized at Valencia in 2022, for pushing a marshal who was trying to extinguish his bike, which had caught fire after crashing. In that case, he was just issued a fine.
Man man man. Ik snap een duwtje nog he, in de paniek en de gedachte dat iemand iets doet waardoor je machine kapot gaat ofzo, maar die bitchslap op z'n gezichtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
En hier nog beter:
https://www.reddit.com/r/(...)angle_for_bezzechis/
Nou, als duwtje vond ik dit duwtje ook wel vrij ver gaan tbh. Een gewoon ‘duwtje’ snap ik ergens ook wel, maar deze was al veel te verrot, zo met zijn nek. Maar die klap erachteraan maakt de schorsing helemaal terecht.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Ik snap een duwtje nog he, in de paniek en de gedachte dat iemand iets doet waardoor je machine kapot gaat ofzo, maar die bitchslap op z'n gezicht![]()
Dat kan toch niet man.
Oh ja, ik bedoel dat ik een gewoon duwtje nog een klein beetje kan begrijpen, ik bedoelde inderdaad niet deze, dit was gewoon debielquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, als duwtje vond ik dit duwtje ook wel vrij ver gaan tbh. Een gewoon ‘duwtje’ snap ik ergens ook wel, maar deze was al veel te verrot, zo met zijn nek. Maar die klap erachteraan maakt de schorsing helemaal terecht.
Typisch Moto3: eerste driekwart van de race is vooral spanning opbouwen en dat knalt er in de slotronden dan allemaal uitquote:Op zondag 21 juni 2026 11:42 schreef Vlinder het volgende:
Begin was mega saai. Maar gelukkig een geweldig einde!
Ik duim met je meequote:Op zondag 21 juni 2026 13:57 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de MotoGP, het zou toch supercool zijn als Makoto Tamada na de Japanse Grand Prix van 2004 eindelijk een opvolger heeft met Ai Ogura nu
Als hij redelijk start en er op driekwart van de race bij in de buurt zit, heeft 'ie dikke kans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |