Die woning stond er eerder dan de wijkquote:Op maandag 20 april 2026 22:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kreeg vooral de kriebels van haar dat ze hem sommeerde op perceeloppervlakte in te krimpen. Terwijl hij zowat de hele Veluwe als zoekgebied had. Dan denk ik voor 9 ton moet er toch wel ergens een huis met een perceel van 500m2 of zelfs iets groter.
Zij wilde eigenlijk maar een kleiner gebied en dan met veel minder genoegen nemen, omdat dat een duurdere regio is. Dan vind ik hem niet perse veeleisend.
Ik vind het een mooie woning, het past alleen niet in de wijk waar het staat. Maar ik denk dat ze zeker iets moois gevonden hebben.
Werd later wel beter, inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2026 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Zit je nou háár af te zeiken terwijl HIJ de irrifactor is?
![]()
Ook binnen een maand verkocht. In mei op de markt, in juni verkocht. Tja, als je ruim 50k overbiedt.quote:Op maandag 20 april 2026 22:05 schreef pmponer het volgende:
Nou ja, ze zijn er iig blij mee. Ik blijf het verassend vinden, een huis wat voor 750.000 te koop staat even 925.000 ingooien
Maar goed ik begrijp de huizenmarkt al heel lang niet.
Als je niet blij bent dat Alex en Bob je voor 550k een tussenwoning in een forensendorp met een tegeltuin van 50 m2 in de maag splitsen, dan raken veel kijkers van het format in de war en dat uiten ze middels woede en irritatie.quote:Op maandag 20 april 2026 22:02 schreef Coppi het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij arrogant zou zijn. Hij heeft misschien een gouden lepel, maar hij is niet denigrerend tegenover anderen.
Hij wilde gewoon het oppervlakte om het oppervlakte, er zat geen gegronde reden achter. Zelfs zijn vader zei dat hij geen grote tuin moest nemen want hij kon niet tuineren....quote:Op maandag 20 april 2026 22:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kreeg vooral de kriebels van haar dat ze hem sommeerde op perceeloppervlakte in te krimpen. Terwijl hij zowat de hele Veluwe als zoekgebied had. Dan denk ik voor 9 ton moet er toch wel ergens een huis met een perceel van 500m2 of zelfs iets groter.
Zij wilde eigenlijk maar een kleiner gebied en dan met veel minder genoegen nemen, omdat dat een duurdere regio is. Dan vind ik hem niet perse veeleisend.
Ik vind het een mooie woning, het past alleen niet in de wijk waar het staat. Maar ik denk dat ze zeker iets moois gevonden hebben.
Dat valt wel tegen op de Veluwe, en dan heb je ook nog kans dat je in een reformatorische enclave als Uddel terechtkomt.quote:Op maandag 20 april 2026 22:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ja en de heg vernielen om een plastic voordeur met uitzicht op een rijtje nieuwbouw vond ik ook onzin.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:53 schreef pmponer het volgende:
Geen schuur of garage inderdaad
https://www.funda.nl/deta(...)iastraat-2/43936667/
Waarom? De post wordt echt wel bezorgd, ook bij de achterdeur en een knappe entree was het totaal niet. Het hele gedeelte achter die plastic deur was al aan het oorspronkelijk gebouw (lees stal) geplakt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 16:21 schreef pmponer het volgende:
Mwah, de voordeur verplaatsen naar de voorkant vond ik niet zo;n slecht idee.
Verder hadden ze meteen een kans om de laadpaal van die knakker te laten zien (grondboring).
Ik vond vooral de hal echt mislukt, en ik kan me niet voorstellen dat er geen budget was om daar een knappe entree van te maken.
En toch vond ik het een interessante zoektocht, juist omdat het een keer niet Location Location Location was. Maar alles met het huis moest kloppen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:49 schreef Mip1988 het volgende:
Volledig mee eens! Deze lui hebben zich alleen maar geconcentreerd op het huis, het kon ze niks schelen qua locatie behalve centraal in het land. Ik zou voor geen goud in dat dorp willen wonen waar 0,0 niks is. Heel bijzonder
k vind het een leuk stel. Lekker uitgesproken in wat ze willen en daar gewoon voor willen gaan. Ze zijn ook helemaal blij met het eindresultaat. Hoezo matig stel?quote:
Ik denk niet dat het voor dat stel voelt als 'genoegen nemen' met een willekeurig dorp. Tijdens de rondrit waren ze ook wel enthousiast over een (weet niet of het dit dorp was) dorp, 'voelt wel goed'. De prio lag bij huis & tuin, binnen een bepaald zoekgebied. Past ook in mijn straatje, ik stond er ook zo in toen ik nog geen kinderen had.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Ik snap de onvrede over het stel wel, voelt een beetje out of touch met 9 ton voor een eerste huis.
Aan de andere kant hebben zij hetzelfde probleem als alle andere kandidaten. Het lukt ze gewoon niet om met hun budget en hun opgetelde wensenlijst iets te vinden in de huidige markt. Budget is enorm, maar waar ze naar op zoek zijn voor dat geld is best moeilijk te vinden.
Het is voor mij persoonlijk een raadsel waarom je liever genoegen neemt met een willekeurig dorp dat je niet kent (en waar je in dit geval best eens moeilijk aansluiting kan vinden) dan dat je concessies doet op de grote van je tuin en huis. Maar ieder zn eigen wensen.
Zou kunnen hoor, maar in hun zoekgebieden zat er nogal wat verschil in de plaatsen waar je terecht kan komen.quote:Op maandag 27 april 2026 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor dat stel voelt als 'genoegen nemen' met een willekeurig dorp. Tijdens de rondrit waren ze ook wel enthousiast over een (weet niet of het dit dorp was) dorp, 'voelt wel goed'. De prio lag bij huis & tuin, binnen een bepaald zoekgebied. Past ook in mijn straatje, ik stond er ook zo in toen ik nog geen kinderen had.
Monica godin @de_boswachterquote:Op maandag 4 mei 2026 14:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Door de grote drukte op de woningmarkt is het zaak elke kans direct aan te grijpen. Lisa en voormalig Big Brother-deelnemer Tyron hebben echter moeite met het snel nemen van grote beslissingen. Hoewel ze graag naar Apeldoorn willen verhuizen, zijn er veel dingen waar ze over twijfelen.
Gastpresentatrice Monica Geuze schiet hen namens Kopen zonder Kijken te hulp.
En haar moederquote:Op maandag 4 mei 2026 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deelneemster van vanavond mag er ook wezen poh
Dit, die zou nog krijsen om een zelfgekocht bijzettafeltje die ooit voor 3,50 bij de kringloop stond.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een irritant over acting mokkel![]()
Duidelijk van die tiktok figuren
Letterlijk: https://www.tiktok.com/@lisaentyronquote:Op maandag 4 mei 2026 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een irritant over acting mokkel![]()
Duidelijk van die tiktok figuren
Zijn het beiden influencers? Normaal gaat de presentator ook altijd langs bij het werk om te melden dat er een huis is gekocht.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Letterlijk: https://www.tiktok.com/@:lisaentyron
Knap. Maar ook knap simpel. Nul inhoud.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deelneemster van vanavond mag er ook wezen poh
Mag nog wel een tonnetje extra in hoor. Oude kozijnen met oud dubbel glas bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 mei 2026 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooi eindresultaat, inclusief de bingo-pui en glazen deur, maar dat mocht hier ook wel
Verder een leuk en dankbaar stel, Tyron kwam niet heel anders over dan in Big Brother. Zij begon qua enthousiasme soms wel op mijn zenuwen te werken.
Monica leek er niet heel erg veel enthousiasme voor te hebben qua presentatie, vrij vlak
Monica was enorm enthousiast vergeleken voorgangers. Leek meer een vriendin dan presentatrice.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Monica leek er niet heel erg veel enthousiasme voor te hebben qua presentatie, vrij vlak
Goede vraag. Alex kan het prima zelf trouwensquote:Op maandag 4 mei 2026 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Monica was enorm enthousiast vergeleken voorgangers. Leek meer een vriendin dan presentatrice.
Is het nu eigenlijk de bedoeling dat een nieuw seizoen één van deze mensen gaat krijgen (Jamai please, al heb ik niet elke aflevering gezien) als vaste presentator of blijven we ook hierna dit systeem aanhouden?
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goede vraag. Alex kan het prima zelf trouwens
Kunnen wij bij helpen allen @de_boswachterquote:Op maandag 4 mei 2026 23:07 schreef pmponer het volgende:
Mooi resultaat, bij de onthuilling het geluid er maar even afgehaald.
DIe vrouw was niet om aan te zien/horen wat een overacting.
Wel een grote verassing dat ze niet zwangerwas bij de onthulling
Overacten kan ook als je je kapot geschrokken bent.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:07 schreef pmponer het volgende:
Mooi resultaat, bij de onthuilling het geluid er maar even afgehaald.
DIe vrouw was niet om aan te zien/horen wat een overacting.
Wel een grote verassing dat ze niet zwangerwas bij de onthulling
Stukje come in me daddy smeerpijperij genot.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kunnen wij bij helpen allen @:de_boswachter
Hysterisch vooral. Jong viel wel mee. Al gedroeg zij zich wel zo..... Als ze begin 20 was geweest, had ik het gesnapt... Jezus wat een gegiebelquote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:13 schreef golfer het volgende:
Mooi geworden, maar wat een hysterisch jong stel.
Voor mij zijn ze piepjong, 32 en 27, een paar jaar ouder dan mijn kleinkind.quote:
Daar verbaas ik me sowieso wel over dat dat zo vaak gebeurt. Als ik in zo'n proces zou zitten met een exitklok, nadenken over concessies, niet weten of ik überhaupt een huis ga krijgen etc zou ik veel te gestresst zijn om hem nog omhoog te krijgenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:03 schreef Chea49 het volgende:
Erg leuk stel en ik vroeg mij al af waar ik die man van kende. Lekker toekomstgerichte woning, kunnen nu kinderen gaan krijgen als ze dat willen. Is denk ik voor het eerst dat ze in de uitzending niet zwanger is geraakt.
Absoluut! heerlijk om te zien, geen negatief gewauwel en lekker spontaanquote:Op maandag 4 mei 2026 22:39 schreef Gia het volgende:
Hoezo druk? Wat een spring in 't veld. Maar wel enthousiast! En dankbaar.
Wat vulgair. @Cocoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me sowieso wel over dat dat zo vaak gebeurt. Als ik in zo'n proces zou zitten met een exitklok, nadenken over concessies, niet weten of ik überhaupt een huis ga krijgen etc zou ik veel te gestresst zijn om hem nog omhoog te krijgen
Vaak komt de zwangerschap pas als ze weten dat ze een huis hebben. En vaak is het ook nog uitgerekend op de verhuisdatum (ruim ervoor of erna).quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me sowieso wel over dat dat zo vaak gebeurt. Als ik in zo'n proces zou zitten met een exitklok, nadenken over concessies, niet weten of ik überhaupt een huis ga krijgen etc zou ik veel te gestresst zijn om hem nog omhoog te krijgen
Alles op zn tijd. De eerste koopwoning hoeft niet meteen 100% af te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag nog wel een tonnetje extra in hoor. Oude kozijnen met oud dubbel glas bijvoorbeeld
Nee maar dan zou ik wel de prioriteiten bij het juiste leggen en dus eerst beter isoleren = kostenbesparing en niet van alles fancy gaan verven en mokerdure meubels nemenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Alles op zn tijd. De eerste koopwoning hoeft niet meteen 100% af te zijn.
Ja viel mij ook al op, zat zeker flink vocht in de muurquote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Na de eerste ronde werk bespreking met de "werkmannen" zag je een shot van de straat en draaiend naar de woning. Het viel me op dat er een gigantische natte plek op de buitenmuur zat tussen de twee woningen, tussen de slaapkamers. Meestal toch een teken van lekkage ergens.
440k voor een tussenwoning....quote:Op woensdag 6 mei 2026 06:07 schreef Drass het volgende:
Prima aflevering. Enthousiaste mensen en zeer dankbaar weer. Woning zelf ook mooi opgeknapt voor 440.000
Maar inderdaad 1 probleem dat bij 2 kinderen de woning eigenlijk weer te klein is. Voor nu een paar jaar prima woning om daarna de volgende stap eventueel te maken.
Keuken en badkamer ook erg mooi qua kleuren
Inclusief verbouwing.quote:
Niet helemaal goed opgelet dan, want ook achter zat er een dergelijke vlek. Beide gevallen simpelweg een lekke dakgoot, even de soldeernaad controleren en het probleem is opgelost.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Na de eerste ronde werk bespreking met de "werkmannen" zag je een shot van de straat en draaiend naar de woning. Het viel me op dat er een gigantische natte plek op de buitenmuur zat tussen de twee woningen, tussen de slaapkamers. Meestal toch een teken van lekkage ergens.
Dat hebben ze ongetwijfeld aangepakt (dakgoot), maar het duurt verschrikkelijk lang voor het geheel droog is. Op de laatste shots zag je dat de plek in het middel al begon op te drogen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Ja en volgens mij zat deze er nog bij de oplevering.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Buitenland...quote:Op maandag 11 mei 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mensen kijken geen tv meer.
Waardeloze lokatie deze woning.
Ken hem eigenlijk alleen van widmquote:Op maandag 11 mei 2026 21:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind weinig mensen op tv zo irritant als Buddy Vedder, dus deze aflevering is overleven
Ja 3 caravans erop voor de kinderen, toiletgebouw erbij en klaar.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:28 schreef Benny het volgende:
Die tuin!
https://www.funda.nl/detail/43254778
Oh Chantal. Die heb ik voor tien jaar genoeg gezien.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een heel vet huis hoor... en die tuin
Buddy doet het trouwens ook heel leuk, samen met Chantal de beste gastpresentator
Nou ja ik snap het wel met kinderen in en uit de auto, en ik neem aan dat ze veel boodschappen halen, dan is het wel prettig als je gewoon bij je huis kunt parkeren. Nu heb ik geloof ik nog nooit een huis van die prijs (regio) gezien zonder een oprit.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
Vond wel 'een oprit' als harde eis wat vreemd. "Want anders lukt het niet met de boodschappen!"
Huh? Hoe doen mensen zonder oprit dat dan? Maakt het iets uit als je 10 meter moet lopen met je boodschappen?
Nee, dat niet, klopt, maar je mag 3 harde eisen stellen en dan is een oprit er een van.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het wel met kinderen in en uit de auto, en ik neem aan dat ze veel boodschappen halen, dan is het wel prettig als je gewoon bij je huis kunt parkeren. Nu heb ik geloof ik nog nooit een huis van die prijs (regio) gezien zonder een oprit.
Vond ik ook bijzonder.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
Vond wel 'een oprit' als harde eis wat vreemd. "Want anders lukt het niet met de boodschappen!"
Huh? Hoe doen mensen zonder oprit dat dan? Maakt het iets uit als je 10 meter moet lopen met je boodschappen?
Wat gek, die verbouwing startte ergens toen de kerstboom nog bij haar in de huiskamer stond.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Recente aflevering, huis pas vorige maand verkocht.
Wat een huis zeg, ieder geval wat een oppervlak qua tuin.
Hoe oud was de vrouw, ze was wel boven zijn league?
Heerlijk figuur
Idd, en picnic of appie brengt het gewoon tot in je lelijke marmeren look eilandquote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
Nooit teveel kamers. Bioscoopkamer, gamekamer etc etcquote:Op maandag 11 mei 2026 23:37 schreef golfer het volgende:
Woe, wow, wow x1639 keer.
En dan maar steeds zeggen dat dit voor de rest van hun leven is.
Hoezo? Als die kinderen er allemaal uit zijn en hun eigen plek hebben zit je met z'n tweetjes in een veel te groot huis met veel te veel kamers.
Och stel dat ze 45 zijn. Jongste kind was 6? Dan heb je het over 15 tot 20 jaar verder. Ga je zelf richting pensioenleeftijd. Laatste 10 a 15 jaar van je leven nog de keuze of kleiner of lekker in ke droomhuis blijven. Ik wist het wel...quote:Op maandag 11 mei 2026 23:37 schreef golfer het volgende:
Hoezo? Als die kinderen er allemaal uit zijn en hun eigen plek hebben zit je met z'n tweetjes in een veel te groot huis met veel te veel kamers.
Valt mee, het huis is "maar" 200 vierkante meter volgens den Funda. Dan kom je toch gewoon niet meer boven.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:37 schreef golfer het volgende:
Ze hadden beiden een koopwoning. Maar toch ook beiden een ex-partner. Hadden ze die al uitgekocht? Vaak moet de woning verkocht worden na een scheiding. Misschien al langer geleden gescheiden en is de woning later in waarde gestegen. Kan.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vond ik ook bijzonder.
M'n opa en oma hadden een gezin met 7 kinderen in een doorzonwoning in Nieuw-Vennep, 1 badkamer, 4 slaapkamers en een zolder.
Geen van beiden een rijbewijs dus alles op de fiets, OV en lopen.
Uiteraard gun ik het dit gezin, vond ze verder ook wel sympathiek.
Maar ik vond sommige argumenten ook wel wat bijzonder, niet iedereen met zo'n gezin kan even 9 ton ophoesten.
Ze waren 3 jaar bij elkaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze hadden beiden een koopwoning. Maar toch ook beiden een ex-partner. Hadden ze die al uitgekocht? Vaak moet de woning verkocht worden na een scheiding. Misschien al langer geleden gescheiden en is de woning later in waarde gestegen. Kan.
Zal het alweer verkocht zijn?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat gek, die verbouwing startte ergens toen de kerstboom nog bij haar in de huiskamer stond.
Als kinderen bij de vader blijven zijn er mss ook wel bijzondere omstandigheden?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze hadden beiden een koopwoning. Maar toch ook beiden een ex-partner. Hadden ze die al uitgekocht? Vaak moet de woning verkocht worden na een scheiding. Misschien al langer geleden gescheiden en is de woning later in waarde gestegen. Kan.
Volgens mij zei hij dat hij die om de week had.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als kinderen bij de vader blijven zijn er mss ook wel bijzondere omstandigheden?
Het is mijn zaak verder niet, natuurlijk. Maar het kwam in me op.
Genoeg ruimte voor een compleet WC gebouw in de tuin hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:43 schreef GereDathan het volgende:
Flinke klap geld beschikbaar, bijzonder dat het dan toch zo moeilijk iets te vinden. Wel lekker dat de overwaarde beter uitviel, Bob kon voor het eerst in tijdens eens echt los zonder na te denken over budget.
Enige minpunten zou ik noemen dat de WC uit de badkamer opgeofferd is voor een dubbele wasbak. Maar gek genoeg boven een enkele wasbak gekozen? Ik had boven een dubbele geplaatst en beneden de WC in stand gehouden.
Met 2 badkamers en 6 personen (en straks wat vriendjes/vriendinnetjes) is wel te doen. Maar een extra WC kan nooit kwaad, niks vervelender dan moeten wachten daarop als de nood hoog is.
Verder heel mooi verbouwd en wat een gigantische tuin! Zoals @:jorienvdherik terecht opmerkt, snel sparen en beginnen met een paar scheppen kopen. Heb je over 2 jaar een heerlijk eigen zwembad!
Ja hoe oud waren ze precies?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:43 schreef GereDathan het volgende:
Denk overigens niet dat er nog kids komen, zij is 40+ (en een stuk ouder dan hem volgens mij). Denk dat dat stuk wel klaar is
Dat is niet gezegd, maar LinkedIn gaf wat info. Zo rond 1998 naar de middelbare school gegaan, dan ben je ongeveer 12. 2026 - 1998 = 28. 12 + 28 = 40.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hoe oud waren ze precies?
Ze leek wel 5 jaar ouder dan hem
Ik dacht ook zij 45, hij 30. Minstens 10 a 15 jaar verschil.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:43 schreef GereDathan het volgende:
Denk overigens niet dat er nog kids komen, zij is 40+ (en een stuk ouder dan hem volgens mij). Denk dat dat stuk wel klaar is
Dat stond in een artikel over het programma en over hun zoektocht.quote:
Nu de Apeldoorm-aflevering pas gezien, maar die vochtplek op de muur vond ik ook wel zorgwekkend, hoewel de oplossing vaak simpel is (HWA fiksen), is het wel zorgwekkend dat het niet gebeurd is en dat er ook niets over gezegd is.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Nah, niet echt, de logeerkamer kan naar zolder, en laten we erlijk zijn een kastenkamer is leuk, maar een walk-in-closet is niet iets wat bij een 440K budget past, dus dan heb je gewoon een broodnodige slaapkamer opgeofferd voor je kasten, dat kan dan ook weer opgelost worden door je kasten elders (slaapkamer, zolder) te plaatsen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 06:07 schreef Drass het volgende:
Prima aflevering. Enthousiaste mensen en zeer dankbaar weer. Woning zelf ook mooi opgeknapt voor 440.000
Maar inderdaad 1 probleem dat bij 2 kinderen de woning eigenlijk weer te klein is. Voor nu een paar jaar prima woning om daarna de volgende stap eventueel te maken.
Keuken en badkamer ook erg mooi qua kleuren
Ze zijn beiden gescheiden, hebben al een relatie met elkaar die dusdanig serieus is dat ze samen een huis willen kopen en jij gaat er vanuit dat ze ieder nog exen moeten uitkopen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ah dank, ja dan zal dit een vrij recente zijn geweest ja. Vandaar ook als laatste gemonteerd en uitgezonden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:33 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Dat stond in een artikel over het programma en over hun zoektocht.
https://www.linda.nl/medi(...)-droomwoning-update/
Hieruit maak ik op dat ze er nog niet zo lang wonen.
Was ook wel een flinke verbouwing natuurlijk. Dat doe je niet ff in 3 maanden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah dank, ja dan zal dit een vrij recente zijn geweest ja. Vandaar ook als laatste gemonteerd en uitgezonden waarschijnlijk.
Dat zeg ik niet. Maar dat is wellicht wel nodig geweest, dus ik snap dat grote budget niet zo.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn beiden gescheiden, hebben al een relatie met elkaar die dusdanig serieus is dat ze samen een huis willen kopen en jij gaat er vanuit dat ze ieder nog exen moeten uitkopen?
Ze hebben allebei een vrij standaard, maar ruime wonibg zo vreemd is hub gezamenlijk budget dus niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dat is wellicht wel nodig geweest, dus ik snap dat grote budget niet zo.
Die budgetdiscussies zijn kansloos. Misschien heeft die vrouw een goedlopend bedrijfje. Heeft die man de loterij gewonnen, hun dochters een erfenis gekregen, whatever.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dat is wellicht wel nodig geweest, dus ik snap dat grote budget niet zo.
Los daarvan snap ik niet dat iemand dat budget raar vindt voor 2 mensen die ieder een complete (hoekwoning/tweekapper) gezinswoning hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die budgetdiscussies zijn kansloos. Misschien heeft die vrouw een goedlopend bedrijfje. Heeft die man de loterij gewonnen, hun dochters een erfenis gekregen, whatever.
Je kan niet in andermans portemonnee kijken en dat is maar goed ook.
Meest scary vind ik dat het in mijn ogen zoveel niet is op latere leeftijd als je vroeg ingestapt bentquote:Op woensdag 13 mei 2026 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los daarvan snap ik niet dat iemand dat budget raar vindt voor 2 mensen die ieder een complete (hoekwoning/tweekapper) gezinswoning hebben.
Beetje alsof het de kift is dat een ander een budget van 850K heeft.
Op latere leeftijd instappen hangt ook vooral af van het monent van instappen, ik kocht mijn eerste huis een maand voor ik 47 werd, maar dat was wel in 2013, dus met mijn overwaarde zit het ook wel snor zeg maarquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Meest scary vind ik dat het in mijn ogen zoveel niet is op latere leeftijd als je vroeg ingestapt bent. Overwaarde is echt idioot momenteel. En waren best leuke huizen waar ze in woonden (nog steeds in limbaaargh, maar toch).
Voor 2 personem in een smalle badkamer is het ook overrated, en gezien je via de ouderslaapkamer naar die badkamer beneden moet, is die echt alleen maar voor de ouders.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
Juist.
Met zo veel kinderen en relatief grote slaapkamers boven, hadden ze misschien kunnen kijken om een aparte wc en misschien nog een klein badkamertje ;douche en wasbak) toe te voegen. Dubbele wasbak hebben kinderen niet zo veel aan.
Chantal godinquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:45 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eters/151636583.html
Chantal wordt de nieuwe presentatrice, lijkt me een meer dan prima keuze
Prima keuze. Ze deed het heel goed.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:45 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eters/151636583.html
Chantal wordt de nieuwe presentatrice, lijkt me een meer dan prima keuze
Dat ligt er toch aan wat voor afspraken je daar over maakt, wij hebben ook 2 badkamers en onze dochters mogen prima in "onze" badkamer douchen als ze dat willen uiteraard niet wanneer wij nog in bed liggenquote:Op woensdag 13 mei 2026 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor 2 personem in een smalle badkamer is het ook overrated, en gezien je via de ouderslaapkamer naar die badkamer beneden moet, is die echt alleen maar voor de ouders.
Ik begrijp dat Martijn dit graag wil.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die vond ik ook veruit het leukste presenteren.
Iddquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:14 schreef damsco het volgende:
Chantal wil dat het vooral over Chantal gaat. Jammer.
Normaal wel, maar ik vond dat ze bij KZK weer heel mooi op de juiste momenten een stapje terug deed om het moment voor de deelnemers te laten zijn. Weet nog dat mij dat op viel. Maar goed, Jamai bracht er een hele leuke vibe in. En die mistte ik bij Chantal.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:14 schreef damsco het volgende:
Chantal wil dat het vooral over Chantal gaat. Jammer.
Zo snel kunnen ze de boel toch niet verbouwen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
Als ik op Funda kijk zie ik dat het huis van afgelopen aflevering pas april dit jaar verkocht is?
Van de samengesteld gezin aflevering?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:00 schreef Sport_Life het volgende:
Heeft iemand de funda link . Dan kijk ik even.
quote:Op maandag 11 mei 2026 21:28 schreef Benny het volgende:
Die tuin!
https://www.funda.nl/detail/43254778
Mogelijk met verkoop eigen woning en de lengte van de overbrugging.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:45 schreef franklop het volgende:
Dan waren we ook maar net op tijd
Wel gek dat ze dan niet al op 2 feb de overdracht doen, als dat al gewoon kon volgens de verkopers. Maar geen idee hoe dat werkt.
Waarschijnlijk 2 feb een definitieve offerte van de bank, daarna kun je pas de lening aanvragen. Daar gaat dan ook een paar weken overheen en vervolgens afspraak maken bij notaris, enz .quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:45 schreef franklop het volgende:
Dan waren we ook maar net op tijd
Wel gek dat ze dan niet al op 2 feb de overdracht doen, als dat al gewoon kon volgens de verkopers. Maar geen idee hoe dat werkt.
Heeft ie toch nog moeten overbieden met 24kquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:33 schreef Sport_Life het volgende:
Apr 7, 2026
Sold
Feb 2, 2026
Sold
¤ 722,000
+3.4%
Dec 24, 2025
Sold with reservation agreement
Dec 21, 2025
Under offer
Nov 21, 2025
For sale
¤ 698,000
Getekend 24dec, 2 feb alle voorbehouden vervallen, overdracht 7 april.
Ik denk dat ze na 2 feb alvast zijn gaan klussen met een sleutel verklaring.
Tegen de tijd dat de laatste kinderen het huis uit zijn is het niet onrealistisch dat er al meerdere kleinkinderen zijn. Dan worden het logeerkamers, een speelkamer, een hobbykamer voor henzelf etc. En blijft die tuin een kinderdroom vervullen.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:37 schreef golfer het volgende:
Helemaal eens. Die oprit-eis snapte ik totaal niet. Met de eisen voor het aantal kamers kom je al vrijwel gegarandeerd uit bij een 2/1kap of vrijstaande woning. Dan is er grote kans op een oprit.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond die oprit ook echt een bijzondere hoge prio hebben in de wensenlijst. Ze hebben er wel echt een geschikt huis voor dat grote gezin van gemaakt. Wel mooi om te zien.
Lars was een collega van mijquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, maar LinkedIn gaf wat info. Zo rond 1998 naar de middelbare school gegaan, dan ben je ongeveer 12. 2026 - 1998 = 28. 12 + 28 = 40.
Die van hem kon ik niet achterhalen, maar ik schat in zo'n 34-35.
Leuk!quote:Op maandag 18 mei 2026 22:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lars was een collega van mijHij is 37! En zij is 39. Verschil valt best mee!
Dacht je niet, wanneer komt die uit de kast?quote:Op maandag 18 mei 2026 22:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lars was een collega van mijHij is 37! En zij is 39. Verschil valt best mee!
Neejoh, hij is Limburger. Die zijn allemaal zoquote:Op donderdag 21 mei 2026 07:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht je niet, wanneer komt die uit de kast?
Als ik eerlijk ben heb ik dat wel eens gedacht jaquote:Op donderdag 21 mei 2026 07:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht je niet, wanneer komt die uit de kast?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |