Ik hoop dat de Ducati 's straks nog lekker met elkaar gaan zitten klooienquote:Op zondag 21 juni 2026 14:24 schreef heywoodu het volgende:
Ogura zit er nog véél te dicht bij voor de Ducati's
Daar gaan wequote:Op zondag 21 juni 2026 14:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Ducati 's straks nog lekker met elkaar gaan zitten klooien
Ik wilde het net zeggen en dacht direct aan je,quote:Op zondag 21 juni 2026 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoorde hem!
Zéro points voor Acosta.
Even @:ChipsZak. mentionen want dit is belangrijk
Sterker nog, het bier zit al in het glas!quote:Op zondag 21 juni 2026 14:44 schreef R-woud93 het volgende:
Terechte winnaar![]()
Op naar het volksfeest in Assen, de caravan staat al op de TT camping en het bier staat al koud
Dat wordt gruwelijk HEET.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:44 schreef R-woud93 het volgende:
Terechte winnaar![]()
Op naar het volksfeest in Assen, de caravan staat al op de TT camping en het bier staat al koud
Een pet is geen overbodige luxequote:
Zonnebrandcreme ook niet,quote:
Gaat het?quote:
Paraplu voor de zonquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie gewoon op tegen zondag op het circuit met deze temperaturen,.
Ik zou bijna niet meer gaan, joh.
Zoals wel vaker ben ik ook dit jaar dan toch weer blij dat ik niet ga, ik zou er echt geen zin meer in hebben nuquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie gewoon op tegen zondag op het circuit met deze temperaturen,.
Ik zou bijna niet meer gaan, joh.
Oh! Waar dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik zag al weer veel teams in de stad eten vanavond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |