Zeker! Lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:54 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Red velvet cupcakes.
Meer purplemaar verder zijn ze best goed gelukt
Vreetzakkie.quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben uit eten geweest (met zus, neefje en nichtje) bij Hachi Sushi & Fusion. Ik heb weer veel gegeten, was heel lekker en leuk! AYCE maar dan anders, mooiere borden en leuk opgemaakt.
Menu:
[ link | afbeelding ]
Ik had:
5
12
14
15
20
22 (2x)
25
32 (2x)
40
43
51
62
69
71
+
Punt spekkoek
2x bordje galia
1x bordje cantaloupe
quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben uit eten geweest (met zus, neefje en nichtje) bij Hachi Sushi & Fusion. Ik heb weer veel gegeten, was heel lekker en leuk! AYCE maar dan anders, mooiere borden en leuk opgemaakt.
Menu:
[ link | afbeelding ]
Ik had:
5
12
14
15
20
22 (2x)
25
32 (2x)
40
43
51
62
69
71
+
Punt spekkoek
2x bordje galia
1x bordje cantaloupe
Op de 'pas op' famous lijstquote:Op zaterdag 25 april 2026 05:00 schreef Karzai het volgende:
[..]ik denk dat ze vanaf vandaag je foto gaan verspreiden bij de ayce
Toko Bali is een klassieker, net als Eddoquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:31 schreef Curiosity het volgende:
Maandag geen tijd om op verjaardag visite te gaan, dus nu alvast maar.
[ link | afbeelding ]
Geen zin om te koken en toevallig de buurt van een Jumbo Foodmarket.
[ link | afbeelding ]
De pulled chicken voor man op 2 Italiaanse bollen en de maaltijd voor mij.
Beiden goed van smaak.
Eddo is echt een beroemdheid iddquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toko Bali is een klassieker, net als EddoLeuk voor hen dat ze bij de Foodmarkets zijn gekomen.
Ik had ook een oranje gebakje
Amaretto bavaroise
[ link | afbeelding ]
Vanavond was het bruine rijst, gemarineerde kip, groenten en sesamsaus.
Toe aardbeien en mango.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |