Heb ik nietquote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is jullie comfort watch serie?
Voor mij vrij normaalquote:
Nou gelukkig dat de lieve heer andere groentes heeft bedacht anders had je een probleemquote:
Bij deze dus beantwoordquote:Op donderdag 16 april 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was mijn vervolgvraag, lust je dan helemaal geen pasta?
Groentesquote:Op donderdag 16 april 2026 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou gelukkig dat de lieve heer andere groentes heeft bedacht anders had je een probleem
Gewoon uit nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 16 april 2026 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij deze dus beantwoord
Ik heb het nooit lekker gevonden. En toen ik diabetes type 2 kreeg was het zelfs niet goed voor me, want te veel koolhydraten. Ik at vroeger alleen macaroni maar zelfs dat al jaren niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Wat vind je er niet lekker aan?
Is het de textuur van de pasta oid?
Dus als ik ipv lasagnebladen aardappelschijfjes er tussen had gedaan en er een ovenschotel van had gemaakt.. had je het dan wel lekker gevonden?
De Bulova Computron. Niet zo duur dat je voorzichtig hoeft te doen, maar verder wel grappig en iets anders dan de norm.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
Ik ken Computron alleen van Transformersquote:Op donderdag 16 april 2026 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Bulova Computron. Niet zo duur dat je voorzichtig hoeft te doen, maar verder wel grappig en iets anders dan de norm.
Cocomelonquote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Buttman #5quote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Doe hier maar geen bijpassend gifje bijquote:
"Wat leuk dat je de schutting schoon gaat maken! Voor een verbluffend resultaat kan je proberen om de schutting goed te schrobben met houtlijm en blauwe kaas!"quote:Op donderdag 16 april 2026 20:57 schreef Ama het volgende:
Volgens ChatGPT moet ik de schutting nog aardig schoon kunnen krijgen. Morgen maar even proberen.
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat leuk dat je de schutting schoon gaat maken! Voor een verbluffend resultaat kan je proberen om de schutting goed te schrobben met houtlijm en blauwe kaas!"
Heb je wel eens ramen op? Of is dat een open deur.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het nooit lekker gevonden. En toen ik diabetes type 2 kreeg was het zelfs niet goed voor me, want te veel koolhydraten. Ik at vroeger alleen macaroni maar zelfs dat al jaren niet meer.
Oke ChatZwabberquote:Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat leuk dat je de schutting schoon gaat maken! Voor een verbluffend resultaat kan je proberen om de schutting goed te schrobben met houtlijm en blauwe kaas!"
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je wel eens ramen op? Of is dat een open deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |