abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 13:49:27 #102
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220611981
Een bijzondere zondags brunch
Aardappelsalade met kappertjes , gerookte wilde zalm, coppa en droge ham met honing meloen, asperges in gekookte ham, broodsoorten
  zondag 19 april 2026 @ 14:11:59 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220612174
Vanavond wordt het gebakken pepersteaks met uit de oven in ganzenvet gebakken aardappels en een gemengde bladsla met tomaten met een vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220613695

  zondag 19 april 2026 @ 17:32:48 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220613774
Restjes van de lunch
  zondag 19 april 2026 @ 18:06:22 #106
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220614079


Surinaamse bami met Char siu en zuuur.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220614239
quote:
88s.gif Op zondag 19 april 2026 14:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het gebakken pepersteaks met uit de oven in ganzenvet gebakken aardappels en een gemengde bladsla met tomaten met een vinaigrette. :Y)


:9 :9
pi_220614459
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:00 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Heeft het je gesmaakt?
Zo, ja! Geen draadjes en voor volgend weekend weer besteld O+
Jij ook goed gegeten?

Vanavond was ook fijn. Aardappeltjes met gerookte paprika en knoflook, peulen/edamame/kastanjechampignons gewokt met bbqsaus en biefstuk gevuld met romige kaas (was weekspecial van de slager). Toe rijpe mango's en Oppo karamelijs.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 20 april 2026 @ 07:13:15 #109
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220616872
Koffie!
Als de winkel straks open is even wat lekkere belegjes halen.
Daarna afbakbroodjes afbakken. :9
pi_220616958
Voor het ontbijt volkorenbrood met kaas-grillworst en een spijs-stolletje met veel boter & koffie 🥰.
  maandag 20 april 2026 @ 14:16:08 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220619999
Vandaag maak ik uit de Volkskrant Volkskeuken dit recept voor döner kebab. en daarbij een saus van boter, knoflook, sambal, miso en kookroom. Alleen niet met brood maar met pilav-rijst en botersla met een vinaigrette erbij. :Y)

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 20-04-2026 17:54:19 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 20 april 2026 @ 18:07:54 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220621386
Crosta en Mollica met extra kaas en gegrilde groenten erop *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220621506
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 14:16 schreef golfer het volgende:
Vandaag maak ik uit de Volkskrant Volkskeuken dit recept voor döner kebab. en daarbij een saus van boter, knoflook, sambal, miso en kookroom. Alleen niet met brood maar met pilav-rijst en botersla met een vinaigrette erbij. :Y)
pi_220621680
Eenpans fusilli met spinazie en spekjes
Was simpel en lekker

https://miljuschka.nl/pasta-met-spinazie-en-bacon-eenpansgerecht/

Zelf nog knoflook, spaanse pepers en zoete tomaatjes toegevoegd
  maandag 20 april 2026 @ 23:20:25 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220623726
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Crosta en Mollica met extra kaas en gegrilde groenten erop *O*
Alles eruit gemikt, hatsakiedeej oO< oO< oO<

Nu maar kruidenthee en bakje slappe havermout :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220623815
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 23:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Alles eruit gemikt, hatsakiedeej oO< oO< oO<

Nu maar kruidenthee en bakje slappe havermout :')
Jakkes, hopelijk knap je snel weer op :*
  dinsdag 21 april 2026 @ 00:29:03 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220623872
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 23:45 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Jakkes, hopelijk knap je snel weer op :*
Dank!
Heb gelukkig genoeg reserves :')

Kruidenthee is altijd fijn, en morgen weer een nieuwe dag *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220624450
Even langs de warme bakker gefietst voor een verse croissant


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 21-04-2026 14:20:19 ]
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:12:55 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220626463
Vanavond maak ik, wegens succes in de herhaling, confit de canard met spitskool en geroosterde krieltjes in de schil.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220626470
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even

  dinsdag 21 april 2026 @ 14:40:41 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220626593
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even

[ afbeelding ]
Apeldoorn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220627562
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even

[ afbeelding ]
Ook leuk! Ik ben benieuwd wat er op de kaas zit.

Ik heb net (met mijn ouders) net bij de Mc van cappuccino's, thee en ijsjes genoten.

Vanavond vissticks rösti, wortelen en aardappelpuree.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:13:07 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220627802
AVG: aardappels, asperges en een kipschnitzel

:9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220627865
Klassiekertje hier:
Witte asperges, gekookte krieltjes in de schil, geprakte eieren in botersaus met veel peterselie en bieslook en een paar plakken achterham :9

Kooknat, schillen en kontjes gaan de vriezer in voor later eetplezier
pi_220627913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes in de herhaling, confit de canard met spitskool en geroosterde krieltjes in de schil.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:27:46 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220628805
Taco's met refried beans, verse guacamole en allerlei groenten en kaas :9~ :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 20:46:52 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220628962
Ik had gisteren Indiaas besteld wegens heel laat thuis en niks in huis. Vandaag de overgebleven Rijst en butter chicken aangevuld met wat boontjes. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:05:56 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220629553
Nu een door onze viswinkel zelfgemaakte garnalenkroket. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 april 2026 @ 22:23:58 #129
22592 crew  Ole
pi_220629669
quote:
88s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:05 schreef golfer het volgende:
Nu een door onze viswinkel zelfgemaakte garnalenkroket. :9
Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:43:27 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220629758
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:23 schreef Ole het volgende:

[

Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijk
Die van Holtkamp zijn inderdaad heel erg lekker. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 22 april 2026 @ 07:04:12 #131
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220630479
Een mok lavazza espresso.
pi_220632724
Vanavond kip ketjap met zilvervliesrijst en zoetzure komkommer
pi_220633882
Straks kikkererwten-groentenkorma, met zilvervliesrijst, komkommerraita-achtig iets en een paar pappadums
  woensdag 22 april 2026 @ 17:10:50 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220634187
Vanavond wordt het mosterdsoep uit een soeppakket met uitgebakken spekjes.
:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 22 april 2026 @ 17:54:00 #135
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634353
Mijn AVG-tje, ditmaal met een gepaneerde schnitzel. Morgen worden o.a. de yoghurt en de sinaasappels weer aangevuld. Wat mis ik die!
pi_220634417
Voor middag- en avondeten twee wraps met vlees/groente/bonen, ijsbergsla met caesar salade dressing en een appel. Straks een Liuk citroenijsje.
  woensdag 22 april 2026 @ 18:26:24 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220634525
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
AVG: aardappels, asperges en een kipschnitzel

:9
Nogmaals.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2026 @ 18:57:59 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220634774
Ma had Shakshuka klaargemaakt :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220635131
pi_220639371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:40 schreef golfer het volgende:

[..]
Apeldoorn?
Ja, zij woont vlakbij het centrum. Ik zou haar op halen met de fiets om naar het Kroondomein te gaan maar dat werd ontbijt
  donderdag 23 april 2026 @ 13:56:44 #141
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220639376


Burrata salade.

[ Bericht 26% gewijzigd door Curiosity op 23-04-2026 16:38:35 ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220639517
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 07:04 schreef SoS87 het volgende:
Een mok lavazza espresso.
een mok vol met 10 espressoshotjes?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 23 april 2026 @ 14:32:32 #143
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220639536
Pompernikkel met theeworst en een salade van rode bieten en ossenhart tomaat, dressing van frambozen azijn en olijfolie
  donderdag 23 april 2026 @ 14:37:21 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220639549
Nu: haring vers van et mes van de viswinkel. :9

Vanavond voor mij een paellamaaltijd van dezelfde viswinkel met een reuzengarnaal. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 23 april 2026 @ 15:24:06 #145
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220639727
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef golfer het volgende:
Nu: haring vers van et mes van de viswinkel. :9

Jaloers, vers van het mes zie je zelden nog. Vrijwel overal liggen ze schoongemaakt te oxideren
pi_220640073
Vandaag mijn gewonnen lunch van de postcodeloterij maar eens gedaan. Mooi weer immers om even op een terrasje te genieten. Was bij een Fletcher hotel, en dat gaf me al te denken. Uiteindelijk werd het een lunchplankje. Kopje soep, broodje carpaccio, broodje zalm. Geitenkaas salade, minikroketje. Alles mini uitvoering. Soep koud, kroketje koud. In de salade zat een sliederig verrot stuk blad. Jezus wat slecht. :')
Ik hoop dat ik niet in de schijt raak. }:|
  donderdag 23 april 2026 @ 16:56:34 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640123
Vandaag wordt het geen warm eten. De keuken is een rommel en ik ben een beetje over mijn toeren want te druk. Ik heb twee zakken hamka’s soldaat gemaakt en dat vul ik aan met yoghurt (met müsli), waar ik per ongeluk 10 pakken van geleverd kreeg. Ook de melk is weer ruim voorradig; 15 liter, ook verkeerd besteld. Ik snap die aantallen gewoon niet. Ik heb er nog over gebeld en dan krijg ik een dame met een enorm buitenlands accent dus die versta ik al nauwelijks, mijn probleem uitleggen gaat dan al niet meer. Maar goed, ik kan even vooruit met de zuivel.
  Spellchecker donderdag 23 april 2026 @ 17:02:31 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220640146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag mijn gewonnen lunch van de postcodeloterij maar eens gedaan. Mooi weer immers om even op een terrasje te genieten. Was bij een Fletcher hotel, en dat gaf me al te denken. Uiteindelijk werd het een lunchplankje. Kopje soep, broodje carpaccio, broodje zalm. Geitenkaas salade, minikroketje. Alles mini uitvoering. Soep koud, kroketje koud. In de salade zat een sliederig verrot stuk blad. Jezus wat slecht. :')
Ik hoop dat ik niet in de schijt raak. }:|
https://nl.trustpilot.com/review/postcodeloterij.nl :Y)
  Spellchecker donderdag 23 april 2026 @ 17:03:47 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220640152
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag wordt het geen warm eten. De keuken is een rommel en ik ben een beetje over mijn toeren want te druk. Ik heb twee zakken hamka’s soldaat gemaakt en dat vul ik aan met yoghurt (met müsli), waar ik per ongeluk 10 pakken van geleverd kreeg. Ook de melk is weer ruim voorradig; 15 liter, ook verkeerd besteld. Ik snap die aantallen gewoon niet. Ik heb er nog over gebeld en dan krijg ik een dame met een enorm buitenlands accent dus die versta ik al nauwelijks, mijn probleem uitleggen gaat dan al niet meer. Maar goed, ik kan even vooruit met de zuivel.
Sterkte!

Hier gebakken aardappels, en maiskolven. En nog een stuk kaas denk ik. :Y)
pi_220640158
quote:
Yep, ik ben er ook wel klaar mee. Waardeloze bende.
pi_220640539
Vanavond zalm met knoflook en citroen uit de oven met dille. Worteltjes en snijbonen. Gebakken krieltjes met verse bieslook, peterselie en knoflook
pi_220640570
Witte asperges met beenham, ei, gekookte krieltjes en hollandaisesaus.
  donderdag 23 april 2026 @ 18:16:56 #153
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220640593
Döner
pi_220640600
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef golfer het volgende:


Vanavond voor mij een paellamaaltijd van dezelfde viswinkel met een reuzengarnaal. :Y)
pi_220640602
Ik at 2 kommen vd mosterdsoep die er nog was :9
pi_220640622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Jaloers, vers van het mes zie je zelden nog. Vrijwel overal liggen ze schoongemaakt te oxideren
Vorige week was ik bij een viskar en vroeg of ik er eentje (voor g) vers vh mes kon krijgen.
Ze liet een stapeltje in de vitrine zien en zei: deze zijn nét schoongemaakt.
Aan de kleur en de smaak te zien was dat echt niet waar.
Tranige dingen }:|

Ooit werkte ik 2,5 jaar in het Vumc. Elke vrijdag verheugde collega's zich al op de 'verse' haringen.
Stinken die dingen, ze maakten ze 's ochtends vroeg al schoon. Die geur als je bij haringetende coll zat dan :X
pi_220640645
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:18 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Da's geen paella rijst, dit lijkt meer op basmati of zo ;)
  donderdag 23 april 2026 @ 18:27:27 #158
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220640655
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Vorige week was ik bij een viskar en vroeg of ik er eentje (voor g) vers vh mes kon krijgen.
Ze liet een stapeltje in de vitrine zien en zei: deze zijn nét schoongemaakt.
Aan de kleur en de smaak te zien was dat echt niet waar.
Tranige dingen }:|

Ooit werkte ik 2,5 jaar in het Vumc. Elke vrijdag verheugde collega's zich al op de 'verse' haringen.
Stinken die dingen, ze maakten ze 's ochtends vroeg al schoon. Die geur als je bij haringetende coll zat dan :X
Erg hč?
  donderdag 23 april 2026 @ 18:29:48 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220640670
Tot een jaar terug had de Aldi in NL een redelijke haring in beschermende atmosfeer, niet zo goed als van een goede kraam, maar daar zit tegenwoordig een zuringsmiddel bij, smaakt niet lekker. Jammer, want het was beter dan gamellenharing
pi_220640727
Yoghurt met granola & biscottes met hummus, komkommer en falafal en een appel. Misschien straks nog een ijsje en/of nog wat te knabbelen.
  donderdag 23 april 2026 @ 18:43:15 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220640752
Fles kefir met perzik *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220641103
Weer een primeur voor mij; raapstelen. Lekker spul zeg.
Of zoals ze hier in Brabant genoemd worden: Keeltjes

Aardappelen gestampt, de raapstelen er in stukjes gesneden rauw doorheen geroerd, samen met wat bosuitjes en een gele paprika. Gekruid met zwarte peper en nootmuskaat
Gyrosreepjes erbij gegeten.
pi_220641274
Smoothie met vanille yoghurt, mango en aardbei
pi_220642136
Dagje eten wat voorhanden is
1 wrap met zalm
2 berliner bollen
2 bananen
Tortellini met kip en spinazie/ricotta
Bonbon

En teveel koffie
pi_220642456
Ik had gehaktballen gemaakt volgens het Librije-recept. Mijn verwachtingen waren hooggespannen, maar het bleek totaal niet mijn smaak. Het was de ketjap manis die het voor mij verpestte, want ik hou totaal niet van zoet.
Weer wat geleerd.
Ik heb er trouwens zuurkool bij gegeten met de jus van de gehaktballen dus. Hm, was niet best.
pi_220643244
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:18 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
:9
koffie, boterham met vijgenjam en een sinaasappel
  vrijdag 24 april 2026 @ 09:53:11 #167
370431 drakin
vurig typje
pi_220643666
Koffie en yoghurt met cruesli
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:04:14 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220644044
Koffie en zo havermout maken :9
Vanavond denk iets van McDonalds want kind blij mee maken ( :') )

Voor morgenavond raapstelen kunnen bemachtigen dus daar nu al zin in :9~
Lamsworst erbij en krieltjes, hmmm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220644167
Overnight oats met chiazaad en granola. Later vandaag Soma haverkornbrood met kruidenkaas, kipstukjes (plantaardig) en plakjes tomaat/komkommer. En vast koffie (met een stukje boterkoek), een appel en een ijsje 🫠.
pi_220644441
Hier een handje noten gehad.

Gisteren een stevige migraine aanval gehad en bij de meeste dingen draait mijn maag nog rond als ik het maar ruik... Ja zelfs brood en kwark ruiken
pi_220644688
Vers gebakken desemboterham met zaden en pitten, met roomboter en zure haring
En een glas karnemelk
pi_220645738
Ik maakte dit, met ipv tagliatelle, elleboogjes macaroni omdat we nog een halve zak hadden staan.
https://www.leukerecepten(...)sta-met-champignons/

  vrijdag 24 april 2026 @ 18:11:12 #173
370431 drakin
vurig typje
pi_220645746
Kip en pasta
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220646357
Ik heb vanavond Surinaamse puntjes op met hete kip en kousenband met garnalen. En natuurlijk zoetzuur met pepers erbij. Alles zelf gemaakt op de puntjes na.
pi_220646528
Garnalen wrapjes met lente ui, gegrilde paprika, creme fraiche met citroen en zout

beetje volgens dit recept :)

4 servings
½cup sour cream
1tablespoon lime juice, plus wedges for serving
Salt
5tablespoons extra-virgin olive oil
1pound peeled and deveined large shrimp (about 2 dozen)
2tablespoons minced garlic
½teaspoon smoked paprika
Warm corn tortillas, sliced avocado, sliced radishes, pico de gallo and cilantro leaves, for serving

Add ingredients to Grocery List
Ingredient Substitution Guide
Nutritional Information
Preparation
Step 1
In a small bowl, combine sour cream and lime juice; season with salt. Mix well and set aside.

Step 2
In a 12-inch skillet, heat 1 tablespoon of the oil over medium-high. Season shrimp with salt and add half to the skillet; sear for 1 minute on each side and transfer to a plate. Repeat with 1 tablespoon of the oil and the remaining shrimp.

Step 3
Adjust heat to medium-low. Add the remaining 3 tablespoons oil, the garlic and paprika to the skillet and stir until fragrant, 30 seconds. Add shrimp (and any accumulated juices) and cook, turning and basting, until opaque, just cooked through and nicely coated in the sauce, about 2 minutes. Transfer the shrimp and sauce to a shallow serving bowl.

Step 4
To build tacos, pile a few shrimp in the center of each tortilla and drizzle with some of the garlic oil. Top with avocado, radishes, pico de gallo, cilantro and lime crema. Serve with lime wedges.



pi_220647832

Red velvet cupcakes.
Meer purple :P maar verder zijn ze best goed gelukt
pi_220647911
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:54 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Red velvet cupcakes.
Meer purple :P maar verder zijn ze best goed gelukt
Zeker! Lekker :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220647948
Ik ben uit eten geweest (met zus, neefje en nichtje) bij Hachi Sushi & Fusion. Ik heb weer veel gegeten, was heel lekker en leuk! AYCE maar dan anders, mooiere borden en leuk opgemaakt.

Menu:

Ik had:
5
12
14
15
20
22 (2x)
25
32 (2x)
40
43
51
62
69
71
+
Punt spekkoek
2x bordje galia
1x bordje cantaloupe
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 24 april 2026 @ 23:40:28 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220648228
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben uit eten geweest (met zus, neefje en nichtje) bij Hachi Sushi & Fusion. Ik heb weer veel gegeten, was heel lekker en leuk! AYCE maar dan anders, mooiere borden en leuk opgemaakt.

Menu:
[ link | afbeelding ]
Ik had:
5
12
14
15
20
22 (2x)
25
32 (2x)
40
43
51
62
69
71
+
Punt spekkoek
2x bordje galia
1x bordje cantaloupe
Vreetzakkie. :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220649059
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben uit eten geweest (met zus, neefje en nichtje) bij Hachi Sushi & Fusion. Ik heb weer veel gegeten, was heel lekker en leuk! AYCE maar dan anders, mooiere borden en leuk opgemaakt.

Menu:
[ link | afbeelding ]
Ik had:
5
12
14
15
20
22 (2x)
25
32 (2x)
40
43
51
62
69
71
+
Punt spekkoek
2x bordje galia
1x bordje cantaloupe
:o ik denk dat ze vanaf vandaag je foto gaan verspreiden bij de ayce :P
  zaterdag 25 april 2026 @ 15:07:29 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220651633
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 05:00 schreef Karzai het volgende:

[..]
:o ik denk dat ze vanaf vandaag je foto gaan verspreiden bij de ayce :P
Op de 'pas op' famous lijst _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 25 april 2026 @ 15:09:20 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220651648
Vanmorgen ontbeten met Jordi's desembrood. Lunch was udonnoodles met miso en postelein erdoor :9

Hier nu koffie met vers afgebakken Pão de queijo, in de zon O+

Crisp, ideale boodschappenbezorging met fantastische kwaliteit producten, erg positief door verrast _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 25 april 2026 @ 15:11:18 #183
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220651655
Een cracker met hagelslag :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 25 april 2026 @ 15:14:56 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220651676
Voor vanavond en nog een dag Chinees besteld. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220651975
5 original pieces van KFC :9

Kcalletje of 1000 :@
  zaterdag 25 april 2026 @ 16:48:02 #186
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220652201
Vanavond shoarma :Y)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220653149
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:31:06 #188
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220653160
Maandag geen tijd om op verjaardag visite te gaan, dus nu alvast maar.



Geen zin om te koken en toevallig de buurt van een Jumbo Foodmarket.



De pulled chicken voor man op 2 Italiaanse bollen en de maaltijd voor mij.

Beiden goed van smaak.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220653596
Gisteren kliekjesdag, curry met naan en rauwe raapsteel
Vandaag vanwege hard werken in de tuin loempia's en kipsaté uit de eigen keuken van de Chinese snackboer :9
pi_220653882
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:31 schreef Curiosity het volgende:
Maandag geen tijd om op verjaardag visite te gaan, dus nu alvast maar.

[ link | afbeelding ]

Geen zin om te koken en toevallig de buurt van een Jumbo Foodmarket.

[ link | afbeelding ]

De pulled chicken voor man op 2 Italiaanse bollen en de maaltijd voor mij.

Beiden goed van smaak.
Toko Bali is een klassieker, net als Eddo :9 Leuk voor hen dat ze bij de Foodmarkets zijn gekomen.

Ik had ook een oranje gebakje w/
Amaretto bavaroise


Vanavond was het bruine rijst, gemarineerde kip, groenten en sesamsaus.
Toe aardbeien en mango.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:01:45 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220654367
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Toko Bali is een klassieker, net als Eddo :9 Leuk voor hen dat ze bij de Foodmarkets zijn gekomen.

Ik had ook een oranje gebakje w/
Amaretto bavaroise
[ link | afbeelding ]

Vanavond was het bruine rijst, gemarineerde kip, groenten en sesamsaus.
Toe aardbeien en mango.
Eddo is echt een beroemdheid idd :D
Heerlijk

Hier vanavond gevulde pasta met burrata en citroen. Met erbij wit goud, ham, eitje en hollandaise van Jean Baton :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 26 april 2026 @ 06:29:36 #192
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220656019
Koffie zetten. :9
pi_220656090
Broodje frikandel
pi_220658230
Aardappelgratin met tomaat en roti 🫠.
  zondag 26 april 2026 @ 14:32:36 #195
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220658497
Ik heb eindelijk zo'n kaasstroopwafel kunnen bemachtigen..

Nou ik proef er 0,0 kaas in... of er zat ook gewoon helemaal geen kaas in, ik kon het niet zien want ik at hem in het donker.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220659318
Kaasstroopwafel? Ik heb weer iets gemist denk ik :D

Hier geroosterd brood met sardines in peperolie
  zondag 26 april 2026 @ 18:37:13 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220659539
Uit eten met een social deal bij onze dorpsbistro.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 26 april 2026 @ 18:41:33 #198
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220659563
Scharrelvarken schouderkarbonade met broccoli en gebakken Schupfnudel
pi_220659574
Haring in tomatensaus
pi_220659585
Zelfgemaakte en met verse groenten soep en broodjes.

Ofja, niet zelf gemaakt, mijn vrouw :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220659834
pi_220659854
Maanzaad vlechtbrood, Parmaham, belegen kaas, pistachenootjes,rolmops bakje aarbeien yoghurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')