abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 13:37:31 #101
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220611898


Mijn lunch.
Hierbij sinaasappel munt thee.

[ Bericht 7% gewijzigd door Curiosity op 19-04-2026 13:46:47 ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 19 april 2026 @ 13:49:27 #102
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220611981
Een bijzondere zondags brunch
Aardappelsalade met kappertjes , gerookte wilde zalm, coppa en droge ham met honing meloen, asperges in gekookte ham, broodsoorten
  zondag 19 april 2026 @ 14:11:59 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220612174
Vanavond wordt het gebakken pepersteaks met uit de oven in ganzenvet gebakken aardappels en een gemengde bladsla met tomaten met een vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220613695

  zondag 19 april 2026 @ 17:32:48 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220613774
Restjes van de lunch
  zondag 19 april 2026 @ 18:06:22 #106
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220614079


Surinaamse bami met Char siu en zuuur.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220614239
quote:
88s.gif Op zondag 19 april 2026 14:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het gebakken pepersteaks met uit de oven in ganzenvet gebakken aardappels en een gemengde bladsla met tomaten met een vinaigrette. :Y)


:9 :9
pi_220614459
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:00 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Heeft het je gesmaakt?
Zo, ja! Geen draadjes en voor volgend weekend weer besteld O+
Jij ook goed gegeten?

Vanavond was ook fijn. Aardappeltjes met gerookte paprika en knoflook, peulen/edamame/kastanjechampignons gewokt met bbqsaus en biefstuk gevuld met romige kaas (was weekspecial van de slager). Toe rijpe mango's en Oppo karamelijs.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 20 april 2026 @ 07:13:15 #109
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220616872
Koffie!
Als de winkel straks open is even wat lekkere belegjes halen.
Daarna afbakbroodjes afbakken. :9
pi_220616958
Voor het ontbijt volkorenbrood met kaas-grillworst en een spijs-stolletje met veel boter & koffie 🥰.
  maandag 20 april 2026 @ 14:16:08 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220619999
Vandaag maak ik uit de Volkskrant Volkskeuken dit recept voor döner kebab. en daarbij een saus van boter, knoflook, sambal, miso en kookroom. Alleen niet met brood maar met pilav-rijst en botersla met een vinaigrette erbij. :Y)

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 20-04-2026 17:54:19 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 20 april 2026 @ 18:07:54 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220621386
Crosta en Mollica met extra kaas en gegrilde groenten erop *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220621506
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 14:16 schreef golfer het volgende:
Vandaag maak ik uit de Volkskrant Volkskeuken dit recept voor döner kebab. en daarbij een saus van boter, knoflook, sambal, miso en kookroom. Alleen niet met brood maar met pilav-rijst en botersla met een vinaigrette erbij. :Y)
pi_220621680
Eenpans fusilli met spinazie en spekjes
Was simpel en lekker

https://miljuschka.nl/pasta-met-spinazie-en-bacon-eenpansgerecht/

Zelf nog knoflook, spaanse pepers en zoete tomaatjes toegevoegd
  maandag 20 april 2026 @ 23:20:25 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220623726
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 18:07 schreef Molo het volgende:
Crosta en Mollica met extra kaas en gegrilde groenten erop *O*
Alles eruit gemikt, hatsakiedeej oO< oO< oO<

Nu maar kruidenthee en bakje slappe havermout :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220623815
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 23:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Alles eruit gemikt, hatsakiedeej oO< oO< oO<

Nu maar kruidenthee en bakje slappe havermout :')
Jakkes, hopelijk knap je snel weer op :*
  dinsdag 21 april 2026 @ 00:29:03 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220623872
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 23:45 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Jakkes, hopelijk knap je snel weer op :*
Dank!
Heb gelukkig genoeg reserves :')

Kruidenthee is altijd fijn, en morgen weer een nieuwe dag *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220624450
Even langs de warme bakker gefietst voor een verse croissant


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 21-04-2026 14:20:19 ]
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:12:55 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220626463
Vanavond maak ik, wegens succes in de herhaling, confit de canard met spitskool en geroosterde krieltjes in de schil.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220626470
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even

  dinsdag 21 april 2026 @ 14:40:41 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220626593
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even

[ afbeelding ]
Apeldoorn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220627562
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even

[ afbeelding ]
Ook leuk! Ik ben benieuwd wat er op de kaas zit.

Ik heb net (met mijn ouders) net bij de Mc van cappuccino's, thee en ijsjes genoten.

Vanavond vissticks rösti, wortelen en aardappelpuree.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:13:07 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220627802
AVG: aardappels, asperges en een kipschnitzel

:9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220627865
Klassiekertje hier:
Witte asperges, gekookte krieltjes in de schil, geprakte eieren in botersaus met veel peterselie en bieslook en een paar plakken achterham :9

Kooknat, schillen en kontjes gaan de vriezer in voor later eetplezier
pi_220627913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes in de herhaling, confit de canard met spitskool en geroosterde krieltjes in de schil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')