Na nee eerst niet. Ga morgen wel even schoonmaken.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan er gelijk een nieuwe schutting komen
quote:Op donderdag 16 april 2026 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Netjes getrimd. Daar hou ik van
Uuuhquote:Op donderdag 16 april 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Goed werk. Kom je zondag die van mij schoonmaken?
Wel duurzamer dan foliequote:
Ja, hier groeit ook hedera door de schutting en jij bent blijkbaar goed in het verwijderen ervanquote:
Dat wel jaquote:
Zoveel teken opgelopen?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:23 schreef Ama het volgende:
Als de buurman terug is gaat hij echt denken wtf hahaha.
Ik heb net hulp gekregen hoor want sommige takken moesten met veel kracht eruit worden geduwd.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, hier groeit ook hedera door de schutting en jij bent blijkbaar goed in het verwijderen ervan
Nee maar weet niet of hij echt goed had begrepen dat ik de bovenkant ook ging weghalen.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat wel ja
[..]
Zoveel teken opgelopen?
Aha, je hebt gedelegeerd en iemand anders aan de takken laten rukkenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net hulp gekregen hoor want sommige takken moesten met veel kracht eruit worden geduwd.
Ik wou helpen maar toen ik vroeg wat ik kon doen zei hij: Staan en mooi zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Aha, je hebt gedelegeerd en iemand anders aan de takken laten rukken
Had niet anders verwachtquote:Op donderdag 16 april 2026 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou helpen maar toen ik vroeg wat ik kon doen zei hij: Staan en mooi zijn.
(Maar heb wel geholpen waar dat kon)
Gaat nog makkelijk paar jaar meequote:Op donderdag 16 april 2026 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Schutting ziet er wel een beetje uit alsof hij jaren in Atlantis heeft gestaan.
Ja klopt maar heb er verder ook nog niks aangedaan.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Schutting ziet er wel een beetje uit alsof hij jaren in Atlantis heeft gestaan.
Die droeg geen pantser toch?quote:
Ja, ik vind een helm beter.quote:
Het was geen verwijt. Je kan moeilijk een schutting schoonmaken die verschwunden is in de klimop.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar heb er verder ook nog niks aangedaan.En moet even een plank weer vastmaken want kwam los door een dikke tak maar dat is zo gefikst.
Sommige mensen hebben dat als kink.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik vind een helm beter.
quote:Op donderdag 16 april 2026 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat als kink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |