Ja en volgens mij zat deze er nog bij de oplevering.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Dutch_view het volgende:
Na de eerste ronde werk bespreking met de "werkmannen" zag je een shot van de straat en draaiend naar de woning. Het viel me op dat er een gigantische natte plek op de buitenmuur zat tussen de twee woningen, tussen de slaapkamers. Meestal toch een teken van lekkage ergens.
Buitenland...quote:Op maandag 11 mei 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mensen kijken geen tv meer.
Waardeloze lokatie deze woning.
Ken hem eigenlijk alleen van widmquote:Op maandag 11 mei 2026 21:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind weinig mensen op tv zo irritant als Buddy Vedder, dus deze aflevering is overleven
Ja 3 caravans erop voor de kinderen, toiletgebouw erbij en klaar.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:28 schreef Benny het volgende:
Die tuin!
https://www.funda.nl/detail/43254778
Oh Chantal. Die heb ik voor tien jaar genoeg gezien.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een heel vet huis hoor... en die tuin
Buddy doet het trouwens ook heel leuk, samen met Chantal de beste gastpresentator
Nou ja ik snap het wel met kinderen in en uit de auto, en ik neem aan dat ze veel boodschappen halen, dan is het wel prettig als je gewoon bij je huis kunt parkeren. Nu heb ik geloof ik nog nooit een huis van die prijs (regio) gezien zonder een oprit.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
Vond wel 'een oprit' als harde eis wat vreemd. "Want anders lukt het niet met de boodschappen!"
Huh? Hoe doen mensen zonder oprit dat dan? Maakt het iets uit als je 10 meter moet lopen met je boodschappen?
Nee, dat niet, klopt, maar je mag 3 harde eisen stellen en dan is een oprit er een van.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het wel met kinderen in en uit de auto, en ik neem aan dat ze veel boodschappen halen, dan is het wel prettig als je gewoon bij je huis kunt parkeren. Nu heb ik geloof ik nog nooit een huis van die prijs (regio) gezien zonder een oprit.
Vond ik ook bijzonder.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
Vond wel 'een oprit' als harde eis wat vreemd. "Want anders lukt het niet met de boodschappen!"
Huh? Hoe doen mensen zonder oprit dat dan? Maakt het iets uit als je 10 meter moet lopen met je boodschappen?
Wat gek, die verbouwing startte ergens toen de kerstboom nog bij haar in de huiskamer stond.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Recente aflevering, huis pas vorige maand verkocht.
Wat een huis zeg, ieder geval wat een oppervlak qua tuin.
Hoe oud was de vrouw, ze was wel boven zijn league?
Heerlijk figuur
Idd, en picnic of appie brengt het gewoon tot in je lelijke marmeren look eilandquote:Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Gia het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |