abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220636125
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:36 schreef Blues het volgende:
Lekker janken en het gaat vast lukken a.s. weekend met jongste nichtje. Komen ze dan alle2?
Nee, jongste alleen :Y dan heb ik echt even 100% aandacht voor haar O+
pi_220636134
Indrukwekkende docutip: mr.Nobody against Putin.
Vanavond was deel 1.
pi_220636148
Fijn dat de katten geen giardia hebben en opk appen Vlindertje. En super om te lezen van je werk! Je zit daar goed op je plek zo te lezen, qua collega's en studenten.

Je enkel doet het ok naar omstandigheden begrijp ik?

Mijn TL gaat inderdaad overleggen over uren voor me. Wie weet :s)
Spoilers!
pi_220636569
Heel cul _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220636637
Spotgoedkoop. Wel DRIE keer gelezen voordat ik het begreep wat er
staat.😉

Vanmiddag een broek gekocht en bij zelfscan afgerekend.
Thuis blijkt dat de beveiliging nog eraan zit. Niks alarm gehoord.
Moet ik weer terug, want zelf eraf halen maakt stuk o|O
pi_220636819
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:58 schreef Blues het volgende:
Indrukwekkende docutip: mr.Nobody against Putin.
Vanavond was deel 1.
Wij hebben hem gekeken voor de Oscars, erg indrukwekkend. Knap hoe hij besloot niet in het verhaal mee te gaan.
pi_220637011
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:50 schreef AnneX het volgende:
Spotgoedkoop. Wel DRIE keer gelezen voordat ik het begreep wat er
staat.😉

Vanmiddag een broek gekocht en bij zelfscan afgerekend.
Thuis blijkt dat de beveiliging nog eraan zit. Niks alarm gehoord.
Moet ik weer terug, want zelf eraf halen maakt stuk o|O
Neem je bonnetje mee. :+
pi_220637013
En nog voor de wekker wakker om 6.40 uur. Ik kan het nog *G*
pi_220637017
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 04:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij hebben hem gekeken voor de Oscars, erg indrukwekkend. Knap hoe hij besloot niet in het verhaal mee te gaan.
Dat! Maar ook bizar eng gewoon hoe ze van de een op de andere dag les- instructies krijgen op scholen en dan meteen die leerlingen tot vanalles verplichten & hersenspoelen met propaganda en onwaarheden :{
pi_220637288
Mogge

Succes vandaag @Blues en G. Hopelijk een snelle datum
We have far more in common than that which devides us..
pi_220637324
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn dat de katten geen giardia hebben en opk appen Vlindertje. En super om te lezen van je werk! Je zit daar goed op je plek zo te lezen, qua collega's en studenten.

Je enkel doet het ok naar omstandigheden begrijp ik?

Mijn TL gaat inderdaad overleggen over uren voor me. Wie weet :s)
Ja, hopelijk is sample Bram vrijdag ook negatief en kan het dan definitief van het lijstje *O* . Er is sinds gisteravond door beide niet gepoept en niet gekotst en wel geplast, gedronken en goed gegeten, dus ik zit bij de bushalte voor de tocht naar psych *O* . En ik sliep best goed, pas om 5 wakker van geluiden en rond 6 weer in slaap voor anderhalf uur.

Ja, ik zit er echt fijn. Net drie weken natuurlijk, maar tot nu toe wel echt top O+

Enkel herstel vind ik frustrerend. Gewoon lopen gaat met brace echt prima, maar in de avonden doet het meestal wel pijn, terwijl ik echt niet heel veel loop (de wandelplannen met nichtje zijn dan vooral een afweging tussen zelf pijn in avond en katten gestresst, en dan kies ik in deze situatie voor dat eerste, zeker omdat ik die pijn toch wel heb :+ ). Autorijden kan ik een kwartiertje ongeveer, koppeling ingedrukt houden wat langer is nog niet echt comfortabel, dus langer lukt nog niet. Lopen op oneffen ondergrond is ook nog niet echt comfortabel. Een paar passen even aanzetten ('ik steek even snel het fietspad over') of onverwachte bewegingen opvangen is zelfs met brace echt nog pijnlijk en kan dus eigenlijk niet, en heb ik dan ook hele middag gevoelige enkel van. Het is nu 3.5 week geleden, dus als ik dan kijk naar 8-12 weken herstel dan kan ik me niet voorstellen dat ik over 4.5 week überhaupt zou kunnen gaan beginnen met opbouwen naar hockey/sport/rennen. Het is ook nog steeds een beetje dik op specifieke plek en heb ook niet het idee dat dat de afgelopen anderhalve week nog minder is geworden. Dus het is heel fijn dat gewoon lopen wel gaat, maar hoop niet dat het de komende weken ook zo langzaam blijft gaan.

En ik duim voor betaalde uren voor je bij deze plek! ^O^
pi_220637649
Herstel kan lang duren..is ook wel een signaal dat je toch wel rustig aan moet doen.


Goh..wat duurt wachten als je een patiënt bent toch langggggg :O :D
  donderdag 23 april 2026 @ 09:43:01 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220637809
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220637880
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:29 schreef Blues het volgende:
Herstel kan lang duren..is ook wel een signaal dat je toch wel rustig aan moet doen.


Goh..wat duurt wachten als je een patiënt bent toch langggggg :O :D
Mja, maar zoveel doe ik ook niet. Op een uni dag loop ik van huis naar bus (3 minuten), van bus naar trein (3 minuten) en van trein naar uni (10-15 minuten). Dan op de uni wat tussen kamer en keuken voor drinken enzo, en daarna omgekeerd weer naar huis. En bewegen is ook juist goed. Maar dinsdag weer fysio en dan ga ik het eens vragen.

Krijgen jullie niet eens een rode loper en VIP behandeling? Of is t niet in jouw zkh ;)
  donderdag 23 april 2026 @ 10:11:16 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220638031
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:29 schreef Blues het volgende:

Goh..wat duurt wachten als je een patiënt bent toch langggggg :O :D
Dat komt omdat die poli assistentes en doktersassistenten de planning nooit op orde hebben :P :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220638234
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 10:11 schreef fietsie het volgende:


Dat komt omdat die poli assistentes en doktersassistenten de planning nooit op orde hebben :P :P
:D :D
pi_220638241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mja, maar zoveel doe ik ook niet. Op een uni dag loop ik van huis naar bus (3 minuten), van bus naar trein (3 minuten) en van trein naar uni (10-15 minuten). Dan op de uni wat tussen kamer en keuken voor drinken enzo, en daarna omgekeerd weer naar huis. En bewegen is ook juist goed. Maar dinsdag weer fysio en dan ga ik het eens vragen.

Krijgen jullie niet eens een rode loper en VIP behandeling? Of is t niet in jouw zkh ;)
Bewegen is goed, kreeg g ook net te horen :P

In ander zkh, dus kan dingen ook niet versnellen hier voor hem.
Voorlopig geen OK, meer onderzoek en fysio nodig. Na de vakantie... helaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 23-04-2026 11:15:11 ]
pi_220638690
Ach -O- geen operatie nu, best jammer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220639103
Omg. Net toekomstig TL gesproken, ik begin 4 mei. En teamleiders in haar omgeving zijn zo jaloers op haar dat ze mij krijgt dat er al gevraagd is of ik ook op andere vestigingen wil werken _O-
Spoilers!
pi_220639153
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg. Net toekomstig TL gesproken, ik begin 4 mei. En teamleiders in haar omgeving zijn zo jaloers op haar dat ze mij krijgt dat er al gevraagd is of ik ook op andere vestigingen wil werken _O-
Wat goed! *O* _O_
pi_220639155
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach -O- geen operatie nu, best jammer.
Ja hopelijk pakt ie de looptraining komende dagen zelf wat op..zou mss wel goed zijn.
pi_220639160
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg. Net toekomstig TL gesproken, ik begin 4 mei. En teamleiders in haar omgeving zijn zo jaloers op haar dat ze mij krijgt dat er al gevraagd is of ik ook op andere vestigingen wil werken _O-
Wat een goed nieuws.
Heb je voor jezelf vast hóeveel dagen je zou willen werken? i.c.m. tuinieren en zo…
pi_220639173
We hebben niet alleen een duivennest in de boom vd buren, koolmezen in huisje hier achter in de tuin, pimpelmezen in het huisje aan de voorkant...er vliegt nu ook een winterkoningkje af en aan luid fluitend met takjes etc in de snavel aan de zijkant van ons balkon in de klimop.
Nestje te maken dus O+
pi_220639174
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hopelijk pakt ie de looptraining komende dagen zelf wat op..zou mss wel goed zijn.
Iedere dag een stukkie verder.
Op de controle duplex van MnX was duidelijk te zien, dat er nieuwe vaten waren bijgekomen. Klein en fijn. Hoopvol.

Nu dweilt ie voor het keukenkastje ín het kastje in een poging de keukenkraan vast te zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220639188
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Iedere dag een stukkie verder.
Op de controle duplex van MnX was duidelijk te zien, dat er nieuwe vaten waren bijgekomen. Klein en fijn.
^O^ Dat lazen we ja, dat er nieuwe vaatjes worden gemaakt. Moet je wel steeds tikkie verder door de pijn.
Er staan nog van die nordic walkingstokken in de gangkast.
🤞🤞🤞 dat ie het oppakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')