Zij ziet eurotjes. Blijven ook niet bijelkaar verwacht ik.quote:Op maandag 20 april 2026 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar vind ik best meevallen, als ik haar vergelijk met hem
Whut? Ik zie er nog geen golddigger in hoor. Maar ik loop inmiddels 5 min achter..quote:Op maandag 20 april 2026 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zij ziet eurotjes. Blijven ook niet bijelkaar verwacht ik.
Geen golddigger maar went snel aan de luxe. Vind ze ook totaal niet bijelkaar passen.quote:Op maandag 20 april 2026 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut? Ik zie er nog geen golddigger in hoor. Maar ik loop inmiddels 5 min achter..
Hij wil teveel.quote:Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Iemand even een samenvatting van wat er met dit stel aan de hand is waarom ze niet op de reguliere manier hebben kunnen kopen? Ik kwam net binnen en zag Alex in een soort landhuis lopen
Hij wil 300 hectare grond ofzo erbij..quote:Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Iemand even een samenvatting van wat er met dit stel aan de hand is waarom ze niet op de reguliere manier hebben kunnen kopen? Ik kwam net binnen en zag Alex in een soort landhuis lopen
Ohquote:Op maandag 20 april 2026 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wil 300 hectare grond ofzo erbij..
Zit jij naast mij op de bank soms?quote:Op maandag 20 april 2026 21:13 schreef DrMarten het volgende:
Dus wacht ff, ze hadden een compleet verschillende smaak waardoor ze niks konden vinden, en nu vinden ze allebei alle huizen mooi. Schiet mij maar lek. Was dan gewoon eens rond gaan rijden ipv inschrijven voor een TV show.
Twee besluiteloze FOMO'tjes, je zult namelijk maar eens iets kopen terwijl je morgen een nog mooier huis tegenkomtquote:Op maandag 20 april 2026 21:13 schreef DrMarten het volgende:
Dus wacht ff, ze hadden een compleet verschillende smaak waardoor ze niks konden vinden, en nu vinden ze allebei alle huizen mooi. Schiet mij maar lek. Was dan gewoon eens rond gaan rijden ipv inschrijven voor een TV show.
Ik vind zijn vader dan ook behoorlijk realistischquote:Op maandag 20 april 2026 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
En hij is geen tuinman volgens zijn pa
En dan een boom ervoor zodat je zeker het potentieel niet benutquote:Op maandag 20 april 2026 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n rietenkap die ingekort is voor de zonnepanelen, ik snap het maar het is zo lelijk
Ik schakel net in maar dit slaat inderdaad nergens opquote:Op maandag 20 april 2026 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Een stel helpen met een budget van 9 ton. Wat een bullshit joh.
En de glazen deur om de werkkamer te "verbinden"quote:
Zit je nou háár af te zeiken terwijl HIJ de irrifactor is?quote:Op maandag 20 april 2026 21:23 schreef Gia het volgende:
Net aangezet. Wat is dat met die kakmeiden met een mouw afgezakt tot de elleboog, of trui op de rug met de mouwen over de schouders. Kleed je normaal aan!
Klein erfenisje!
Alex heeft in een interview al eerder aangegeven dat dit het is. Dat komt omdat ze mensen met budgetten van 350k simpelweg niet meer kunnen helpen. Die huizen zijn er veel te weinigquote:Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar dit slaat inderdaad nergens op![]()
Dit soort mensen heeft geen hulp nodig![]()
tevens arrogant schijtvolk bah
Hij is wel een arrogant fuckertje ja, doet ook erg neerbuigend tegen haar bij vlagenquote:Op maandag 20 april 2026 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je nou háár of te zeiken terwijl HIJ de irrifactor is?
Zulke lach je toch uit op de werkvloer. Nul levenservaring maar wel een attitude hebben van heb ik jou daar.quote:Op maandag 20 april 2026 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is wel een arrogant fuckertje ja, doet ook erg neerbuigend tegen haar bij vlagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |