En mijn fout, haha.quote:Op woensdag 22 april 2026 12:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Yep. Mijn fout.
Ze was afgevaardigde.
En ze heeft zichzelf buitenspel gezet.
Zodat ze nu veroordeeld is tot roeptoeteren aan de online zijlijn.
Universal health care dat is communistisch dat er op dit moment even ruim 60% voor is veranderd snel als de groep invloedrijke conservatieve magapaaien geactiveerd worden om fophef over kosten te gaan verspreiden..quote:
Met 'congreslid' zit je altijd goed wat mij betreft.quote:
Ik ben het er niet mee eens dat Biden Trump heeft opgeleverd. Daar doe je de spindoctors, social media eigenaren en 'vrouwen zijn niet alfa' wel erg tekort mee. Maar dat is mijn mening, uiteraard.quote:Op woensdag 22 april 2026 12:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Politiek gaat ook meer dan enkel de huidige verkiezing winnen. Half demente Biden was in 2020 al een slechte keuze. Het heeft ons ook uiteindelijk Trump opgeleverd.
De Democraten proberen telkens een campagne met een centrist die dan rechtse stemmers wil overhalen zoals bijvoorbeeld Kamela die dan met Liz Cheney rondparadeert.
Daarbij is het natuurlijk onzin dat gematigde kandidaten het goed doen in een land waar Trump al 2 keer president is geworden.
Succes of niet wordt blijkbaar bepaald door of je wel of niet zijn kont kust. Het is echt een klassieke schurk uit over the top movies.quote:
Nee, is ook onzin want het hele politieke systeem in de VS is al decennia compleet verrot en als ze daar na Trump niet heel snel iets aan kunnen/willen veranderen zal het alleen nog maar erger worden.quote:Op woensdag 22 april 2026 15:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat Biden Trump heeft opgeleverd. Daar doe je de spindoctors, social media eigenaren en 'vrouwen zijn niet alfa' wel erg tekort mee. Maar dat is mijn mening, uiteraard.
Ik denk dat Kamala ook gewoon een zwakke kandidaat was. Ze kon moeilijk duidelijk maken wat haar onderscheidde van Biden en wat haar plannen waren. En vaak waren haar teksten ook word-salad.quote:Op woensdag 22 april 2026 12:54 schreef Superstom het volgende:
[..]
Trump is ook een keer niet president geworden. Namelijk, toen hij van een gematigde kandidaat verloor dus dat argument gaat maar voor de helft op. Ik ben het met je eens dat de democraten het tijdens de laatste verkiezingen flink verprutst hebben door eerst veel te lang aan Biden vast te houden en daarna eenzijdig de onpopulaire Harris naar voren te schuiven. Maar wat de 2x winst van Trump mijn inziens vooral heeft laten zien is dat een groot gedeelte van de Amerikanen gewoon niet bereidt is om op een vrouw te stemmen. Zelfs als deze vrouw duidelijk politiek veel competenter is.
Voor Harris is gekozen omdat het heel kort dag was toen Biden uit de race stapte.quote:Op woensdag 22 april 2026 17:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Kamala ook gewoon een zwakke kandidaat was. Ze kon moeilijk duidelijk maken wat haar onderscheidde van Biden en wat haar plannen waren. En vaak waren haar teksten ook word-salad.
Echter, als ze niet voor Harris gekozen hadden, maar voor een witte man, was dat ook weer onbegrijpelijk geweest voor vrouwen en minderheden.
Ze is nauwelijks op inhoud afgemaakt, altijd om haar lachje en dat ze allerlei oorlogen zou starten. Maar nooit om iets wat ze heeft gezegd of iets van haar beleid.quote:Op woensdag 22 april 2026 17:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Kamala ook gewoon een zwakke kandidaat was. Ze kon moeilijk duidelijk maken wat haar onderscheidde van Biden en wat haar plannen waren. En vaak waren haar teksten ook word-salad.
Echter, als ze niet voor Harris gekozen hadden, maar voor een witte man, was dat ook weer onbegrijpelijk geweest voor vrouwen en minderheden.
quote:Op woensdag 22 april 2026 07:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of Reps of Dems het nou doen: waanzin dat remapping überhaupt mogelijk is. Doe gewoon meeste stemmen gelden.
Elon Musk (en allerlei andere louche figuren met een sterk social media kanaal zoals end wokeness) heeft met zijn Twitterinvloed wel degelijk bijgedragen aan de publieke opinie (maar uiteindelijk spelen dit soort invloeden op internet minstens 17 jaar), terwijl hij direct belangen had in diezelfde verkiezingen. De voedingsbodem is 'wetenschap, educatie, journalistiek is vijand van het volk' en waar ik het mee eens ben is dat je met een twee partijensysteem sneller in de problemen komt. Maar ondanks dat we hier gelukkig veel meer partijen hebben, zie je dat de aanval van fake nieuws zelfs in Nederland zijn uitwerking heeft of heeft gehad, ondanks dat die mensen zelf ook nog zo gek waren om 'als het in de VS zo is, moet het hier ook wel zo zijn' te hanteren.quote:Op woensdag 22 april 2026 16:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nee, is ook onzin want het hele politieke systeem in de VS is al decennia compleet verrot en als ze daar na Trump niet heel snel iets aan kunnen/willen veranderen zal het alleen nog maar erger worden.
Ik verwacht eigenlijk dat niemand hier meer van onder de indruk is. Een plaat die blijft hangen.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:00 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
"I am an extraordinarily brilliant person"
Aldus de man die vond dat Texas hem aan extra zetels moest helpen.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:00 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
"I am an extraordinarily brilliant person"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |