Uiteraardquote:Op donderdag 16 april 2026 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna cancellen ze de serie omdat het maar 1miljoen kijkers had
quote:Op donderdag 16 april 2026 15:18 schreef bitterbal het volgende:
spaghetti ijs was niet gelukt
Zo zo nu al halfnaakt in je keuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
He, ik heb die slippers ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
iedereen is hier altijd halfnaaktquote:Op donderdag 16 april 2026 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo zo nu al halfnaakt in je keuken?
Dan moet ik er maar niet heen gaan, dan gaan er wat ogen bloeden als ze mij zienquote:Op donderdag 16 april 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iedereen is hier altijd halfnaakt
+1quote:Op donderdag 16 april 2026 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ik er maar niet heen gaan, dan gaan er wat ogen bloeden als ze mij zien
Dat vind ik nog steeds schandalig van Netflix. Bij the Umbrella Academy had ze beter wel eerder kunnen stoppen.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:20 schreef Pheno het volgende:
Vond Kaos wel vermakelijk, maar na twee weken was er al bekend dat Netflix het ging stoppen. Nou ja, dan kijken mensen sowieso niet meer
Birthday suitquote:Op donderdag 16 april 2026 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo zo nu al halfnaakt in je keuken?
Geilquote:Op donderdag 16 april 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iedereen is hier altijd halfnaakt
lasagne ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou is dat doorzichtig naaktquote:
Ligt eraanquote:Op donderdag 16 april 2026 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij jou is dat doorzichtig naakt
Oh ja story of my lifequote:Op donderdag 16 april 2026 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn hier ook wel heeel veel knappe mensen.soms wat confronterend wel
in Zambia welquote:Op donderdag 16 april 2026 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn gevoel is het al 17 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |