Ziet er goed uit man, nu heb ik er ook zin in.quote:Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest
[ afbeelding ]
Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Hee, leuk om je weer te zien hier!quote:Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest
Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.
Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Die zien er prima uit Marc en leuk je weer eens in het topic te zien!quote:Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest
[ afbeelding ]
Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt niet tegen, voor een eerste keer.
https://www.ah.nl/product(...)-kaas-stroopwafel-xlquote:Op zondag 26 april 2026 18:26 schreef Kanaroe het volgende:
Kaasstroopwafel? Ik heb weer iets gemist denk ik![]()
Hier geroosterd brood met sardines in peperolie
Hmmzzz, dankjequote:Op maandag 27 april 2026 08:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-kaas-stroopwafel-xl
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36quote:Op zondag 26 april 2026 18:37 schreef golfer het volgende:
Uit eten met een social deal bij onze dorpsbistro.
Heerlijk, de rust inquote:Op maandag 27 april 2026 05:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zien er prima uit Marc en leuk je weer eens in het topic te zien!
Ik ben even de stad uitgevlucht vanwege koningsdag naar een heerlijk rustig plekje
Koffie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een hartige wafel zou zijn maar het heeft 40% suiker. Klinkt niet echt lekker dan.quote:Op maandag 27 april 2026 08:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-kaas-stroopwafel-xl
Srirachaquote:Op maandag 27 april 2026 19:05 schreef vosss het volgende:
Afbakbroodjes met hamburgers, sisjrasja saus (fonetisch, geen idee hoe die zich schrijft en nu ik er over nadenk weet ik ook niet hoe je hem uitspreekt) en salade.
Hoe de fuck spreek je dat uit?quote:Op maandag 27 april 2026 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Sriracha
Lekker pittig spul, met goeie smaak
Hier wordt patatje Bram gehaald, met kipstukjes en pindasaus
Erg smakelijkquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:40 schreef golfer het volgende:
En vanavond dus Indonesische rendang uit de slowcooker met daarbij een frisse salade van komkommer met sjalotten, lente-ui en peterselie in een oosterse vinaigrette.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:59 schreef Kanaroe het volgende:
Straks pittige kipspiezen uit de oven met gerookt paprikapoeder,-pul biber-knoflook-ui-marinade
Met gegrilde verse ananas, bruine suiker-limoen-marinade, bestrooid met munt, spaanse peper en sesamzaad.
Eten met bruine rijst, komkommer en bosui ofzoiets, nog even kijken
Een foto van Kanaroe!quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo dus! Met rauwe raapstelen![]()
Dat ziet er zeer lekker uit, sla deze wel even op.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:56 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Prei, champignons, gehakt. Toen ei/slagroom/kaasmengsel erover en in de oven. Spekjes erbij.
Mwa…
Dat is al mijn hele (lange) leven mijn lievelingskostje, wel met een sausje (witte, peper of kaas) 🫠.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
en wat voor een foto!quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een foto van Kanaroe!![]()
![]()
Heerlijk, lekker zomers ook.
Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
https://www.lowcarbchef.nl/recept/ovenschotel-met-prei-en-kerriequote:Op dinsdag 28 april 2026 20:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer lekker uit, sla deze wel even op.
Ziet er goed uit joh!quote:Op woensdag 29 april 2026 12:04 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net brood gemaakt dus zal even eten
Oh jongens wat kan die man toch kokenquote:Op woensdag 29 april 2026 12:07 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond maak ik in onze paellapan weer een keer paella volgens de methode van Gordon Ramsay met als extra wat grote garnalen erbij.
Heerlijk, gebakken perenquote:Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Salade biefstuk, met peer gebakken in honing en balsamico, pijnboompitten en feta. De feta voegde niks toe. De peer was echt lekker.
Geroosterd brood met kruidenboter erbij
Mooi brood.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:04 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net brood gemaakt dus zal even eten
Like voor de mangoquote:Op donderdag 30 april 2026 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Had net mango sorbet en verse mango.
Vanavond volkoren tagliatelle bolognese.
quote:Op donderdag 30 april 2026 13:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een puree van aardappel en pastinaak met knoflook en wat mierikswortel.
En daarbij een op de huid gebakken roodbaarsfilet.
Met de moed der wanhoop maar een rookworst opgewarmd en dit gecombineerd met wat groenten.quote:Op donderdag 30 april 2026 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.
Eerste keer dat ik pannenkoeken met komkommer hoor of lees.quote:Op donderdag 30 april 2026 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.
Tja, kweethetookniethoor. Ben geen keukenprinses.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik pannenkoeken met komkommer hoor of lees.
goddamn jaloers, dat kan ik niet in mijn flatquote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:56 schreef Divje het volgende:
Vanavond de barbecue aan met worsten van de Twentse worstenkoning en overheerlijke burgers van de Marktkauf
En een rustiek stokbroodje met verse kruidenboter
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
goddamn jaloers, dat kan ik niet in mijn flat
Nooit geweest. Vulde prima. Maar welk(e)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:36 schreef borisz het volgende:
Toko Papaya te Rotterdam.
Vulde prima. Echter vast niet de beste toko van Rotterdam.
Bami Goreng. Sajoer Boontjes en een groentemix met Paksoi. Verder Ajam Cashew en pittige koe (2 pepers). Kan even het exacte recept niet achterhalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:44 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nooit geweest. Vulde prima. Maar welk(e)
gerecht(en) had je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |