Ik vind dat echt van een niveau, zo hoor je het niet vaak.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:47 schreef nostra het volgende:
RFK Jr: "President Trump has a different way of calculating percentages. If you have a $600 drug and you reduce it to $10, that's a 600% reduction."
High IQ.
Hij heeft echt geen idee wat een percentage inhoudt. Schokkend is het wel. En dan moeten de laffe meelopers maar net doen alsof het een briljante, alternatieve manier van rekenen is. Hoe je daarna ooit nog met jezelf in het reine komt, dat vraag ik me wel af.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat echt van een niveau, zo hoor je het niet vaak.
Ik weet niet wat daar de overtreffende trap van is, maar dat komt er nog dichter bij.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij deed al weinig moeite om het te verbergen, maar de man is volgens mij een narcist.
Dat is één ding. Ik verbaas me er over dat er zoveel Amerikanen zijn die blind achter Trump aan blijven lopen.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar de overtreffende trap van is, maar dat komt er nog dichter bij.
Ik zag er vandaag weer een die Trump werkelijk door God gezonden vond, geholpen door God, bijgestaan door God. Mind blown.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is één ding. Ik verbaas me er over dat er zoveel Amerikanen zijn die blind achter Trump aan blijven lopen.
Hij was niet dement in 2020 en later ook niet.. Wel de normale problemen van ouderen met bewegen en praten.quote:Op woensdag 22 april 2026 12:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Half demente Biden was in 2020 al een slechte keuze. Het heeft ons ook uiteindelijk Trump opgeleverd.
Stop met verbazen.... Sinds Hitler weten we toch dat een massa mensen marcheren wil achter een zgn sterke leider met grote bek .quote:Op woensdag 22 april 2026 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is één ding. Ik verbaas me er over dat er zoveel Amerikanen zijn die blind achter Trump aan blijven lopen.
quote:Autoritarisme is een reeks persoonlijkheidstrekken die, overeenkomstig een theoretisch kader van Theodor Adorno, voorspellen dat een individu een sterke neiging naar fascistische en antidemocratische overtuigingen en gedragingen zal hebben.
Nog zo iemand :quote:Op woensdag 22 april 2026 21:55 schreef Bluesdude het volgende:
een zgn sterke leider met grote bek .
Geert is inmiddels een onserieus karikatuur geworden, maar hij heeft wel de perfecte omschrijving van Trump en zijn cronies bedacht:quote:
quote:Op woensdag 22 april 2026 21:00 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
"I am an extraordinarily brilliant person"
Als iemand die dementie van dichtbij heb mogen aanzien...eens. Tis slechts dat Trump's brein gewoon soep is geworden. Je hoort echt wel verschil als je een interview van hem luistert uit de jaren 80, z'n woordenschat is behoorlijk achteruit gegaan. Maar dat komt eerder door z'n levensstijl, geen dementie.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij was niet dement in 2020 en later ook niet.. Wel de normale problemen van ouderen met bewegen en praten.
Wie dat als dement zien, is discriminerend en kleinerend bezig over ouderen.
Trump is ook niet dementerend. Zijn onzingeratel zit in zijn arrogant karakter.. Al 70 jaar
Een bepaalde eigenaar van een bepaalde weblog in de Benelux verklaarde iedereen 'last van TDS', omdat wij niet begrepen wat Trump bedoelde met 1000% goedkoper. Maar zelfs met zijn of haar 'berekening' kwam je nooit aan 1000%. Trump is een genie, een hoogbegaafde man die gewoon zijn leven opoffert om de VS te redden en mensen die hem bekritiseren gunnen hem gewoon niets door de media. Compleet afgesneden van enige logica.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:47 schreef nostra het volgende:
RFK Jr: "President Trump has a different way of calculating percentages. If you have a $600 drug and you reduce it to $10, that's a 600% reduction."
High IQ.
Wederom rigged.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:00 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
"I am an extraordinarily brilliant person"
In vergelijking met Trump is Geert Wilders een laffe angsthaas die geroeptoeter aan de zijlijn prefereert boven regeringsverantwoordelijkheid.quote:
Nederland heeft natuurlijk ook een heel ander politiek systeem. Je zit ten eerste al met een coalitie waar je niet gewoon je eigen koers kunt varen. Daarnaast heb je als premier lang niet zoveel macht als een president in het Amerikaanse systeem. Al helemaal niet omdat in dat soort systeem de trias politica veel meer gebaseerd is op normen en je nu een soort van 'shock and awe' ziet waarbij de rechterlijke macht noodzakelijkerwijs veel trager beweegt dan de uitvoerende macht.quote:Op donderdag 23 april 2026 05:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In vergelijking met Trump is Geert Wilders een laffe angsthaas die geroeptoeter aan de zijlijn prefereert boven regeringsverantwoordelijkheid.
Maar ach, hij heeft wat excuses: hij ontbeert Trumps vergulde geboortekribbe, en diens netwerk.
Soms vraag ik me af of Trump echt dementerend is, of precies de acts uitvoert die nodig zijn voor de "flood the zone with shit" acties van Bannon die alles behalve bedoeld zijn om er als "bevolking" beter van te worden. Terwijl wij het over een zgn dementerende president hebben, worden er toch elders even hele bevolkingen verdreven door de partner in crime.quote:
De verkiezingsstrijd werd heel simpel gemaakt. Het beeld dat de republikeinen aan Kamala gaven was dat ze vooral voor transgenders bezig was en als 'border czar' chaos gecreëerd had bij de zuidelijke grens.quote:Op woensdag 22 april 2026 17:32 schreef Vis1980 het volgende:
Ze is nauwelijks op inhoud afgemaakt, altijd om haar lachje en dat ze allerlei oorlogen zou starten. Maar nooit om iets wat ze heeft gezegd of iets van haar beleid.
De golf van mexico die hij golf van Amerika noemde moet dan ook maar de Golf van Trump worden ..quote:
Dat is de volgende Executive Order, natuurlijk. Tegelijk met het hernoemen van de Straat van Hormuz naar de Straat van Trump.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De golf van mexico die hij golf van Amerika noemde moet dan ook maar de Golf van Trump worden ..
Trump is altijd zo te werk gegaan, ook voor dat hij president werd. Het is gewoon een kwaadaardige klootzak.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of Trump echt dementerend is, of precies de acts uitvoert die nodig zijn voor de "flood the zone with shit" acties van Bannon die alles behalve bedoeld zijn om er als "bevolking" beter van te worden. Terwijl wij het over een zgn dementerende president hebben, worden er toch elders even hele bevolkingen verdreven door de partner in crime.
Vergeet het ... (niet te doen zondere hard te lachen)'The Donald J. Trump and The John F. Kennedy Memorial Center for the Performing Arts' niet.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is de volgende Executive Order, natuurlijk. Tegelijk met het hernoemen van de Straat van Hormuz naar de Straat van Trump.
O ja, november gaat - zo vermoed ik - uiteindelijk weinig veranderingen brengen.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Interessant draadje, over corrupte rechters en hoe dit het voorland is of kan zijn van de midterms in november.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Interessant draadje, over corrupte rechters en hoe dit het voorland is of kan zijn van de midterms in november.
Tucker Carlson is now openly praising Nicolás Maduro.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:41 schreef Bluesdude het volgende:
Tucker Carlson heeft spijt van steun aan Trump: ‘Sorry dat ik mensen heb misleid’
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ging-podcast-trump-/
Vanuit het verre Nederland ben ik in 2016 de Amerikaanse politiek meer gaan volgen.
Niet echt diepgaand. Maar goed... zo'n allien als ik zag toen al dat Trump niet deugt.
Niet als mens, niet als christen, niet als pro-democratie, niet als president.
Carlson moet nog veel meer soulsearching doen: waar ben ik de fout ingegaan.
Zal hij natuurlijk niet.
Bizar hoe het van het ene uiterste naar het andere kan. De Biden-regering blokkeerde een overname van Spirit door JetBlue op basis van helemaal niets, en nu hebben we Trump die net doet alsof hij Xi van China is.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:37 schreef Basp1 het volgende:
Spirit Airlines close to a $500 million bailout from Trump administration
Als de echte nepkapitalisten gaat deze regering een bedrijf wat 2 jaar geleden ook al failliet was nu toch weer proberen te redden..
Carlson is de weg wat kwijtgeraakt na Crossfire, toen Stewart hem volledig degradeerde in een van de best bekeken episodes.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:41 schreef Bluesdude het volgende:
Tucker Carlson heeft spijt van steun aan Trump: ‘Sorry dat ik mensen heb misleid’
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ging-podcast-trump-/
Vanuit het verre Nederland ben ik in 2016 de Amerikaanse politiek meer gaan volgen.
Niet echt diepgaand. Maar goed... zo'n allien als ik zag toen al dat Trump niet deugt.
Niet als mens, niet als christen, niet als pro-democratie, niet als president.
Carlson moet nog veel meer soulsearching doen: waar ben ik de fout ingegaan.
Zal hij natuurlijk niet.
Trump die voor meer abortussen zorgt. En de evangelicals zagen dat het goed wasquote:Op donderdag 23 april 2026 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
Condooms gaan duurder worden door de oorlog in Iran. Gaat een dure boel worden. Het is maar 30%, maar op jaarbasis is dat toch een behoorlijk bedrag.
Pssst, dit was allemaal in Januari. En de tweets ook.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
CONFIRMED: Donald Trump has officially ordered U.S. airstrikes on targets inside Venezuela, including military facilities, according to U.S. officials.
The “no new wars” promise is officially dead.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mbiwbmhxb22s
Nine months before the 2024 election, Trump openly said he wanted Venezuela to collapse so the U.S. could take its oil.
Now, on the first days of 2026, Caracas is being bombed.
This was never about drugs.
It was never about security.
It was always about oil.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mbjmliv2yl2n
Dat is diezelfde mafklapper die laatst in een paar artikelen voorkwam over dat hij z’n ex-vrouw via ICE het land had laten uitwerken. En waarna postorderbruid Melania die idiote persco ging geven.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
Speciaal gezant van Donald Trump wil Italië plek van Iran laten innemen op WK: ‘Ze hebben er de staat van dienst voor’
Een speciaal gezant van de Amerikaanse president Donald Trump heeft voorgesteld om Iran te vervangen door Italië op het komende wereldkampioenschap voetbal, meldt de Financial Times.
https://www.parool.nl/spo(...)%2Fwww.google.com%2F
https://www.hln.be/wk-voe(...)%2Fwww.google.com%2F
Trumps gezant wil Italië in plaats van Iran op het WK voetbal, maar zelfs in Italië vinden ze dat ‘ongepast’
https://www.demorgen.be/s(...)%2Fwww.google.com%2F
Het idee om Iran te vervangen door Italië is niet goed ontvangen bij de Italiaanse vertegenwoordigers. Dat voorstel kwam van een gezant van de Amerikaanse president Donald Trump, maar werd direct verworpen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)om-iran-te-vervangen
Als zoiets zou lukken kunnen kwalificatie-wedstrijden ook de prullenbak in.
Dat laatste is een mening over de post van Trump.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:38 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Wie bedoelt de leugenaar-volksmenner met whiny b*tch?
Of.......... kan iemand checken of deze propaganda idd van die man is?
Helemaal niets behalve het tegengaan van te grote marktmacht.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bizar hoe het van het ene uiterste naar het andere kan. De Biden-regering blokkeerde een overname van Spirit door JetBlue op basis van helemaal niets, en nu hebben we Trump die net doet alsof hij Xi van China is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |