Ah dank, ja dan zal dit een vrij recente zijn geweest ja. Vandaar ook als laatste gemonteerd en uitgezonden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:33 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Dat stond in een artikel over het programma en over hun zoektocht.
https://www.linda.nl/medi(...)-droomwoning-update/
Hieruit maak ik op dat ze er nog niet zo lang wonen.
Was ook wel een flinke verbouwing natuurlijk. Dat doe je niet ff in 3 maanden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah dank, ja dan zal dit een vrij recente zijn geweest ja. Vandaar ook als laatste gemonteerd en uitgezonden waarschijnlijk.
Dat zeg ik niet. Maar dat is wellicht wel nodig geweest, dus ik snap dat grote budget niet zo.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn beiden gescheiden, hebben al een relatie met elkaar die dusdanig serieus is dat ze samen een huis willen kopen en jij gaat er vanuit dat ze ieder nog exen moeten uitkopen?
Ze hebben allebei een vrij standaard, maar ruime wonibg zo vreemd is hub gezamenlijk budget dus niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dat is wellicht wel nodig geweest, dus ik snap dat grote budget niet zo.
Die budgetdiscussies zijn kansloos. Misschien heeft die vrouw een goedlopend bedrijfje. Heeft die man de loterij gewonnen, hun dochters een erfenis gekregen, whatever.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dat is wellicht wel nodig geweest, dus ik snap dat grote budget niet zo.
Los daarvan snap ik niet dat iemand dat budget raar vindt voor 2 mensen die ieder een complete (hoekwoning/tweekapper) gezinswoning hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die budgetdiscussies zijn kansloos. Misschien heeft die vrouw een goedlopend bedrijfje. Heeft die man de loterij gewonnen, hun dochters een erfenis gekregen, whatever.
Je kan niet in andermans portemonnee kijken en dat is maar goed ook.
Meest scary vind ik dat het in mijn ogen zoveel niet is op latere leeftijd als je vroeg ingestapt bentquote:Op woensdag 13 mei 2026 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los daarvan snap ik niet dat iemand dat budget raar vindt voor 2 mensen die ieder een complete (hoekwoning/tweekapper) gezinswoning hebben.
Beetje alsof het de kift is dat een ander een budget van 850K heeft.
Op latere leeftijd instappen hangt ook vooral af van het monent van instappen, ik kocht mijn eerste huis een maand voor ik 47 werd, maar dat was wel in 2013, dus met mijn overwaarde zit het ook wel snor zeg maarquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Meest scary vind ik dat het in mijn ogen zoveel niet is op latere leeftijd als je vroeg ingestapt bent. Overwaarde is echt idioot momenteel. En waren best leuke huizen waar ze in woonden (nog steeds in limbaaargh, maar toch).
Voor 2 personem in een smalle badkamer is het ook overrated, en gezien je via de ouderslaapkamer naar die badkamer beneden moet, is die echt alleen maar voor de ouders.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
Juist.
Met zo veel kinderen en relatief grote slaapkamers boven, hadden ze misschien kunnen kijken om een aparte wc en misschien nog een klein badkamertje ;douche en wasbak) toe te voegen. Dubbele wasbak hebben kinderen niet zo veel aan.
Chantal godinquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:45 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eters/151636583.html
Chantal wordt de nieuwe presentatrice, lijkt me een meer dan prima keuze
Prima keuze. Ze deed het heel goed.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:45 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eters/151636583.html
Chantal wordt de nieuwe presentatrice, lijkt me een meer dan prima keuze
Dat ligt er toch aan wat voor afspraken je daar over maakt, wij hebben ook 2 badkamers en onze dochters mogen prima in "onze" badkamer douchen als ze dat willen uiteraard niet wanneer wij nog in bed liggenquote:Op woensdag 13 mei 2026 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor 2 personem in een smalle badkamer is het ook overrated, en gezien je via de ouderslaapkamer naar die badkamer beneden moet, is die echt alleen maar voor de ouders.
Ik begrijp dat Martijn dit graag wil.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die vond ik ook veruit het leukste presenteren.
Iddquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:14 schreef damsco het volgende:
Chantal wil dat het vooral over Chantal gaat. Jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |