quote:Op zondag 19 april 2026 14:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het gebakken pepersteaks met uit de oven in ganzenvet gebakken aardappels en een gemengde bladsla met tomaten met een vinaigrette.
Zo, ja! Geen draadjes en voor volgend weekend weer besteldquote:
quote:Op maandag 20 april 2026 14:16 schreef golfer het volgende:
Vandaag maak ik uit de Volkskrant Volkskeuken dit recept voor döner kebab. en daarbij een saus van boter, knoflook, sambal, miso en kookroom. Alleen niet met brood maar met pilav-rijst en botersla met een vinaigrette erbij.
Alles eruit gemikt, hatsakiedeejquote:Op maandag 20 april 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Crosta en Mollica met extra kaas en gegrilde groenten erop
Jakkes, hopelijk knap je snel weer opquote:Op maandag 20 april 2026 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles eruit gemikt, hatsakiedeej![]()
![]()
![]()
Nu maar kruidenthee en bakje slappe havermout
Dank!quote:Op maandag 20 april 2026 23:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jakkes, hopelijk knap je snel weer op
Apeldoorn?quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even
[ afbeelding ]
Ook leuk! Ik ben benieuwd wat er op de kaas zit.quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes in de herhaling, confit de canard met spitskool en geroosterde krieltjes in de schil.
Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijkquote:Op dinsdag 21 april 2026 22:05 schreef golfer het volgende:
Nu een door onze viswinkel zelfgemaakte garnalenkroket.
Die van Holtkamp zijn inderdaad heel erg lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:23 schreef Ole het volgende:
[
Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijk
Nogmaals.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
AVG: aardappels, asperges en een kipschnitzel
Ja, zij woont vlakbij het centrum. Ik zou haar op halen met de fiets om naar het Kroondomein te gaan maar dat werd ontbijtquote:
Jaloers, vers van het mes zie je zelden nog. Vrijwel overal liggen ze schoongemaakt te oxiderenquote:Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef golfer het volgende:
Nu: haring vers van et mes van de viswinkel.![]()
https://nl.trustpilot.com/review/postcodeloterij.nlquote:Op donderdag 23 april 2026 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag mijn gewonnen lunch van de postcodeloterij maar eens gedaan. Mooi weer immers om even op een terrasje te genieten. Was bij een Fletcher hotel, en dat gaf me al te denken. Uiteindelijk werd het een lunchplankje. Kopje soep, broodje carpaccio, broodje zalm. Geitenkaas salade, minikroketje. Alles mini uitvoering. Soep koud, kroketje koud. In de salade zat een sliederig verrot stuk blad. Jezus wat slecht.![]()
Ik hoop dat ik niet in de schijt raak.
Sterkte!quote:Op donderdag 23 april 2026 16:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag wordt het geen warm eten. De keuken is een rommel en ik ben een beetje over mijn toeren want te druk. Ik heb twee zakken hamka’s soldaat gemaakt en dat vul ik aan met yoghurt (met müsli), waar ik per ongeluk 10 pakken van geleverd kreeg. Ook de melk is weer ruim voorradig; 15 liter, ook verkeerd besteld. Ik snap die aantallen gewoon niet. Ik heb er nog over gebeld en dan krijg ik een dame met een enorm buitenlands accent dus die versta ik al nauwelijks, mijn probleem uitleggen gaat dan al niet meer. Maar goed, ik kan even vooruit met de zuivel.
Yep, ik ben er ook wel klaar mee. Waardeloze bende.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/postcodeloterij.nl
quote:Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor mij een paellamaaltijd van dezelfde viswinkel met een reuzengarnaal.
Vorige week was ik bij een viskar en vroeg of ik er eentje (voor g) vers vh mes kon krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jaloers, vers van het mes zie je zelden nog. Vrijwel overal liggen ze schoongemaakt te oxideren
Erg hč?quote:Op donderdag 23 april 2026 18:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Vorige week was ik bij een viskar en vroeg of ik er eentje (voor g) vers vh mes kon krijgen.
Ze liet een stapeltje in de vitrine zien en zei: deze zijn nét schoongemaakt.
Aan de kleur en de smaak te zien was dat echt niet waar.
Tranige dingen![]()
Ooit werkte ik 2,5 jaar in het Vumc. Elke vrijdag verheugde collega's zich al op de 'verse' haringen.
Stinken die dingen, ze maakten ze 's ochtends vroeg al schoon. Die geur als je bij haringetende coll zat dan
Zeker! Lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:54 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Red velvet cupcakes.
Meer purplemaar verder zijn ze best goed gelukt
Vreetzakkie.quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben uit eten geweest (met zus, neefje en nichtje) bij Hachi Sushi & Fusion. Ik heb weer veel gegeten, was heel lekker en leuk! AYCE maar dan anders, mooiere borden en leuk opgemaakt.
Menu:
[ link | afbeelding ]
Ik had:
5
12
14
15
20
22 (2x)
25
32 (2x)
40
43
51
62
69
71
+
Punt spekkoek
2x bordje galia
1x bordje cantaloupe
quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben uit eten geweest (met zus, neefje en nichtje) bij Hachi Sushi & Fusion. Ik heb weer veel gegeten, was heel lekker en leuk! AYCE maar dan anders, mooiere borden en leuk opgemaakt.
Menu:
[ link | afbeelding ]
Ik had:
5
12
14
15
20
22 (2x)
25
32 (2x)
40
43
51
62
69
71
+
Punt spekkoek
2x bordje galia
1x bordje cantaloupe
Op de 'pas op' famous lijstquote:Op zaterdag 25 april 2026 05:00 schreef Karzai het volgende:
[..]ik denk dat ze vanaf vandaag je foto gaan verspreiden bij de ayce
Toko Bali is een klassieker, net als Eddoquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:31 schreef Curiosity het volgende:
Maandag geen tijd om op verjaardag visite te gaan, dus nu alvast maar.
[ link | afbeelding ]
Geen zin om te koken en toevallig de buurt van een Jumbo Foodmarket.
[ link | afbeelding ]
De pulled chicken voor man op 2 Italiaanse bollen en de maaltijd voor mij.
Beiden goed van smaak.
Eddo is echt een beroemdheid iddquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toko Bali is een klassieker, net als EddoLeuk voor hen dat ze bij de Foodmarkets zijn gekomen.
Ik had ook een oranje gebakje
Amaretto bavaroise
[ link | afbeelding ]
Vanavond was het bruine rijst, gemarineerde kip, groenten en sesamsaus.
Toe aardbeien en mango.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |