quote:Op zondag 19 april 2026 14:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het gebakken pepersteaks met uit de oven in ganzenvet gebakken aardappels en een gemengde bladsla met tomaten met een vinaigrette.
Zo, ja! Geen draadjes en voor volgend weekend weer besteldquote:
quote:Op maandag 20 april 2026 14:16 schreef golfer het volgende:
Vandaag maak ik uit de Volkskrant Volkskeuken dit recept voor döner kebab. en daarbij een saus van boter, knoflook, sambal, miso en kookroom. Alleen niet met brood maar met pilav-rijst en botersla met een vinaigrette erbij.
Alles eruit gemikt, hatsakiedeejquote:Op maandag 20 april 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Crosta en Mollica met extra kaas en gegrilde groenten erop
Jakkes, hopelijk knap je snel weer opquote:Op maandag 20 april 2026 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles eruit gemikt, hatsakiedeej![]()
![]()
![]()
Nu maar kruidenthee en bakje slappe havermout
Dank!quote:Op maandag 20 april 2026 23:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jakkes, hopelijk knap je snel weer op
Apeldoorn?quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even
[ afbeelding ]
Ook leuk! Ik ben benieuwd wat er op de kaas zit.quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes in de herhaling, confit de canard met spitskool en geroosterde krieltjes in de schil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |