Overacten kan ook als je je kapot geschrokken bent.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:07 schreef pmponer het volgende:
Mooi resultaat, bij de onthuilling het geluid er maar even afgehaald.
DIe vrouw was niet om aan te zien/horen wat een overacting.
Wel een grote verassing dat ze niet zwangerwas bij de onthulling
Stukje come in me daddy smeerpijperij genot.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kunnen wij bij helpen allen @:de_boswachter
Hysterisch vooral. Jong viel wel mee. Al gedroeg zij zich wel zo..... Als ze begin 20 was geweest, had ik het gesnapt... Jezus wat een gegiebelquote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:13 schreef golfer het volgende:
Mooi geworden, maar wat een hysterisch jong stel.
Voor mij zijn ze piepjong, 32 en 27, een paar jaar ouder dan mijn kleinkind.quote:
Daar verbaas ik me sowieso wel over dat dat zo vaak gebeurt. Als ik in zo'n proces zou zitten met een exitklok, nadenken over concessies, niet weten of ik überhaupt een huis ga krijgen etc zou ik veel te gestresst zijn om hem nog omhoog te krijgenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:03 schreef Chea49 het volgende:
Erg leuk stel en ik vroeg mij al af waar ik die man van kende. Lekker toekomstgerichte woning, kunnen nu kinderen gaan krijgen als ze dat willen. Is denk ik voor het eerst dat ze in de uitzending niet zwanger is geraakt.
Absoluut! heerlijk om te zien, geen negatief gewauwel en lekker spontaanquote:Op maandag 4 mei 2026 22:39 schreef Gia het volgende:
Hoezo druk? Wat een spring in 't veld. Maar wel enthousiast! En dankbaar.
Wat vulgair. @Cocoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me sowieso wel over dat dat zo vaak gebeurt. Als ik in zo'n proces zou zitten met een exitklok, nadenken over concessies, niet weten of ik überhaupt een huis ga krijgen etc zou ik veel te gestresst zijn om hem nog omhoog te krijgen
Vaak komt de zwangerschap pas als ze weten dat ze een huis hebben. En vaak is het ook nog uitgerekend op de verhuisdatum (ruim ervoor of erna).quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me sowieso wel over dat dat zo vaak gebeurt. Als ik in zo'n proces zou zitten met een exitklok, nadenken over concessies, niet weten of ik überhaupt een huis ga krijgen etc zou ik veel te gestresst zijn om hem nog omhoog te krijgen
Alles op zn tijd. De eerste koopwoning hoeft niet meteen 100% af te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag nog wel een tonnetje extra in hoor. Oude kozijnen met oud dubbel glas bijvoorbeeld
Nee maar dan zou ik wel de prioriteiten bij het juiste leggen en dus eerst beter isoleren = kostenbesparing en niet van alles fancy gaan verven en mokerdure meubels nemenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Alles op zn tijd. De eerste koopwoning hoeft niet meteen 100% af te zijn.
Ja viel mij ook al op, zat zeker flink vocht in de muurquote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Na de eerste ronde werk bespreking met de "werkmannen" zag je een shot van de straat en draaiend naar de woning. Het viel me op dat er een gigantische natte plek op de buitenmuur zat tussen de twee woningen, tussen de slaapkamers. Meestal toch een teken van lekkage ergens.
440k voor een tussenwoning....quote:Op woensdag 6 mei 2026 06:07 schreef Drass het volgende:
Prima aflevering. Enthousiaste mensen en zeer dankbaar weer. Woning zelf ook mooi opgeknapt voor 440.000
Maar inderdaad 1 probleem dat bij 2 kinderen de woning eigenlijk weer te klein is. Voor nu een paar jaar prima woning om daarna de volgende stap eventueel te maken.
Keuken en badkamer ook erg mooi qua kleuren
Inclusief verbouwing.quote:
Niet helemaal goed opgelet dan, want ook achter zat er een dergelijke vlek. Beide gevallen simpelweg een lekke dakgoot, even de soldeernaad controleren en het probleem is opgelost.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Na de eerste ronde werk bespreking met de "werkmannen" zag je een shot van de straat en draaiend naar de woning. Het viel me op dat er een gigantische natte plek op de buitenmuur zat tussen de twee woningen, tussen de slaapkamers. Meestal toch een teken van lekkage ergens.
Dat hebben ze ongetwijfeld aangepakt (dakgoot), maar het duurt verschrikkelijk lang voor het geheel droog is. Op de laatste shots zag je dat de plek in het middel al begon op te drogen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Ja en volgens mij zat deze er nog bij de oplevering.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Buitenland...quote:Op maandag 11 mei 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mensen kijken geen tv meer.
Waardeloze lokatie deze woning.
Ken hem eigenlijk alleen van widmquote:Op maandag 11 mei 2026 21:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind weinig mensen op tv zo irritant als Buddy Vedder, dus deze aflevering is overleven
Ja 3 caravans erop voor de kinderen, toiletgebouw erbij en klaar.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:28 schreef Benny het volgende:
Die tuin!
https://www.funda.nl/detail/43254778
Oh Chantal. Die heb ik voor tien jaar genoeg gezien.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een heel vet huis hoor... en die tuin
Buddy doet het trouwens ook heel leuk, samen met Chantal de beste gastpresentator
Nou ja ik snap het wel met kinderen in en uit de auto, en ik neem aan dat ze veel boodschappen halen, dan is het wel prettig als je gewoon bij je huis kunt parkeren. Nu heb ik geloof ik nog nooit een huis van die prijs (regio) gezien zonder een oprit.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
Vond wel 'een oprit' als harde eis wat vreemd. "Want anders lukt het niet met de boodschappen!"
Huh? Hoe doen mensen zonder oprit dat dan? Maakt het iets uit als je 10 meter moet lopen met je boodschappen?
Nee, dat niet, klopt, maar je mag 3 harde eisen stellen en dan is een oprit er een van.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het wel met kinderen in en uit de auto, en ik neem aan dat ze veel boodschappen halen, dan is het wel prettig als je gewoon bij je huis kunt parkeren. Nu heb ik geloof ik nog nooit een huis van die prijs (regio) gezien zonder een oprit.
Vond ik ook bijzonder.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
Vond wel 'een oprit' als harde eis wat vreemd. "Want anders lukt het niet met de boodschappen!"
Huh? Hoe doen mensen zonder oprit dat dan? Maakt het iets uit als je 10 meter moet lopen met je boodschappen?
Wat gek, die verbouwing startte ergens toen de kerstboom nog bij haar in de huiskamer stond.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Recente aflevering, huis pas vorige maand verkocht.
Wat een huis zeg, ieder geval wat een oppervlak qua tuin.
Hoe oud was de vrouw, ze was wel boven zijn league?
Heerlijk figuur
Idd, en picnic of appie brengt het gewoon tot in je lelijke marmeren look eilandquote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |