SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hij ziet bijna niksquote:Op donderdag 16 april 2026 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin, hoe kun je Cloverfield nou niet hebben gezien?
Op dat moment geen behoefte aan denk ik, en daarna gewoon vergeten.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zie genoeg, ik ga alleen niet met alle hypes mee.quote:
Nee, we lopen achter.quote:
Veel Top Gear.quote:
Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op dat moment geen behoefte aan denk ik, en daarna gewoon vergeten.
Dat is ook weer zo'n hypequote:
Top Gear, Grand Tour, Clarkson's Farmquote:
Ik kan niet iedereen tevreden houden!quote:
Het zijn niet allemaal hypes hequote:Op donderdag 16 april 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie genoeg, ik ga alleen niet met alle hypes mee.
Het bestaat niet meer eh. Misschien ook maar beter.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:00 schreef drakin het volgende:
Cloverfield mis je niet zo heel veel aan
[..]
Dat is ook weer zo'n hype
Ze staan hier in de kast, maar ik wil ook nog eerst The knight of the 7 kingdoms herlezenquote:Op donderdag 16 april 2026 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Foundation-boeken ben ik nu mee bezig, interessante interpretatie is de tv-serie wel.
Je kan toch opnieuw kijken net als een oude film?quote:Op donderdag 16 april 2026 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het bestaat niet meer eh. Misschien ook maar beter.
Na het gouden trio werd het niks.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het bestaat niet meer eh. Misschien ook maar beter.
Ik kwam niet door het tweede deel van GoT, is dit beter te lezen?quote:Op donderdag 16 april 2026 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze staan hier in de kast, maar ik wil ook nog eerst The knight of the 7 kingdoms herlezen
Zeker. Doe ik zelf ook vaak.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan toch opnieuw kijken net als een oude film?
Klopt.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Na het gouden trio werd het niks.
Klep dicht waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 april 2026 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
quote:
Lekker de oude specials terugkijkenquote:Op donderdag 16 april 2026 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker. Doe ik zelf ook vaak.
[..]
Klopt.
Ja heel goed en het is niet een dik boekquote:Op donderdag 16 april 2026 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam niet door het tweede deel van GoT, is dit beter te lezen?
quote:
Vietnam Special!quote:Op donderdag 16 april 2026 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker de oude specials terugkijken
Dikte maakt me niet zoveel uit (heb hiervoor de Expanse-serie gelezen, die zijn best dikquote:Op donderdag 16 april 2026 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heel goed en het is niet een dik boek
Ik heb van The Expanse alleen de serie gezien, zat te twijfelen of ik die wel op schijf had. Ik kijk even opzij naar mijn filmkast en ik zie gelijk de dikke doos met de complete serie staanquote:Op donderdag 16 april 2026 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikte maakt me niet zoveel uit (heb hiervoor de Expanse-serie gelezen, die zijn best dik), meer dat ik niet zo vibede met hoe het geschreven was. Maar met kortere verhalen is dat sowieso al anders ook natuurlijk.
Ik vond die Afrika Special een van de beste. Op zoek naar de bron van de Nijlquote:
Ja, dat was m'n aanleiding om 'm te gaan lezen.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van The Expanse alleen de serie gezien, zat te twijfelen of ik die wel op schijf had. Ik kijk even opzij naar mijn filmkast en ik zie gelijk de dikke doos met de complete serie staan
"Tonight: I wear a hat. James wears a hat. And Richard is behind a low wall."quote:
Da's niet wat jij in gedachten hebt, denk ik.quote:
De oude oudequote:Op donderdag 16 april 2026 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet wat jij in gedachten hebt, denk ik.
Huh.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet wat jij in gedachten hebt, denk ik.
De OG is uit de jaren 70.quote:
Wel eens een aflevering van gezien. Dat was wel even anders jaquote:
Jij kijkt alleen dingen van toen je al leefde?quote:Op donderdag 16 april 2026 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen leefde ik toch nog niet, gek.
In dit geval wel.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen dingen van toen je al leefde?
Ook een hoop troepquote:Op donderdag 16 april 2026 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan zou ik een hoop parels mislopen.
Er zijn maar weinig dingen die ik echt troep noem.quote:
Ik heb nu een dik boek over filosofie liggenquote:Op donderdag 16 april 2026 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikte maakt me niet zoveel uit (heb hiervoor de Expanse-serie gelezen, die zijn best dik), meer dat ik niet zo vibede met hoe het geschreven was. Maar met kortere verhalen is dat sowieso al anders ook natuurlijk.
Ik ook, mooie seriequote:Op donderdag 16 april 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van The Expanse alleen de serie gezien, zat te twijfelen of ik die wel op schijf had. Ik kijk even opzij naar mijn filmkast en ik zie gelijk de dikke doos met de complete serie staan
Ik ben geen sizequeen.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu een dik boek over filosofie liggen
wil jij zeggen dat hij zo goed als blind op de motor rond crosst?quote:
Hij leest wel lekker weg.quote:
Die was ook leuk. Al die ellende voor een lullig stroompje.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond die Afrika Special een van de beste. Op zoek naar de bron van de Nijl
Met draagbaardquote:Op donderdag 16 april 2026 08:19 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ChatGPT was even vergeten hoe je eruit ziet en dat je je bikinibroekje moet vasthouden omdat het anders afzakt.
quoteverklootquote:
En Captain Slow die hem vondquote:Op donderdag 16 april 2026 14:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was ook leuk. Al die ellende voor een lullig stroompje.
ging de olifant bijna huilend weg?quote:Op donderdag 16 april 2026 14:37 schreef bitterbal het volgende:
deze olifanten werden eerst gebruikt om op te rijden maar nu kan je ze voeren. staan de hele dag in een kleine ruimte. Dus ik zei al tegen hem misschien beter niet doen maar toch ze gevoerd.
HIj ging bijna huilend weg
[ afbeelding ]
Geef hem een Rolo!quote:Op donderdag 16 april 2026 14:37 schreef bitterbal het volgende:
deze olifanten werden eerst gebruikt om op te rijden maar nu kan je ze voeren. staan de hele dag in een kleine ruimte. Dus ik zei al tegen hem misschien beter niet doen maar toch ze gevoerd.
[ afbeelding ]
Snap ik. Arme beesten.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, zo stom dat een serie twee jaar lang al niets meer laat zien. Ik moet verdomme straks alles opnieuw kijken omdat het zo lang geleden isquote:
Welkom in 2026.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zo stom dat een serie twee jaar lang al niets meer laat zien. Ik moet verdomme straks alles opnieuw kijken omdat het zo lang geleden is
En het schrijfwerk is niet bepaald beter geworden.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welkom in 2026.
Vroeger 24 nieuwe afleveringen elk jaar elk seizoen.
Nu zes afleveringen in seizoen 1, drie jaar wachten op seizoen twee, vier afleveringen, maand wachten, tweede helft van seizoen twee.
![]()
![]()
Morgen onverwacht SO?quote:Op donderdag 16 april 2026 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 dagje werken morgen, en dan 2 weken vrij.
Ben er aan toe.
Ja, jammere ontwikkeling dat.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zo stom dat een serie twee jaar lang al niets meer laat zien. Ik moet verdomme straks alles opnieuw kijken omdat het zo lang geleden is
Ze zijn er nog wel hoor.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het schrijfwerk is niet bepaald beter geworden.
Uh nee. Sterker nog omdat mensen nu vooral met hun telefoon bezig zijn is het hele principe “show, don’t tell” de deur uit gedaan en wordt er drie keer door de characters herhaald waar het plot over gaatquote:Op donderdag 16 april 2026 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het schrijfwerk is niet bepaald beter geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna cancellen ze de serie omdat het maar 1miljoen kijkers hadquote:Op donderdag 16 april 2026 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welkom in 2026.
Vroeger 24 nieuwe afleveringen elk jaar elk seizoen.
Nu zes afleveringen in seizoen 1, drie jaar wachten op seizoen twee, vier afleveringen, maand wachten, tweede helft van seizoen twee.
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 16 april 2026 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna cancellen ze de serie omdat het maar 1miljoen kijkers had
quote:Op donderdag 16 april 2026 15:18 schreef bitterbal het volgende:
spaghetti ijs was niet gelukt
Zo zo nu al halfnaakt in je keuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
He, ik heb die slippers ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
iedereen is hier altijd halfnaaktquote:Op donderdag 16 april 2026 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo zo nu al halfnaakt in je keuken?
Dan moet ik er maar niet heen gaan, dan gaan er wat ogen bloeden als ze mij zienquote:Op donderdag 16 april 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iedereen is hier altijd halfnaakt
+1quote:Op donderdag 16 april 2026 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ik er maar niet heen gaan, dan gaan er wat ogen bloeden als ze mij zien
Dat vind ik nog steeds schandalig van Netflix. Bij the Umbrella Academy had ze beter wel eerder kunnen stoppen.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:20 schreef Pheno het volgende:
Vond Kaos wel vermakelijk, maar na twee weken was er al bekend dat Netflix het ging stoppen. Nou ja, dan kijken mensen sowieso niet meer
Birthday suitquote:Op donderdag 16 april 2026 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo zo nu al halfnaakt in je keuken?
Geilquote:Op donderdag 16 april 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iedereen is hier altijd halfnaakt
lasagne ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou is dat doorzichtig naaktquote:
Ligt eraanquote:Op donderdag 16 april 2026 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij jou is dat doorzichtig naakt
Oh ja story of my lifequote:Op donderdag 16 april 2026 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn hier ook wel heeel veel knappe mensen.soms wat confronterend wel
in Zambia welquote:Op donderdag 16 april 2026 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn gevoel is het al 17 uur.
Begint ook met een Z. Ik keur het goed.quote:
in Madagaskar is het zelfs al 18uquote:Op donderdag 16 april 2026 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Begint ook met een Z. Ik keur het goed.![]()
Stomme wolkenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:07 schreef essnhills het volgende:
In de zon is het wel lekker buiten
Maar er komen iedere keer wolken voor
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Uh nee dat is omdat ik een bitch ben.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
willen mensen niet met jou omgaan omdat je te knap bent?
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:23 schreef sacha het volgende:
gefeli mevrouw bitterbal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dankje![]()
Iewl clowns en furries. Skip!quote:Op donderdag 16 april 2026 16:19 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film lijkt me wel leuk, is nieuw op Disney zag ik.
ohquote:Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overal gebombardeerd met mensen die knapper, jonger, dunner, vrouwelijker zijn dan ik.
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl clowns en furries. Skip!
Wel fijn dat je zelfkennis hebt.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uh nee dat is omdat ik een bitch ben.
Zelfkennis is goed.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn dat je zelfkennis hebt.
Wat is de probleem broer?quote:
wil je overstappen of niet?quote:
Kwam ik net gewoon tegen in de code en mijn hoofd is zo erg gefrituurd dat ik erom moest lachenquote:
Die kwam toch pas volgende maand?quote:
Ben je boos?quote:
oh das fijn. heb je je wel ingesmeerd?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:45 schreef Karzai het volgende:
Paar uurtjes in de zon gezeten vandaag, lijk nu geen last maar te hebben van een zonneallergie
Gaat die daar een maand staan te verstoffen of krijg je hem nu eerder?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:23 schreef sacha het volgende:
gefeli mevrouw bitterbal!
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's weird being the same age as old people
pluk een roosquote:
Over twee weken kan ik hem ophalen.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die daar een maand staan te verstoffen of krijg je hem nu eerder?
Ah gelukkig, dan is dus de oorlog in Iran voorbij en kunnen de benzineprijzen weer dalenquote:Op donderdag 16 april 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over twee weken kan ik hem ophalen.
Nattekat is team tankpas vanaf nu.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dan is dus de oorlog in Iran voorbij en kunnen de benzineprijzen weer dalen
Nee hij wordt een elektriekerquote:Op donderdag 16 april 2026 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat is team tankpas vanaf nu.
Lijkt de cryptomarkt wel.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dan is dus de oorlog in Iran voorbij en kunnen de benzineprijzen weer dalen
ze zijn ook nomnomnomquote:
Kraakte het wel allemaal een beetje?quote:Op donderdag 16 april 2026 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Lekker onder handen genomen door de fysio. Dit was wel de pijnlijkste tot nu toe
Het rekte vooralquote:Op donderdag 16 april 2026 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kraakte het wel allemaal een beetje?
Een grote meubelzaak, had de laatste tijd wel leuke aanbiedingen.quote:
Had jij die witte chocoladeblokjesquote:
quote:
Hmm, kraken is beterquote:
Zijn ze al op?quote:
Ik heb al meubelsquote:Op donderdag 16 april 2026 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Een grote meubelzaak, had de laatste tijd wel leuke aanbiedingen.
En erg mooie meubels
Ze waren op toen ik mijn bestelling plaatstequote:
vanochtendquote:Op donderdag 16 april 2026 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das fijn. heb je je wel ingesmeerd?
nee heb er maar eentje geproefd.quote:
neuh, die mag zich helemaal misselijk er aan eten als ze wilquote:
wil je een zakje kopen? 10 euroquote:Op donderdag 16 april 2026 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze waren op toen ik mijn bestelling plaatste
Een kilootje zekerquote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee heb er maar eentje geproefd.
[..]
neuh, die mag zich helemaal misselijk er aan eten als ze wil
[..]
wil je een zakje kopen? 10 euro
quote:
oke oke 7,50quote:
alleen als ik die 7,50 van jou krijg, ik hoef geen witquote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
alleen als ik die 7,50 van jou krijg, ik hoef geen wit
doesniequote:
witte zoete smurriequote:
Misschien moet je er een beetje vieze mosterd op doenquote:
quote:
misschien een mooie uitverkoop in die meubelsquote:Op donderdag 16 april 2026 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Een grote meubelzaak, had de laatste tijd wel leuke aanbiedingen.
En erg mooie meubels
Heet dat tegenwoordig zo?quote:
Is ook het lekkerste. Maar het is geen chocolade.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry ik hou gewoon heel veel van witte chocolade.
Weet ikquote:Op donderdag 16 april 2026 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook het lekkerste. Maar het is geen chocolade.![]()
quote:
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 16 april 2026 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry ik hou gewoon heel veel van witte chocolade.
Nog even net voor het staakt het vuren in gaat zeker?quote:Op donderdag 16 april 2026 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Israël is lekker bezig in Libanon.
Ja, nog even wat dorpen en steden met de grond gelijk maken.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even net voor het staakt het vuren in gaat zeker?
quote:Op donderdag 16 april 2026 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Oorlogsequivalent van "Nog één sigaretje om het af te leren."
Slakjes?quote:Op donderdag 16 april 2026 18:14 schreef Ama het volgende:
Dacht haal even twee bakstenen weg die al sinds ik hier woon random voor de schutting liggen tussen het onkruid. Was alleen even vergeten dat er allemaal beestjes onder zitten natuurlijk.![]()
In de loop van zaterdag al.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Na het weekend weer minder
Ja mooi kut, ik wou nog gaan toerenquote:Op donderdag 16 april 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de loop van zaterdag al.
Ja, sorry hoor. Klachten bij Roosmarijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja mooi kut, ik wou nog gaan toeren
Even een woordje mee wisselen.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Klachten bij Roosmarijn.
kan ik mee levenquote:Op donderdag 16 april 2026 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe fetish
Akkoordquote:Op donderdag 16 april 2026 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe fetish
Ik las over de schutting.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
Morgen alleen nog even de laatste kleine dingetjes en onder de schutting.
Dacht even de rest van de schutting ookquote:
Kan er gelijk een nieuwe schutting komenquote:
Goed werk. Kom je zondag die van mij schoonmaken?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:10 schreef Ama het volgende:
Morgen alleen nog even de laatste kleine dingetjes en onder de schutting.
Wat dan?quote:Op donderdag 16 april 2026 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe fetish
Iets met pantsers.quote:
Na nee eerst niet. Ga morgen wel even schoonmaken.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan er gelijk een nieuwe schutting komen
quote:Op donderdag 16 april 2026 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Netjes getrimd. Daar hou ik van
Uuuhquote:Op donderdag 16 april 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Goed werk. Kom je zondag die van mij schoonmaken?
Wel duurzamer dan foliequote:
Ja, hier groeit ook hedera door de schutting en jij bent blijkbaar goed in het verwijderen ervanquote:
Dat wel jaquote:
Zoveel teken opgelopen?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:23 schreef Ama het volgende:
Als de buurman terug is gaat hij echt denken wtf hahaha.
Ik heb net hulp gekregen hoor want sommige takken moesten met veel kracht eruit worden geduwd.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, hier groeit ook hedera door de schutting en jij bent blijkbaar goed in het verwijderen ervan
Nee maar weet niet of hij echt goed had begrepen dat ik de bovenkant ook ging weghalen.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat wel ja
[..]
Zoveel teken opgelopen?
Aha, je hebt gedelegeerd en iemand anders aan de takken laten rukkenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net hulp gekregen hoor want sommige takken moesten met veel kracht eruit worden geduwd.
Ik wou helpen maar toen ik vroeg wat ik kon doen zei hij: Staan en mooi zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Aha, je hebt gedelegeerd en iemand anders aan de takken laten rukken
Had niet anders verwachtquote:Op donderdag 16 april 2026 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou helpen maar toen ik vroeg wat ik kon doen zei hij: Staan en mooi zijn.
(Maar heb wel geholpen waar dat kon)
Gaat nog makkelijk paar jaar meequote:Op donderdag 16 april 2026 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Schutting ziet er wel een beetje uit alsof hij jaren in Atlantis heeft gestaan.
Ja klopt maar heb er verder ook nog niks aangedaan.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Schutting ziet er wel een beetje uit alsof hij jaren in Atlantis heeft gestaan.
Die droeg geen pantser toch?quote:
Ja, ik vind een helm beter.quote:
Het was geen verwijt. Je kan moeilijk een schutting schoonmaken die verschwunden is in de klimop.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar heb er verder ook nog niks aangedaan.En moet even een plank weer vastmaken want kwam los door een dikke tak maar dat is zo gefikst.
Sommige mensen hebben dat als kink.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik vind een helm beter.
quote:Op donderdag 16 april 2026 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat als kink.
Niet voor mij.quote:
Ja hier ookquote:
Morgen nog,quote:
Nee met kiep, courgette, uitjes en champignonsausquote:
Hangt dar niet van de soort lasagne af?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in laagjes serveren
Ik lust het algemeen niet.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt dar niet van de soort lasagne af?
Champignonnsaus in een lasagnequote:Op donderdag 16 april 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee met kiep, courgette, uitjes en champignonsaus
Uit de vriezer
Jaquote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Champignonnsaus in een lasagne
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lust het algemeen niet.
Schrikken he.quote:
Bechamel en tomatensausquote:Op donderdag 16 april 2026 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zelf bechamelsaus maken, champignons bakken, champignons door xe bechamel roeren
En daar lasagne van maken
Ga toch niet voor mezelf met tomatensaus doen
Maar ik kan niet tegen tomaatquote:
Ik vraag me af wat je dan precies niet lekker vindt want afhankelijk van de ingrediënten smaakt het echt compleet andersquote:
Lasagne is een pasta. Ik lust en eet geen pasta. Ongeacht wat voor ingrediënten erin zitten.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je dan precies niet lekker vindt want afhankelijk van de ingrediënten smaakt het echt compleet anders
Ja dat was mijn vervolgvraag, lust je dan helemaal geen pasta?quote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lasagne is een pasta. Ik lust en eet geen pasta. Ongeacht wat voor ingrediënten erin zitten.
Heb ik nietquote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is jullie comfort watch serie?
Voor mij vrij normaalquote:
Nou gelukkig dat de lieve heer andere groentes heeft bedacht anders had je een probleemquote:
Bij deze dus beantwoordquote:Op donderdag 16 april 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was mijn vervolgvraag, lust je dan helemaal geen pasta?
Groentesquote:Op donderdag 16 april 2026 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou gelukkig dat de lieve heer andere groentes heeft bedacht anders had je een probleem
Gewoon uit nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 16 april 2026 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij deze dus beantwoord
Ik heb het nooit lekker gevonden. En toen ik diabetes type 2 kreeg was het zelfs niet goed voor me, want te veel koolhydraten. Ik at vroeger alleen macaroni maar zelfs dat al jaren niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Wat vind je er niet lekker aan?
Is het de textuur van de pasta oid?
Dus als ik ipv lasagnebladen aardappelschijfjes er tussen had gedaan en er een ovenschotel van had gemaakt.. had je het dan wel lekker gevonden?
De Bulova Computron. Niet zo duur dat je voorzichtig hoeft te doen, maar verder wel grappig en iets anders dan de norm.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
Ik ken Computron alleen van Transformersquote:Op donderdag 16 april 2026 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Bulova Computron. Niet zo duur dat je voorzichtig hoeft te doen, maar verder wel grappig en iets anders dan de norm.
Cocomelonquote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Buttman #5quote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Doe hier maar geen bijpassend gifje bijquote:
"Wat leuk dat je de schutting schoon gaat maken! Voor een verbluffend resultaat kan je proberen om de schutting goed te schrobben met houtlijm en blauwe kaas!"quote:Op donderdag 16 april 2026 20:57 schreef Ama het volgende:
Volgens ChatGPT moet ik de schutting nog aardig schoon kunnen krijgen. Morgen maar even proberen.
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat leuk dat je de schutting schoon gaat maken! Voor een verbluffend resultaat kan je proberen om de schutting goed te schrobben met houtlijm en blauwe kaas!"
Heb je wel eens ramen op? Of is dat een open deur.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het nooit lekker gevonden. En toen ik diabetes type 2 kreeg was het zelfs niet goed voor me, want te veel koolhydraten. Ik at vroeger alleen macaroni maar zelfs dat al jaren niet meer.
Oke ChatZwabberquote:Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat leuk dat je de schutting schoon gaat maken! Voor een verbluffend resultaat kan je proberen om de schutting goed te schrobben met houtlijm en blauwe kaas!"
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je wel eens ramen op? Of is dat een open deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |