abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220640322
Ik ben blij dat er een herfinanciering komt voor kampina staete, met alle perikelen rondom 2e woning en box 3.

Blij als ik mijn investering terugheb.
pi_220640621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 17:37 schreef quepos het volgende:
Ik ben blij dat er een herfinanciering komt voor kampina staete, met alle perikelen rondom 2e woning en box 3.

Blij als ik mijn investering terugheb.
Dit is toch een bedrijf? Dus geen particuliere vakantiehuizen.
pi_220640692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:41 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Er staat zowel 7% als 6,5% in de nieuwsbrief:
[..]

Beter dan de 4.5% van het frisse fonds waar voormalig Voor de Groei mee schermt in hun spammailtje, sorry nieuwsbrief, vandaag.

quote:
De huidige yield bedraagt circa 4,5% per jaar. Daarnaast is het fonds dagelijks verhandelbaar, toegankelijk via uw eigen broker en staat het onder toezicht van de AFM.
Dat verhandelbaar zou wel een voordeel kunnen zijn.
pi_220640776
Tevens een mailtje in de bus over het Caribische bootje. Het project uit 2019 kende een woelige start maar leek de laatste jaren in rustiger vaarwater beland. Het is niet te hopen dat ze nu alsnog stranden met de haven in zicht. Sorry :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220641704
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:11 schreef KrekelJapie het volgende:
Stemming GvE voorlopig on-hold
Goed nieuws! Fijn dat onze reacties aan GvE resultaat hebben gehad. En goed dat GvE naar zijn investeerders luistert (andere platformen deden dat eerder niet wanneer ik op zo'n voorstel reageerde).

Jammer is wel dat het erop lijkt alsof alleen de toelichting evenwichtiger gaat worden. Dat is het minste wat ze zouden moeten doen, maar een rente-opslag met een flinke aflossing of een extra zekerheid was beter geweest om ook het voorstel zelf evenwichtiger te maken.
pi_220642079
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:44 schreef nostra het volgende:

[..]
Die discount had wel eens toegelicht mogen worden ja. Had dit een Nederlands omturnproject geweest, dan meteen. Oost-Duits stadje though...
En we hebben een toelichting! Helaas erg procesmatig, dus waarom de korting van ¤1,2M wordt gegeven, is mij nog steeds niet duidelijk. Dan ga ik er maar vanuit dat ze die reden liever niet noemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220642425
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:26 schreef Atlas_ het volgende:

[..]
En we hebben een toelichting! Helaas erg procesmatig, dus waarom de korting van ¤1,2M wordt gegeven, is mij nog steeds niet duidelijk. Dan ga ik er maar vanuit dat ze die reden liever niet noemen.

SPOILER
Klinkt als een soort Propertize.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220642484
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:48 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Tevens een mailtje in de bus over het Caribische bootje. Het project uit 2019 kende een woelige start maar leek de laatste jaren in rustiger vaarwater beland. Het is niet te hopen dat ze nu alsnog stranden met de haven in zicht. Sorry :P

SPOILER
Dit gaat vast wel goed komen, met deze zekerheden en het geringe bedrag wat nu nog open staat.
Pecunia non olet
pi_220643406
Linkje kampina staete bij Collin.Gaan jullie hierin investeren? Ik twijfel nog.
SPOILER
pi_220643440
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:00 schreef Fredericm het volgende:
SPOILER
Ik blijf er vanaf. Als het mis zou gaan, duurt het waarschijnlijk lang voor het vastgoed verkocht is en de waarde is ook een stuk lastiger te bepalen dan een woning. Voor zoiets vind ik 7% echt onvoldoende.

Voordeel is wel dat als het nodig is intensief beheer dagelijks een kijkje kan gaan nemen _O-
  vrijdag 24 april 2026 @ 09:16:58 #61
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_220643496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:06 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik blijf er vanaf. Als het mis zou gaan, duurt het waarschijnlijk lang voor het vastgoed verkocht is en de waarde is ook een stuk lastiger te bepalen dan een woning. Voor zoiets vind ik 7% echt onvoldoende.

Voordeel is wel dat als het nodig is intensief beheer dagelijks een kijkje kan gaan nemen _O-
De tijden zijn veel onzekerder. Ik blijf er vanaf.

Zit wel in de vorige die 28-4-2026 afgelost zou worden. Dus te laat met herfinanciering.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_220643559
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:00 schreef Fredericm het volgende:
SPOILER
Ik neem ze weer mee. Ik zie niet direct een acute aanleiding waardoor ze in de problemen zouden raken. En met de huidige brandstofproblemen zal het binnenlandse toerisme profiteren.
Pecunia non olet
pi_220643635
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:29 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ik neem ze weer mee. Ik zie niet direct een acute aanleiding waardoor ze in de problemen zouden raken. En met de huidige brandstofproblemen zal het binnenlandse toerisme profiteren.
Gaat de Nederlander meer binnenlands op vakantie en kiezen ze dan hiervoor of voor een goedkoper alternatief. Meestal blijkt de gedragsaanpassing inderdaad beperkt te zijn en leven de meeste mensen gewoon door, maar dat is ook geen zekerheid. Ze moeten toch elke maand bijna 12 k aan rente & kosten ophoesten en als je de W&V rekening 2025 en prognose 2026 bekijkt is het ook niet dat ze veel marge hebben om tegenvallers op te vangen. Dus een paar procent extra leegstand kan ze zo maar in de problemen brengen. Daarom kijk ik vooral naar de zekerheden en de rente. De zekerheid is niet heel courant en de rente is met oplopende inflatie ook niet overtuigend voor mij.
pi_220643688
quote:

[..]
Mis wel de insentive van de eerste ronde waardoor de aantrekkelijkheid wat minder is. :)
pi_220643779
quote:

[..]
Ik rol hem ook door maar weer met mijn oorspronkelijke inleg.

Zit nu alleen in het eerste project welke hiermee (samen met de 2e lening) afgelost gaat worden. Ze hebben altijd netjes aan de afspraken gehouden, er is steeds een deel afgelost, ze blijven beperkt investeren in de toekomst, het park ziet er netjes uit, de reviews zijn prima en ik verwacht met alle onrust voor de korte termijn binnen Nederland geen omzet daling. De midden en lange termijn blijft natuurlijk nog even koffiedik kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Horsemen op 24-04-2026 10:27:25 ]
pi_220643876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Gaat de Nederlander meer binnenlands op vakantie en kiezen ze dan hiervoor of voor een goedkoper alternatief. Meestal blijkt de gedragsaanpassing inderdaad beperkt te zijn en leven de meeste mensen gewoon door, maar dat is ook geen zekerheid. Ze moeten toch elke maand bijna 12 k aan rente & kosten ophoesten en als je de W&V rekening 2025 en prognose 2026 bekijkt is het ook niet dat ze veel marge hebben om tegenvallers op te vangen. Dus een paar procent extra leegstand kan ze zo maar in de problemen brengen. Daarom kijk ik vooral naar de zekerheden en de rente. De zekerheid is niet heel courant en de rente is met oplopende inflatie ook niet overtuigend voor mij.
De nieuwe zakelijke vergaderruimte zal dit jaar extra omzet gaan genereren. Courantheid van het onderpand is idd een punt maar vroeg of laat wordt het toch wel verkocht gegeven de goede staat van onderhoud. Zal geen afschrijfdrama worden. Rente is idd zuinig, maar komt toch wel vol, keerzijde is dat hun lasten lager worden.

Daling EV vind ik nog wel het grootste pijnpunt, dat moet beter.
Pecunia non olet
pi_220644094
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 10:33 schreef obligataire het volgende:

[..]
De nieuwe zakelijke vergaderruimte zal dit jaar extra omzet gaan genereren. Courantheid van het onderpand is idd een punt maar vroeg of laat wordt het toch wel verkocht gegeven de goede staat van onderhoud. Zal geen afschrijfdrama worden. Rente is idd zuinig, maar komt toch wel vol, keerzijde is dat hun lasten lager worden.

Daling EV vind ik nog wel het grootste pijnpunt, dat moet beter.
Ik heb een grens van 7,5% vanwege box 3 en de oplopende inflatie. De enige reden dat ik daar van af wil wijken naar 7% is als er amper risico aan een project verbonden is. En dat is in dit geval naar mijn oordeel niet zo. Is het daarmee een slecht project? Dat hangt ook van je perspectief af want als box 2 investeerder kun je tot een andere conclusie komen.

En dat EV dat is een direct gevolg van de W&V rekening. In 2025 een verlies en de prognose 2026 is weliswaar positief maar dat is voor ons als investeerders onmogelijk te beoordelen. En hoe vaak zie je niet dat ten behoeve van de financiering de prognose in lopende jaar een stuk positiever is dat wat de cijfers van voorgaand jaar zegen. Kan zijn dan de zakelijke vergaderruimte flink bij gaat dragen maar op die locatie lijkt het me sterk dat ze alleen daarmee 100k resultaatsverbetering gaan realiseren ten opzichte van 2025.
pi_220644185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:36 schreef Atlas_ het volgende:

[..]
Goed nieuws! Fijn dat onze reacties aan GvE resultaat hebben gehad. En goed dat GvE naar zijn investeerders luistert (andere platformen deden dat eerder niet wanneer ik op zo'n voorstel reageerde).

Jammer is wel dat het erop lijkt alsof alleen de toelichting evenwichtiger gaat worden. Dat is het minste wat ze zouden moeten doen, maar een rente-opslag met een flinke aflossing of een extra zekerheid was beter geweest om ook het voorstel zelf evenwichtiger te maken.
Denk zelf dat het meer is dat de uitgbrachte stemmen richting een NEE gingen en dat daarom er alleen een wat gunstigere uitleg gaat komen zodat er wellicht meer stemmen op JA gaan zijn.... verwacht zelf niet dat er vanuit GVE richting ons als geldgever wat gedaan gaat worden hoor GVE denkt alleen aan eigen geld en aan de geldnemers....
pi_220644655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ze moeten toch elke maand bijna 12 k aan rente & kosten ophoesten
Een mooi gedeelte krijgen ze al binnen door de verhuur.

Een Bed & breakfast (10 kamers) en een Boscafe met groot terras welke beide extern zijn verhuurd voor in totaal ¤ 53.000,- per jaar
pi_220644728
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:13 schreef Faraday01 het volgende:

[..]En dat EV dat is een direct gevolg van de W&V rekening. In 2025 een verlies en de prognose 2026 is weliswaar positief maar dat is voor ons als investeerders onmogelijk te beoordelen. En hoe vaak zie je niet dat ten behoeve van de financiering de prognose in lopende jaar een stuk positiever is dat wat de cijfers van voorgaand jaar zegen. Kan zijn dan de zakelijke vergaderruimte flink bij gaat dragen maar op die locatie lijkt het me sterk dat ze alleen daarmee 100k resultaatsverbetering gaan realiseren ten opzichte van 2025.
Als je in de W&V de eenmalige kosten (vooropgesteld dat dit op waarheid berust) wegdenkt, dan waren ze in een uitdagend jaar niet heel ver weg van break-even. Als ze de komende jaren telkens 30-50K of zo aan winst maken dan komt het voor ons ook wel goed. Het is een B.V. dus hun leefgeld/salaris is er sowieso al van af.

Ik rol uiteindelijk door voor een basisinleg. Een pareltje is het ook weer niet.
Pecunia non olet
pi_220644761
Ook basis meegenomen. Ken nét.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220644772
Even wat verder weg van huis (hopelijk alleen letterlijk en niet figuurlijk) :)

GvE/Torrevieja Spanje.
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=32940

Wat vinden we. Buitenland, brrr. Maar d eman lijkt me geen dommerik en dat bewijst hij met de forse eigen inleg die hij in het project steekt. Door de hypotheek op het bedrijfspand vermindert het risico nog verder.
Pecunia non olet
  vrijdag 24 april 2026 @ 14:09:46 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220644810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:01 schreef obligataire het volgende:

GvE/Torrevieja Spanje.

Wat vinden we. Buitenland, brrr. Maar d eman lijkt me geen dommerik en dat bewijst hij met de forse eigen inleg die hij in het project steekt. Door de hypotheek op het bedrijfspand vermindert het risico nog verder.
Ondernemer in de kozijnenbranche is altijd red flag. Grootste boevenbende die er zo'n beetje is. Derhalve niet verder gelezen.
pi_220644814
Waarom bouw je een "villa" zo onmogelijk in?
pi_220645156
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:46 schreef zeeland6 het volgende:
CCF
Frye Ranch had moeten aflossen op 17 april. Geen aflossing en geen bericht van CCF.
Arawan wijkt de betaling af van het betaalschema, blijkbaar is het betaalschema aangepast van de 16e naar de 23e.

Voor jullie spreadsheet.

Eens kijken of ze meelezen want er wordt niet gereageerd op mail.
Dan heb je het verkeerd ingevoerd want de aflossing is 17 mei. Het project is voor de 2e keer gepubliceerd op 2 mei.
pi_220645288
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:01 schreef obligataire het volgende:

GvE/Torrevieja Spanje.

Je somt de punten precies op, door dubbele hypotheek en hoge inbreng neem ik deze in dit geval wel mee. Ik vind rente/risico hier goed in verhouding i.c.m. 36 maanden.
pi_220645368
Kampina gaat niet vol komen met deze rente.
pi_220645399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:30 schreef quepos het volgende:
Kampina gaat niet vol komen met deze rente.
? 60% na twee uur, die komt wel vol hoor.
pi_220645635
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:37 schreef Collin63 het volgende:

[..]
Dan heb je het verkeerd ingevoerd want de aflossing is 17 mei. Het project is voor de 2e keer gepubliceerd op 2 mei.
Heb jij de aflossing/rente op 17 april wel gehad dan ? Op 17 mei staat idd de totale aflossing.
pi_220646096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 17:38 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Heb jij de aflossing/rente op 17 april wel gehad dan ? Op 17 mei staat idd de totale aflossing.
Nee die van 17 april mis ik ook.
pi_220646204
De volgende CCF aflossing die niet plaats zal vinden.....Bl*emistenla*n

SPOILER
pi_220646936
Bekende naam in crowdfundland, moest wel even googlen, maar van de kinderdagverblijven inderdaad. Heeft hij nog veel leningen openstaan?
quote:
Tijdens deze contacten is met de ondernemer een plan van aanpak opgesteld om zo te komen tot een oplossingsrichting voor de nakoming van de lopende verplichtingen alsmede de verdere afbouw van de openstaande leningen.
Klinkt niet erg daadkrachtig, eerder zorgwekkend. De ondernemer houdt zich niet aan het plan gemaakt om een plan te bedenken om problemen op te lossen.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:32:10 #83
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_220647251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:52 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ik mis er 5 plus Erfurt. De laatste restjes.
Heb je inmiddels alles kunnen binnen harken? Putte staat nu aangegeven dat betaaldatum vandaag (24-4) is, maar uiteraard nog niets ontvangen. Het gaat mij niet om die paar dagen, maar na dit weekend is de maand ook weer bijna om. En dan zal de volgende betaaldatum voor leners ook niet ver weg meer zijn....
pi_220647269
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:29 schreef zeeland6 het volgende:
De volgende CCF aflossing die niet plaats zal vinden.....Bl*emistenla*n

SPOILER
Moet goed komen zou je zeggen met de 1e hypotheek.
pi_220647533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 21:32 schreef InVestEerder het volgende:

[..]
Heb je inmiddels alles kunnen binnen harken? Putte staat nu aangegeven dat betaaldatum vandaag (24-4) is, maar uiteraard nog niets ontvangen. Het gaat mij niet om die paar dagen, maar na dit weekend is de maand ook weer bijna om. En dan zal de volgende betaaldatum voor leners ook niet ver weg meer zijn....
Alleen Putte nu nog.

Er staat trouwens een Oostduits woonzorgproject open voor inschrijving. Wederom geen mail van gehad of die zit ergens in de spam. Minimum inleg 2,5K. Daar heb ik nu even geen trek in.

[ Bericht 7% gewijzigd door obligataire op 24-04-2026 22:15:54 ]
Pecunia non olet
pi_220647838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 21:34 schreef quepos het volgende:

[..]
Moet goed komen zou je zeggen met de 1e hypotheek.
Toch gaat het niet goed met deze Russische avonturier. Er zijn meerdere achterstanden bij hem als ik het hier goed gevolgd heb. Iets te veel pandjes gekocht in te korte tijd.

Behalve deze zit ik ook in inTeddy Kids maar die loopt nog een jaar. Deze betaalt normaal.
Pecunia non olet
pi_220647880
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:10 schreef crowdfundingnederlan het volgende:

[..]
Je somt de punten precies op, door dubbele hypotheek en hoge inbreng neem ik deze in dit geval wel mee. Ik vind rente/risico hier goed in verhouding i.c.m. 36 maanden.
Een ander Spaans project (SIG/Carrer Orio**la 5*5 El Campello in Alicante) is vandaag afgewikkeld. Mijn eerste Spaanse project.
Pecunia non olet
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:01:07 #88
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_220649935
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:07 schreef obligataire het volgende:

[..]
Alleen Putte nu nog.

Er staat trouwens een Oostduits woonzorgproject open voor inschrijving. Wederom geen mail van gehad of die zit ergens in de spam. Minimum inleg 2,5K. Daar heb ik nu even geen trek in.
Je bedoelt Woonvoorziening Martha?
De CRE aankondigingsmail is van afgelopen dinsdag 19.15u.
De mail dat project openstaat voor inschrijving kwam woensdag 16.07u
8,25% voor een project met A classificatie klinkt niet slecht, maar ook ik doe niet mee.

CRE lijkt een nieuwe partij gevonden te hebben die hard geld nodig heeft, want de Duitse woonzorgprojecten vliegen ons de laatste tijd om de oren. Dat is natuurlijk niet per definitie verkeerd voor ons. Maar voorzichtigheid blijft geboden want CRE geeft altijd vrij weinig info over leningnemer. En op een "Kleidermannetje in schaapskleren" zitten wij niet te wachten,
pi_220649945
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:49 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Bekende naam in crowdfundland, moest wel even googlen, maar van de kinderdagverblijven inderdaad. Heeft hij nog veel leningen openstaan?
[..]
Klinkt niet erg daadkrachtig, eerder zorgwekkend. De ondernemer houdt zich niet aan het plan gemaakt om een plan te bedenken om problemen op te lossen.
Dat vraagt om een plan.
pi_220649950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:07 schreef obligataire het volgende:

[..]
Alleen Putte nu nog.

Putte is hier vanochtend bijgeschreven.
pi_220650190
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:01 schreef InVestEerder het volgende:

[..]
Je bedoelt Woonvoorziening Martha?
De CRE aankondigingsmail is van afgelopen dinsdag 19.15u.
De mail dat project openstaat voor inschrijving kwam woensdag 16.07u
8,25% voor een project met A classificatie klinkt niet slecht, maar ook ik doe niet mee.

CRE lijkt een nieuwe partij gevonden te hebben die hard geld nodig heeft, want de Duitse woonzorgprojecten vliegen ons de laatste tijd om de oren. Dat is natuurlijk niet per definitie verkeerd voor ons. Maar voorzichtigheid blijft geboden want CRE geeft altijd vrij weinig info over leningnemer. En op een "Kleidermannetje in schaapskleren" zitten wij niet te wachten,
Voor mijn normale inleg had ik het nog wel willen doen, maar 2,5K vind ik teveel voor een CRE project. Looptijd vind ik ook wat te kort (18 mnd.), maar dat is bij CRE nog wel het minste probleem, dat wordt vanzelf langer :)

Deze woonzorgbranche is in principe ook aantrekkelijk vanwege de geringe blootstelling aan brandstofrisico's.
Pecunia non olet
pi_220650518
Ik stop met CRE. Verzorgingstehuis gumb*l, had 2 jaar geleden al moeten aflossen. Dongen duurt maar en duurt maar.

Het duurt mij allemaal telang met de aflossingen.

Blijft voor mij alleen Collin nog over, en misschien SIG.
pi_220650534
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef obligataire het volgende:
Looptijd vind ik ook wat te kort (18 mnd.), maar dat is bij CRE nog wel het minste probleem, dat wordt vanzelf langer
:o
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:03:57 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220650539
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:01 schreef quepos het volgende:
Ik stop met CRE. Verzorgingstehuis gumb*l, had 2 jaar geleden al moeten aflossen. Dongen duurt maar en duurt maar.

Het duurt mij allemaal telang met de aflossingen.

Blijft voor mij alleen Collin nog over, en misschien SIG.
GVE ook al afgeschreven? Mijn rendement is daar nog best prima over zo'n 100 investeringen.
pi_220654731
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]
GVE ook al afgeschreven? Mijn rendement is daar nog best prima over zo'n 100 investeringen.
Ja een rendrment rond 0% heb ik daar, of nog minder.
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:55:20 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220654798
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:45 schreef quepos het volgende:

[..]
Ja een rendrment rond 0% heb ik daar, of nog minder.
Das niet best :{
pi_220663159
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]
GVE denkt alleen aan zichzelf ik investeer al vele jaren niet meer na een antwoord op mijn vraag bij een lening
Bij boedelruimers was de grootste zekerheid de auto’s en tien er pronkend. Waren vroeg ik ik neem aan dat jullie eigendomsbewijzen hebt ingenomen om verkoop zonder aflossing te voorkomen
Het antwoord was dat is niet onze verantwoordelijkheid.
Om maar niet te spreken over communicatie en snelle acties bij problemen en gewoon weigeren te antwoorden op gestelde vragen bij mij is het rendement my amper 4% en alleen maar dalend
pi_220665519
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]
beleggers in MCF zouden hun handen dichtknijpen met zo'n rendement :(
  maandag 27 april 2026 @ 15:21:34 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220665706
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 14:50 schreef Slingervinger het volgende: