Die woning stond er eerder dan de wijkquote:Op maandag 20 april 2026 22:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kreeg vooral de kriebels van haar dat ze hem sommeerde op perceeloppervlakte in te krimpen. Terwijl hij zowat de hele Veluwe als zoekgebied had. Dan denk ik voor 9 ton moet er toch wel ergens een huis met een perceel van 500m2 of zelfs iets groter.
Zij wilde eigenlijk maar een kleiner gebied en dan met veel minder genoegen nemen, omdat dat een duurdere regio is. Dan vind ik hem niet perse veeleisend.
Ik vind het een mooie woning, het past alleen niet in de wijk waar het staat. Maar ik denk dat ze zeker iets moois gevonden hebben.
Werd later wel beter, inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2026 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Zit je nou háár af te zeiken terwijl HIJ de irrifactor is?
![]()
Ook binnen een maand verkocht. In mei op de markt, in juni verkocht. Tja, als je ruim 50k overbiedt.quote:Op maandag 20 april 2026 22:05 schreef pmponer het volgende:
Nou ja, ze zijn er iig blij mee. Ik blijf het verassend vinden, een huis wat voor 750.000 te koop staat even 925.000 ingooien
Maar goed ik begrijp de huizenmarkt al heel lang niet.
Als je niet blij bent dat Alex en Bob je voor 550k een tussenwoning in een forensendorp met een tegeltuin van 50 m2 in de maag splitsen, dan raken veel kijkers van het format in de war en dat uiten ze middels woede en irritatie.quote:Op maandag 20 april 2026 22:02 schreef Coppi het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij arrogant zou zijn. Hij heeft misschien een gouden lepel, maar hij is niet denigrerend tegenover anderen.
Hij wilde gewoon het oppervlakte om het oppervlakte, er zat geen gegronde reden achter. Zelfs zijn vader zei dat hij geen grote tuin moest nemen want hij kon niet tuineren....quote:Op maandag 20 april 2026 22:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kreeg vooral de kriebels van haar dat ze hem sommeerde op perceeloppervlakte in te krimpen. Terwijl hij zowat de hele Veluwe als zoekgebied had. Dan denk ik voor 9 ton moet er toch wel ergens een huis met een perceel van 500m2 of zelfs iets groter.
Zij wilde eigenlijk maar een kleiner gebied en dan met veel minder genoegen nemen, omdat dat een duurdere regio is. Dan vind ik hem niet perse veeleisend.
Ik vind het een mooie woning, het past alleen niet in de wijk waar het staat. Maar ik denk dat ze zeker iets moois gevonden hebben.
Dat valt wel tegen op de Veluwe, en dan heb je ook nog kans dat je in een reformatorische enclave als Uddel terechtkomt.quote:Op maandag 20 april 2026 22:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ja en de heg vernielen om een plastic voordeur met uitzicht op een rijtje nieuwbouw vond ik ook onzin.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:53 schreef pmponer het volgende:
Geen schuur of garage inderdaad
https://www.funda.nl/deta(...)iastraat-2/43936667/
Waarom? De post wordt echt wel bezorgd, ook bij de achterdeur en een knappe entree was het totaal niet. Het hele gedeelte achter die plastic deur was al aan het oorspronkelijk gebouw (lees stal) geplakt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 16:21 schreef pmponer het volgende:
Mwah, de voordeur verplaatsen naar de voorkant vond ik niet zo;n slecht idee.
Verder hadden ze meteen een kans om de laadpaal van die knakker te laten zien (grondboring).
Ik vond vooral de hal echt mislukt, en ik kan me niet voorstellen dat er geen budget was om daar een knappe entree van te maken.
En toch vond ik het een interessante zoektocht, juist omdat het een keer niet Location Location Location was. Maar alles met het huis moest kloppen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:49 schreef Mip1988 het volgende:
Volledig mee eens! Deze lui hebben zich alleen maar geconcentreerd op het huis, het kon ze niks schelen qua locatie behalve centraal in het land. Ik zou voor geen goud in dat dorp willen wonen waar 0,0 niks is. Heel bijzonder
k vind het een leuk stel. Lekker uitgesproken in wat ze willen en daar gewoon voor willen gaan. Ze zijn ook helemaal blij met het eindresultaat. Hoezo matig stel?quote:
Ik denk niet dat het voor dat stel voelt als 'genoegen nemen' met een willekeurig dorp. Tijdens de rondrit waren ze ook wel enthousiast over een (weet niet of het dit dorp was) dorp, 'voelt wel goed'. De prio lag bij huis & tuin, binnen een bepaald zoekgebied. Past ook in mijn straatje, ik stond er ook zo in toen ik nog geen kinderen had.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Ik snap de onvrede over het stel wel, voelt een beetje out of touch met 9 ton voor een eerste huis.
Aan de andere kant hebben zij hetzelfde probleem als alle andere kandidaten. Het lukt ze gewoon niet om met hun budget en hun opgetelde wensenlijst iets te vinden in de huidige markt. Budget is enorm, maar waar ze naar op zoek zijn voor dat geld is best moeilijk te vinden.
Het is voor mij persoonlijk een raadsel waarom je liever genoegen neemt met een willekeurig dorp dat je niet kent (en waar je in dit geval best eens moeilijk aansluiting kan vinden) dan dat je concessies doet op de grote van je tuin en huis. Maar ieder zn eigen wensen.
Zou kunnen hoor, maar in hun zoekgebieden zat er nogal wat verschil in de plaatsen waar je terecht kan komen.quote:Op maandag 27 april 2026 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor dat stel voelt als 'genoegen nemen' met een willekeurig dorp. Tijdens de rondrit waren ze ook wel enthousiast over een (weet niet of het dit dorp was) dorp, 'voelt wel goed'. De prio lag bij huis & tuin, binnen een bepaald zoekgebied. Past ook in mijn straatje, ik stond er ook zo in toen ik nog geen kinderen had.
Monica godin @de_boswachterquote:Op maandag 4 mei 2026 14:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Door de grote drukte op de woningmarkt is het zaak elke kans direct aan te grijpen. Lisa en voormalig Big Brother-deelnemer Tyron hebben echter moeite met het snel nemen van grote beslissingen. Hoewel ze graag naar Apeldoorn willen verhuizen, zijn er veel dingen waar ze over twijfelen.
Gastpresentatrice Monica Geuze schiet hen namens Kopen zonder Kijken te hulp.
En haar moederquote:Op maandag 4 mei 2026 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deelneemster van vanavond mag er ook wezen poh
Dit, die zou nog krijsen om een zelfgekocht bijzettafeltje die ooit voor 3,50 bij de kringloop stond.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een irritant over acting mokkel![]()
Duidelijk van die tiktok figuren
Letterlijk: https://www.tiktok.com/@lisaentyronquote:Op maandag 4 mei 2026 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een irritant over acting mokkel![]()
Duidelijk van die tiktok figuren
Zijn het beiden influencers? Normaal gaat de presentator ook altijd langs bij het werk om te melden dat er een huis is gekocht.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Letterlijk: https://www.tiktok.com/@:lisaentyron
Knap. Maar ook knap simpel. Nul inhoud.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deelneemster van vanavond mag er ook wezen poh
Mag nog wel een tonnetje extra in hoor. Oude kozijnen met oud dubbel glas bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 mei 2026 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooi eindresultaat, inclusief de bingo-pui en glazen deur, maar dat mocht hier ook wel
Verder een leuk en dankbaar stel, Tyron kwam niet heel anders over dan in Big Brother. Zij begon qua enthousiasme soms wel op mijn zenuwen te werken.
Monica leek er niet heel erg veel enthousiasme voor te hebben qua presentatie, vrij vlak
Monica was enorm enthousiast vergeleken voorgangers. Leek meer een vriendin dan presentatrice.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Monica leek er niet heel erg veel enthousiasme voor te hebben qua presentatie, vrij vlak
Goede vraag. Alex kan het prima zelf trouwensquote:Op maandag 4 mei 2026 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Monica was enorm enthousiast vergeleken voorgangers. Leek meer een vriendin dan presentatrice.
Is het nu eigenlijk de bedoeling dat een nieuw seizoen één van deze mensen gaat krijgen (Jamai please, al heb ik niet elke aflevering gezien) als vaste presentator of blijven we ook hierna dit systeem aanhouden?
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goede vraag. Alex kan het prima zelf trouwens
Kunnen wij bij helpen allen @de_boswachterquote:Op maandag 4 mei 2026 23:07 schreef pmponer het volgende:
Mooi resultaat, bij de onthuilling het geluid er maar even afgehaald.
DIe vrouw was niet om aan te zien/horen wat een overacting.
Wel een grote verassing dat ze niet zwangerwas bij de onthulling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |