Exuses: ¤ 910.000, max ¤ 940.000quote:Op maandag 20 april 2026 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
31/32 jaar en een budget van ¤ 900.000
Nou ja, HIJ wil alsnog nogal véél..quote:
Hij wil een luxe villa, die vind je alleen in de noordelijke provincies van het land voor dat geld.quote:Op maandag 20 april 2026 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, HIJ wil alsnog nogal véél..
Geen flauw idee. Het is óf niet gezegd óf ik heb het gemist.quote:
Verwend kereltje. Geen realiteitsbesef, grootheidswaanzin en geboren met een gouden lepel in de mondquote:Op maandag 20 april 2026 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Het is óf niet gezegd óf ik heb het gemist.
Ik persoonlijk vind Wilko i.i.g. onnoemelijk irritant, welke functie hij ook heeft. Gatverdamme![]()
Is niet gezegd, maar ze hebben een groot budget omdat ze nu goedkoop wonen en kunnen sparen en omdat ze een kleine erfenis hebben gehad.quote:Op maandag 20 april 2026 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Het is óf niet gezegd óf ik heb het gemist.
Ik persoonlijk vind Wilko i.i.g. onnoemelijk irritant, welke functie hij ook heeft. Gatverdamme![]()
Heb deze al gezien maar die gozer had ik direct een klap gegeven. Wat een vervelende mensenquote:Op maandag 20 april 2026 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn bloed begint wel lichtelijk te koken van dit stel
Haar vind ik best meevallen, als ik haar vergelijk met hemquote:Op maandag 20 april 2026 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn bloed begint wel lichtelijk te koken van dit stel
Zij ziet eurotjes. Blijven ook niet bijelkaar verwacht ik.quote:Op maandag 20 april 2026 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar vind ik best meevallen, als ik haar vergelijk met hem
Whut? Ik zie er nog geen golddigger in hoor. Maar ik loop inmiddels 5 min achter..quote:Op maandag 20 april 2026 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zij ziet eurotjes. Blijven ook niet bijelkaar verwacht ik.
Geen golddigger maar went snel aan de luxe. Vind ze ook totaal niet bijelkaar passen.quote:Op maandag 20 april 2026 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut? Ik zie er nog geen golddigger in hoor. Maar ik loop inmiddels 5 min achter..
Hij wil teveel.quote:Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Iemand even een samenvatting van wat er met dit stel aan de hand is waarom ze niet op de reguliere manier hebben kunnen kopen? Ik kwam net binnen en zag Alex in een soort landhuis lopen
Hij wil 300 hectare grond ofzo erbij..quote:Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Iemand even een samenvatting van wat er met dit stel aan de hand is waarom ze niet op de reguliere manier hebben kunnen kopen? Ik kwam net binnen en zag Alex in een soort landhuis lopen
Ohquote:Op maandag 20 april 2026 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wil 300 hectare grond ofzo erbij..
Zit jij naast mij op de bank soms?quote:Op maandag 20 april 2026 21:13 schreef DrMarten het volgende:
Dus wacht ff, ze hadden een compleet verschillende smaak waardoor ze niks konden vinden, en nu vinden ze allebei alle huizen mooi. Schiet mij maar lek. Was dan gewoon eens rond gaan rijden ipv inschrijven voor een TV show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |