abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220677147




Ik heb net brood gemaakt dus zal even eten
  woensdag 29 april 2026 @ 12:07:32 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220677162
Voor vanavond maak ik in onze paellapan weer een keer paella volgens de methode van Gordon Ramsay met als extra wat grote garnalen erbij. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220677557
Soepje en een pizza vanavond
  woensdag 29 april 2026 @ 13:26:13 #254
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220677735
Pannenkoek met Twentsche worst, kaas en ui :9

Bij Watermolen Bels O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220678903
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat ziet er zeer lekker uit, sla deze wel even op.
https://www.lowcarbchef.nl/recept/ovenschotel-met-prei-en-kerrie
Had dit recept gebruikt. Had het al twee keer eerder gemaakt maar om één of andere reden vond ik het dit keer minder geslaagd :P
pi_220678907
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:04 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb net brood gemaakt dus zal even eten
Ziet er goed uit joh! :)
pi_220678994
Ik had nog veel witte rijst over van de ikan kuah kuning van gisteren, dus ik maak zo nasi goreng met kip, garnalen, ei en atjar tjampoer.
pi_220679352
quote:
88s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:07 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond maak ik in onze paellapan weer een keer paella volgens de methode van Gordon Ramsay met als extra wat grote garnalen erbij. :Y)
Oh jongens wat kan die man toch koken O+ _O_ :9





[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 29-04-2026 18:37:34 ]
pi_220679963

Salade biefstuk, met peer gebakken in honing en balsamico, pijnboompitten en feta. De feta voegde niks toe. De peer was echt lekker.
Geroosterd brood met kruidenboter erbij
pi_220680988
Vanavond flammkuchen gemaakt met kant-en-klaar deeg van Tante Fanny
Met creme fraiche, zwarte peper, dille, rode ui en groene asperges (van Hollandse bodem)

Aan tafel 1 met wilde zalm belegd en de andere met beenham :9
pi_220680995
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Salade biefstuk, met peer gebakken in honing en balsamico, pijnboompitten en feta. De feta voegde niks toe. De peer was echt lekker.
Geroosterd brood met kruidenboter erbij
Heerlijk, gebakken peren :D :P

Ziet er lekker uit!
  donderdag 30 april 2026 @ 07:27:34 #262
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220681754
Koffie.
2 sneetjes kaas, 2 pindakaas.
Sneetje roggebrood met kaas.
Smoothie van appel, banaan en avocado.
  donderdag 30 april 2026 @ 12:05:39 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220682636
Nespresso, mangosap, banaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 13:26:21 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220683043
Lunch met een broodje Baba Ganoush met groene asperges :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 30 april 2026 @ 13:39:25 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220683126
Vanavond maak ik een puree van aardappel en pastinaak met knoflook en wat mierikswortel.
En daarbij een op de huid gebakken roodbaarsfilet. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220683186


Zuurdesem tosti kaas salami. Iemand heeft 30+ kaas gekocht... Doe mij maar gewoon 48+
  donderdag 30 april 2026 @ 14:04:02 #267
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220683242
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:04 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb net brood gemaakt dus zal even eten
Mooi brood.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 30 april 2026 @ 14:24:07 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220683364
Nu: weer een harinkje vers van het mes van onze viswinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2026 @ 15:28:30 #269
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220683724
ouders komen eten, verspakket kip madras gehaald.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 30 april 2026 @ 16:16:57 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_220683990
Straks shoarma :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220684268
Had net mango sorbet en verse mango.

Vanavond volkoren tagliatelle bolognese.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220684319
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Had net mango sorbet en verse mango.

Vanavond volkoren tagliatelle bolognese.
Like voor de mango :P

Ik eet snijbonen, witte bonen, gekookte aardappels en cordon bleu
pi_220684322
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.

:@
  donderdag 30 april 2026 @ 18:05:01 #274
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220684483
De maandelijkse macaroni. Doordat de 500g gehakt en de 250g macaronigroenten (2x dus) in de aanbieding waren ben ik genoodzaakt 3 dagen achtereen macaroni te eten. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door PzKpfw op 30-04-2026 18:15:18 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220684530
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een puree van aardappel en pastinaak met knoflook en wat mierikswortel.
En daarbij een op de huid gebakken roodbaarsfilet. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')