Ja hier ookquote:
Morgen nog,quote:
Nee met kiep, courgette, uitjes en champignonsausquote:
Hangt dar niet van de soort lasagne af?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in laagjes serveren
Ik lust het algemeen niet.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt dar niet van de soort lasagne af?
Champignonnsaus in een lasagnequote:Op donderdag 16 april 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee met kiep, courgette, uitjes en champignonsaus
Uit de vriezer
Jaquote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Champignonnsaus in een lasagne
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lust het algemeen niet.
Schrikken he.quote:
Bechamel en tomatensausquote:Op donderdag 16 april 2026 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zelf bechamelsaus maken, champignons bakken, champignons door xe bechamel roeren
En daar lasagne van maken
Ga toch niet voor mezelf met tomatensaus doen
Maar ik kan niet tegen tomaatquote:
Ik vraag me af wat je dan precies niet lekker vindt want afhankelijk van de ingrediënten smaakt het echt compleet andersquote:
Lasagne is een pasta. Ik lust en eet geen pasta. Ongeacht wat voor ingrediënten erin zitten.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je dan precies niet lekker vindt want afhankelijk van de ingrediënten smaakt het echt compleet anders
Ja dat was mijn vervolgvraag, lust je dan helemaal geen pasta?quote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lasagne is een pasta. Ik lust en eet geen pasta. Ongeacht wat voor ingrediënten erin zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |