abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220659902
Bij Starbucks Ube Vanille macchiato's :9
Net had ik asperges, gebakken zalm en kriel.
Toe mango, aardbei en ijsje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220660109
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest



Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.




Valt niet tegen, voor een eerste keer.
  zondag 26 april 2026 @ 20:28:21 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220660371
Een oranje Bosche bol. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 26 april 2026 @ 20:57:41 #207
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220660625
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest

[ afbeelding ]

Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Ziet er goed uit man, nu heb ik er ook zin in.
Koel en donker bewaren
pi_220661460
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest

Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.

Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Hee, leuk om je weer te zien hier!
Ziet er heerlijk uit :9
pi_220661863
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest

[ afbeelding ]

Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Die zien er prima uit Marc en leuk je weer eens in het topic te zien!

Ik ben even de stad uitgevlucht vanwege koningsdag naar een heerlijk rustig plekje
Koffie!

pi_220661954
  maandag 27 april 2026 @ 07:52:28 #211
370431 drakin
vurig typje
pi_220662092
Gister naar de pizzeria geweest



Begonnen met een Grimbergen blond



Pizza Monti



Heerlijk limoncello ijs toe
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 27 april 2026 @ 08:07:38 #212
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220662129
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:26 schreef Kanaroe het volgende:
Kaasstroopwafel? Ik heb weer iets gemist denk ik :D

Hier geroosterd brood met sardines in peperolie
https://www.ah.nl/product(...)-kaas-stroopwafel-xl
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220662662
quote:
Hmmzzz, dankje :)
Op zich vind ik kaas met stroop wel een lekkere combi, maar deze laat ik liggen
  maandag 27 april 2026 @ 09:51:08 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220662769
Klinkt wel als lekker idee, maar AH heeft het weer als de bekende schrapers uitgevoerd, 5,7% eigen merk kaas erin. Matig

Hier vandaag de dag eens starten met koffie en verse Holtkamp tompouce :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 april 2026 @ 10:29:23 #215
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220663119
Zometeen lunch met aspergerolletjes en diverse broodjes. Verse jus, eitjes.
Vanavond ribeye Steak met gratin en sperziebonen
  maandag 27 april 2026 @ 12:35:54 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220664374
quote:
88s.gif Op zondag 26 april 2026 18:37 schreef golfer het volgende:
Uit eten met een social deal bij onze dorpsbistro.
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 27 april 2026 @ 14:22:17 #217
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220665396
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:43 schreef littlemindy het volgende:
Haring in tomatensaus
Lekker.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220665411
Lunch tevens borrelhap
pi_220665755
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 05:50 schreef Karzai het volgende:

[..]
Die zien er prima uit Marc en leuk je weer eens in het topic te zien!

Ik ben even de stad uitgevlucht vanwege koningsdag naar een heerlijk rustig plekje
Koffie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk, de rust in O+
quote:
Ik dacht dat het een hartige wafel zou zijn maar het heeft 40% suiker. Klinkt niet echt lekker dan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220665789
Vanavond wodka pasta met truffel :9
Toe mango en Oppo ijs.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 27 april 2026 @ 15:40:32 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220665831
Vanavond: de restanten van de Chinese maaltijd van zaterdag.

En ik ga alvast wat voorbereiden in de slowcooker voor het eten van morgen:Indonesische rendang.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 27-04-2026 22:57:50 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 27 april 2026 @ 18:17:25 #222
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220666710


Conchiglie met Herz salami, ui, tomaatblokjes, knoflook, zwarte peper, geraspte kaas, rucola en veldsla.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220666763
Kaastortellini met pesto, peperbolletjes, groene asperges en gegrilde tomaatjes met ui
Met een tartaartje :9
pi_220666969
Afbakbroodjes met hamburgers, sisjrasja saus (fonetisch, geen idee hoe die zich schrijft en nu ik er over nadenk weet ik ook niet hoe je hem uitspreekt :@ ) en salade. :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 27 april 2026 @ 19:20:09 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220667072
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 19:05 schreef vosss het volgende:
Afbakbroodjes met hamburgers, sisjrasja saus (fonetisch, geen idee hoe die zich schrijft en nu ik er over nadenk weet ik ook niet hoe je hem uitspreekt :@ ) en salade. :9
Sriracha :9
Lekker pittig spul, met goeie smaak

Hier wordt patatje Bram gehaald, met kipstukjes en pindasaus :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 april 2026 @ 19:36:41 #226
370431 drakin
vurig typje
pi_220667180
Halve pizza
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220667544
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 19:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Sriracha :9
Lekker pittig spul, met goeie smaak

Hier wordt patatje Bram gehaald, met kipstukjes en pindasaus :9~
Hoe de fuck spreek je dat uit? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 21:23:21 #228
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220668087
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 20:18 schreef vosss het volgende:

[..]
Hoe de fuck spreek je dat uit? :@
Sieratsja
pi_220669544
Ben weer thuis, was mij goed bevallen om met koningsdag de stad uit te gaan, dit ga ik voortaan ieder jaar doen w/
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:37:55 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220670932
Stuk matze met Nederlandse aardbeien erop. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:40:34 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220670951
En vanavond dus Indonesische rendang uit de slowcooker met daarbij een frisse salade van komkommer met sjalotten, lente-ui en peterselie in een oosterse vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:39:20 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220671549
Tussendoor nu: een haring vers van het mes van onze dorpsviswinkel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220672048
Straks pittige kipspiezen uit de oven met gerookt paprikapoeder,-pul biber-knoflook-ui-marinade

Met gegrilde verse ananas, bruine suiker-limoen-marinade, bestrooid met munt, spaanse peper en sesamzaad.

Eten met bruine rijst, komkommer en bosui ofzoiets, nog even kijken
pi_220672105
Twee volkoren bollen met een plantaardige hamburger, mayo, ketchup, zoetzure augurk en komkommer. Koffie met boterkoek. Straks een beker garnalen bamisoep met sriracha (ik meng een beetje water in het flesje, dan is het lekker pittig in plaats van té pittig). En vanavond nog een waterijsje (citroen of bosvruchten).
pi_220672231
volkoren wraps met kip, gember, rode peper, lente ui, paprika en tomaat vanavond :)
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:31:47 #236
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220672253
Avg: Aardappels met spitskool en een hamburger
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220672488
Aardappelen met rozemarijn en zeezout uit de oven, sparerib en een ceaser salade :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_220672744
Ikan kuah kuning met witte rijst en acar ketimoen.

(Gebakken vis in gele saus) :Y)
pi_220672947
quote:
88s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:40 schreef golfer het volgende:
En vanavond dus Indonesische rendang uit de slowcooker met daarbij een frisse salade van komkommer met sjalotten, lente-ui en peterselie in een oosterse vinaigrette. :Y)
Erg smakelijk :9 :9

pi_220673106
Gekookte eitjes met gemalen zeezout en zaanse mayo als snack
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:49:01 #241
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220673141
Macaroni Carbonara :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220673222
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:59 schreef Kanaroe het volgende:
Straks pittige kipspiezen uit de oven met gerookt paprikapoeder,-pul biber-knoflook-ui-marinade

Met gegrilde verse ananas, bruine suiker-limoen-marinade, bestrooid met munt, spaanse peper en sesamzaad.

Eten met bruine rijst, komkommer en bosui ofzoiets, nog even kijken


Zo dus! Met rauwe raapstelen :9
pi_220673338
De creme fraiche die ik bij de garnalen wraps had gebruikt bleek ook nog goed, daar ook maar wat van op gedaan
pi_220673583

Prei, champignons, gehakt. Toen ei/slagroom/kaasmengsel erover en in de oven. Spekjes erbij.
Mwa…
pi_220673779
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zo dus! Met rauwe raapstelen :9

Een foto van Kanaroe! *O* *O*
Heerlijk, lekker zomers ook.

Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:49:15 #246
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220673928
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:56 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Prei, champignons, gehakt. Toen ei/slagroom/kaasmengsel erover en in de oven. Spekjes erbij.
Mwa…
Dat ziet er zeer lekker uit, sla deze wel even op.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220674056



Gnocchi uit de oven.
pi_220674058
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
Dat is al mijn hele (lange) leven mijn lievelingskostje, wel met een sausje (witte, peper of kaas) 🫠.
pi_220676048
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Een foto van Kanaroe! *O* *O*
Heerlijk, lekker zomers ook.

Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
en wat voor een foto!

ontbijt, koffie, boterham met kersenjam en eentje met pindakaas, banaan
  woensdag 29 april 2026 @ 09:12:49 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220676233
Croissant ham kaas en flesje provita of weet ik hoe het heet, pauper Lidl probioticadrankje iig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220677147




Ik heb net brood gemaakt dus zal even eten
  woensdag 29 april 2026 @ 12:07:32 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220677162
Voor vanavond maak ik in onze paellapan weer een keer paella volgens de methode van Gordon Ramsay met als extra wat grote garnalen erbij. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220677557
Soepje en een pizza vanavond
  woensdag 29 april 2026 @ 13:26:13 #254
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220677735
Pannenkoek met Twentsche worst, kaas en ui :9

Bij Watermolen Bels O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220678903
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat ziet er zeer lekker uit, sla deze wel even op.
https://www.lowcarbchef.nl/recept/ovenschotel-met-prei-en-kerrie
Had dit recept gebruikt. Had het al twee keer eerder gemaakt maar om één of andere reden vond ik het dit keer minder geslaagd :P
pi_220678907
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:04 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb net brood gemaakt dus zal even eten
Ziet er goed uit joh! :)
pi_220678994
Ik had nog veel witte rijst over van de ikan kuah kuning van gisteren, dus ik maak zo nasi goreng met kip, garnalen, ei en atjar tjampoer.
pi_220679352
quote:
88s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:07 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond maak ik in onze paellapan weer een keer paella volgens de methode van Gordon Ramsay met als extra wat grote garnalen erbij. :Y)
Oh jongens wat kan die man toch koken O+ _O_ :9





[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 29-04-2026 18:37:34 ]
pi_220679963

Salade biefstuk, met peer gebakken in honing en balsamico, pijnboompitten en feta. De feta voegde niks toe. De peer was echt lekker.
Geroosterd brood met kruidenboter erbij
pi_220680988
Vanavond flammkuchen gemaakt met kant-en-klaar deeg van Tante Fanny
Met creme fraiche, zwarte peper, dille, rode ui en groene asperges (van Hollandse bodem)

Aan tafel 1 met wilde zalm belegd en de andere met beenham :9
pi_220680995
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Salade biefstuk, met peer gebakken in honing en balsamico, pijnboompitten en feta. De feta voegde niks toe. De peer was echt lekker.
Geroosterd brood met kruidenboter erbij
Heerlijk, gebakken peren :D :P

Ziet er lekker uit!
  donderdag 30 april 2026 @ 07:27:34 #262
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220681754
Koffie.
2 sneetjes kaas, 2 pindakaas.
Sneetje roggebrood met kaas.
Smoothie van appel, banaan en avocado.
  donderdag 30 april 2026 @ 12:05:39 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220682636
Nespresso, mangosap, banaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 13:26:21 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220683043
Lunch met een broodje Baba Ganoush met groene asperges :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 30 april 2026 @ 13:39:25 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220683126
Vanavond maak ik een puree van aardappel en pastinaak met knoflook en wat mierikswortel.
En daarbij een op de huid gebakken roodbaarsfilet. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220683186


Zuurdesem tosti kaas salami. Iemand heeft 30+ kaas gekocht... Doe mij maar gewoon 48+
  donderdag 30 april 2026 @ 14:04:02 #267
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220683242
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:04 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb net brood gemaakt dus zal even eten
Mooi brood.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 30 april 2026 @ 14:24:07 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220683364
Nu: weer een harinkje vers van het mes van onze viswinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 30 april 2026 @ 15:28:30 #269
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220683724
ouders komen eten, verspakket kip madras gehaald.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 30 april 2026 @ 16:16:57 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_220683990
Straks shoarma :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220684268
Had net mango sorbet en verse mango.

Vanavond volkoren tagliatelle bolognese.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220684319
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Had net mango sorbet en verse mango.

Vanavond volkoren tagliatelle bolognese.
Like voor de mango :P

Ik eet snijbonen, witte bonen, gekookte aardappels en cordon bleu
pi_220684322
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.

:@
  donderdag 30 april 2026 @ 18:05:01 #274
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220684483
De maandelijkse macaroni. Doordat de 500g gehakt en de 250g macaronigroenten (2x dus) in de aanbieding waren ben ik genoodzaakt 3 dagen achtereen macaroni te eten. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door PzKpfw op 30-04-2026 18:15:18 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220684530
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een puree van aardappel en pastinaak met knoflook en wat mierikswortel.
En daarbij een op de huid gebakken roodbaarsfilet. :9
pi_220685071
Had vanmiddag al een soort 'farmersalade' gemaakt; wortel en knolselderij geraspt met appel, gedroogde cranberries, pompoenpitten en nog wat lekkere smaakmakers en dressing.
Dit met hamburgers was de bedoeling.

Maar toevallig kwamen we later op de dag een kippenkraam tegen, met een lange wachtrij.
Hele gebraden kip met jus gekocht, en gebakken patatten met ajuin en spekjes (was net over de grens in België)
Kip voor mij, burgers voor de heren disgenoten.

Was heerlijk bij de rest van de maaltijd :9
  donderdag 30 april 2026 @ 19:40:01 #277
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220685161
Een paar dagen trouw mijn AVG-tje gegeten maar vanavond geen zin om te koken. In plaats daarvan werd het rookworst op brood met twee kommen met yoghurt en müsli toe. :Y)
pi_220685215
Allerlei hapjes met carpaccio en blauwe kaas in combinatie met onze cold ipa
pi_220685330

Vriend had een toetje gemaakt.
Vanille ijs met slagroom, mango ‘espuma’, gedroogde mango en caramel :9
pi_220685635
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.

:@
Met de moed der wanhoop maar een rookworst opgewarmd en dit gecombineerd met wat groenten.



:Y)
pi_220685710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.

:@
Eerste keer dat ik pannenkoeken met komkommer hoor of lees.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220685725
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Eerste keer dat ik pannenkoeken met komkommer hoor of lees.
Tja, kweethetookniethoor. Ben geen keukenprinses.

Ik doe ook maar wat. :@
pi_220687459
koffie, banaan en een boterham met kersenjam :)
pi_220687485
Gisteren heerlijke mosterdsoep gehad! :Y en een gehaktstaaf. @ de verjaardag van m'n mams..

Was niet veel maar ben toch een beetje op minder eet dieet! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:31:51 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220689625
Vanavond wordt het voor mij een door B. bij de dorpsviswinkel gekochte maaltijd: met piri-piri gepaneerde zeewolf-filets met daarbij miehoen met groenten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:56:25 #286
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220689729
Vanavond de barbecue aan met worsten van de Twentse worstenkoning en overheerlijke burgers van de Marktkauf :9

En een rustiek stokbroodje met verse kruidenboter :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:13:02 #287
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220689815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:56 schreef Divje het volgende:
Vanavond de barbecue aan met worsten van de Twentse worstenkoning en overheerlijke burgers van de Marktkauf :9

En een rustiek stokbroodje met verse kruidenboter :9
goddamn jaloers, dat kan ik niet in mijn flat :'(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:20:29 #288
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220689937
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:13 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
goddamn jaloers, dat kan ik niet in mijn flat :'(
Ik ook niet :D

Daarom op bezoek bij iemand met een tuin
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:06:37 #289
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220690566
Straks goulash.
pi_220690752
Stokbroodje met ōf restje kip, ōf een barbecueworstje erop
'Farmersalade' van gisteren, rauwe puntparika's, rauwe raapstelen en sausjes ter extra belegopties

Schaal volle kwark met slagroom met daarbij blauwe bessen en kersen als toetje
pi_220690874
Babi-pangang met pasta (vriezer moet leeg, maar prima combi). Een cornetto en twee kleine appeltjes.
pi_220691089
Restant macaroni uit de vriezer :9
pi_220691172
Vandaag: pecorino romano, guanciale, eieren, zwarte peper en linguine. Carbonara dus :Y)
pi_220691314
Vanmorgen was dit hef ontbijt


Vanmiddag mc chicken met een paar patatjes en net in de auto een croissant gehad
pi_220691587
biefstukje met brood en een salade :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 19:36:26 #296
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220692086
Toko Papaya te Rotterdam.
Vulde prima. Echter vast niet de beste toko van Rotterdam. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220692177
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:36 schreef borisz het volgende:
Toko Papaya te Rotterdam.
Vulde prima. Echter vast niet de beste toko van Rotterdam. :s)
Nooit geweest. Vulde prima. Maar welk(e)
gerecht(en) had je?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 20:57:04 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220692707
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:44 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Nooit geweest. Vulde prima. Maar welk(e)
gerecht(en) had je?
Bami Goreng. Sajoer Boontjes en een groentemix met Paksoi. Verder Ajam Cashew en pittige koe (2 pepers). Kan even het exacte recept niet achterhalen.

Ik heb geen verdere ervaringen met toko's in Rotterdam :+. Maar wel Haarlem eo en er zijn meerdere toko's die lekkerder zijn. Dit was gewoon een toko categorie OK. Alleen omdat deze op de route zat heb ik hier wat meegenomen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 2 mei 2026 @ 00:50:57 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220694116
Bol ijs in de smaak zoute drop en eentje smaak duindoorn :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220694290

  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:20:21 #301
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220694557
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')