in Madagaskar is het zelfs al 18uquote:Op donderdag 16 april 2026 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Begint ook met een Z. Ik keur het goed.![]()
Stomme wolkenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:07 schreef essnhills het volgende:
In de zon is het wel lekker buiten
Maar er komen iedere keer wolken voor
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Uh nee dat is omdat ik een bitch ben.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
willen mensen niet met jou omgaan omdat je te knap bent?
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:23 schreef sacha het volgende:
gefeli mevrouw bitterbal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dankje![]()
Iewl clowns en furries. Skip!quote:Op donderdag 16 april 2026 16:19 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film lijkt me wel leuk, is nieuw op Disney zag ik.
ohquote:Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overal gebombardeerd met mensen die knapper, jonger, dunner, vrouwelijker zijn dan ik.
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl clowns en furries. Skip!
Wel fijn dat je zelfkennis hebt.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uh nee dat is omdat ik een bitch ben.
Zelfkennis is goed.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn dat je zelfkennis hebt.
Wat is de probleem broer?quote:
wil je overstappen of niet?quote:
Kwam ik net gewoon tegen in de code en mijn hoofd is zo erg gefrituurd dat ik erom moest lachenquote:
Die kwam toch pas volgende maand?quote:
Ben je boos?quote:
oh das fijn. heb je je wel ingesmeerd?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:45 schreef Karzai het volgende:
Paar uurtjes in de zon gezeten vandaag, lijk nu geen last maar te hebben van een zonneallergie
Gaat die daar een maand staan te verstoffen of krijg je hem nu eerder?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:23 schreef sacha het volgende:
gefeli mevrouw bitterbal!
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's weird being the same age as old people
pluk een roosquote:
Over twee weken kan ik hem ophalen.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die daar een maand staan te verstoffen of krijg je hem nu eerder?
Ah gelukkig, dan is dus de oorlog in Iran voorbij en kunnen de benzineprijzen weer dalenquote:Op donderdag 16 april 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over twee weken kan ik hem ophalen.
Nattekat is team tankpas vanaf nu.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dan is dus de oorlog in Iran voorbij en kunnen de benzineprijzen weer dalen
Nee hij wordt een elektriekerquote:Op donderdag 16 april 2026 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat is team tankpas vanaf nu.
Lijkt de cryptomarkt wel.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dan is dus de oorlog in Iran voorbij en kunnen de benzineprijzen weer dalen
ze zijn ook nomnomnomquote:
Kraakte het wel allemaal een beetje?quote:Op donderdag 16 april 2026 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Lekker onder handen genomen door de fysio. Dit was wel de pijnlijkste tot nu toe
Het rekte vooralquote:Op donderdag 16 april 2026 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kraakte het wel allemaal een beetje?
Een grote meubelzaak, had de laatste tijd wel leuke aanbiedingen.quote:
Had jij die witte chocoladeblokjesquote:
quote:
Hmm, kraken is beterquote:
Zijn ze al op?quote:
Ik heb al meubelsquote:Op donderdag 16 april 2026 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Een grote meubelzaak, had de laatste tijd wel leuke aanbiedingen.
En erg mooie meubels
Ze waren op toen ik mijn bestelling plaatstequote:
vanochtendquote:Op donderdag 16 april 2026 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das fijn. heb je je wel ingesmeerd?
nee heb er maar eentje geproefd.quote:
neuh, die mag zich helemaal misselijk er aan eten als ze wilquote:
wil je een zakje kopen? 10 euroquote:Op donderdag 16 april 2026 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze waren op toen ik mijn bestelling plaatste
Een kilootje zekerquote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee heb er maar eentje geproefd.
[..]
neuh, die mag zich helemaal misselijk er aan eten als ze wil
[..]
wil je een zakje kopen? 10 euro
quote:
oke oke 7,50quote:
alleen als ik die 7,50 van jou krijg, ik hoef geen witquote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
alleen als ik die 7,50 van jou krijg, ik hoef geen wit
doesniequote:
witte zoete smurriequote:
Misschien moet je er een beetje vieze mosterd op doenquote:
quote:
misschien een mooie uitverkoop in die meubelsquote:Op donderdag 16 april 2026 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Een grote meubelzaak, had de laatste tijd wel leuke aanbiedingen.
En erg mooie meubels
Heet dat tegenwoordig zo?quote:
Is ook het lekkerste. Maar het is geen chocolade.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry ik hou gewoon heel veel van witte chocolade.
Weet ikquote:Op donderdag 16 april 2026 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook het lekkerste. Maar het is geen chocolade.![]()
quote:
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 16 april 2026 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry ik hou gewoon heel veel van witte chocolade.
Nog even net voor het staakt het vuren in gaat zeker?quote:Op donderdag 16 april 2026 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Israël is lekker bezig in Libanon.
Ja, nog even wat dorpen en steden met de grond gelijk maken.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even net voor het staakt het vuren in gaat zeker?
quote:Op donderdag 16 april 2026 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Oorlogsequivalent van "Nog één sigaretje om het af te leren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |