abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:40:41 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220626593
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even

[ afbeelding ]
Apeldoorn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220627562
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zou vanmorgen wandelen met een vriendinnetje. Die belde van joh ik kan niet wandelen het lukt lichamelijk niet maar zullen we samen ontbijten in de stad even

[ afbeelding ]
Ook leuk! Ik ben benieuwd wat er op de kaas zit.

Ik heb net (met mijn ouders) net bij de Mc van cappuccino's, thee en ijsjes genoten.

Vanavond vissticks rösti, wortelen en aardappelpuree.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:13:07 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220627802
AVG: aardappels, asperges en een kipschnitzel

:9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220627865
Klassiekertje hier:
Witte asperges, gekookte krieltjes in de schil, geprakte eieren in botersaus met veel peterselie en bieslook en een paar plakken achterham :9

Kooknat, schillen en kontjes gaan de vriezer in voor later eetplezier
pi_220627913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes in de herhaling, confit de canard met spitskool en geroosterde krieltjes in de schil.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:27:46 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220628805
Taco's met refried beans, verse guacamole en allerlei groenten en kaas :9~ :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 20:46:52 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220628962
Ik had gisteren Indiaas besteld wegens heel laat thuis en niks in huis. Vandaag de overgebleven Rijst en butter chicken aangevuld met wat boontjes. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:05:56 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220629553
Nu een door onze viswinkel zelfgemaakte garnalenkroket. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 april 2026 @ 22:23:58 #129
22592 crew  Ole
pi_220629669
quote:
88s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:05 schreef golfer het volgende:
Nu een door onze viswinkel zelfgemaakte garnalenkroket. :9
Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:43:27 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220629758
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:23 schreef Ole het volgende:

[

Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijk
Die van Holtkamp zijn inderdaad heel erg lekker. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 april 2026 @ 07:04:12 #131
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220630479
Een mok lavazza espresso.
pi_220632724
Vanavond kip ketjap met zilvervliesrijst en zoetzure komkommer
pi_220633882
Straks kikkererwten-groentenkorma, met zilvervliesrijst, komkommerraita-achtig iets en een paar pappadums
  woensdag 22 april 2026 @ 17:10:50 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220634187
Vanavond wordt het mosterdsoep uit een soeppakket met uitgebakken spekjes.
:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 april 2026 @ 17:54:00 #135
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634353
Mijn AVG-tje, ditmaal met een gepaneerde schnitzel. Morgen worden o.a. de yoghurt en de sinaasappels weer aangevuld. Wat mis ik die!
pi_220634417
Voor middag- en avondeten twee wraps met vlees/groente/bonen, ijsbergsla met caesar salade dressing en een appel. Straks een Liuk citroenijsje.
  woensdag 22 april 2026 @ 18:26:24 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220634525
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
AVG: aardappels, asperges en een kipschnitzel

:9
Nogmaals.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2026 @ 18:57:59 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220634774
Ma had Shakshuka klaargemaakt :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220635131
pi_220639371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:40 schreef golfer het volgende:

[..]
Apeldoorn?
Ja, zij woont vlakbij het centrum. Ik zou haar op halen met de fiets om naar het Kroondomein te gaan maar dat werd ontbijt
  donderdag 23 april 2026 @ 13:56:44 #141
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220639376


Burrata salade.

[ Bericht 26% gewijzigd door Curiosity op 23-04-2026 16:38:35 ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220639517
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 07:04 schreef SoS87 het volgende:
Een mok lavazza espresso.
een mok vol met 10 espressoshotjes?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 23 april 2026 @ 14:32:32 #143
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220639536
Pompernikkel met theeworst en een salade van rode bieten en ossenhart tomaat, dressing van frambozen azijn en olijfolie
  donderdag 23 april 2026 @ 14:37:21 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220639549
Nu: haring vers van et mes van de viswinkel. :9

Vanavond voor mij een paellamaaltijd van dezelfde viswinkel met een reuzengarnaal. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 april 2026 @ 15:24:06 #145
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220639727
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef golfer het volgende:
Nu: haring vers van et mes van de viswinkel. :9

Jaloers, vers van het mes zie je zelden nog. Vrijwel overal liggen ze schoongemaakt te oxideren
pi_220640073
Vandaag mijn gewonnen lunch van de postcodeloterij maar eens gedaan. Mooi weer immers om even op een terrasje te genieten. Was bij een Fletcher hotel, en dat gaf me al te denken. Uiteindelijk werd het een lunchplankje. Kopje soep, broodje carpaccio, broodje zalm. Geitenkaas salade, minikroketje. Alles mini uitvoering. Soep koud, kroketje koud. In de salade zat een sliederig verrot stuk blad. Jezus wat slecht. :')
Ik hoop dat ik niet in de schijt raak. }:|
  donderdag 23 april 2026 @ 16:56:34 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640123
Vandaag wordt het geen warm eten. De keuken is een rommel en ik ben een beetje over mijn toeren want te druk. Ik heb twee zakken hamka’s soldaat gemaakt en dat vul ik aan met yoghurt (met müsli), waar ik per ongeluk 10 pakken van geleverd kreeg. Ook de melk is weer ruim voorradig; 15 liter, ook verkeerd besteld. Ik snap die aantallen gewoon niet. Ik heb er nog over gebeld en dan krijg ik een dame met een enorm buitenlands accent dus die versta ik al nauwelijks, mijn probleem uitleggen gaat dan al niet meer. Maar goed, ik kan even vooruit met de zuivel.
  Spellchecker donderdag 23 april 2026 @ 17:02:31 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220640146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag mijn gewonnen lunch van de postcodeloterij maar eens gedaan. Mooi weer immers om even op een terrasje te genieten. Was bij een Fletcher hotel, en dat gaf me al te denken. Uiteindelijk werd het een lunchplankje. Kopje soep, broodje carpaccio, broodje zalm. Geitenkaas salade, minikroketje. Alles mini uitvoering. Soep koud, kroketje koud. In de salade zat een sliederig verrot stuk blad. Jezus wat slecht. :')
Ik hoop dat ik niet in de schijt raak. }:|
https://nl.trustpilot.com/review/postcodeloterij.nl :Y)
  Spellchecker donderdag 23 april 2026 @ 17:03:47 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220640152
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag wordt het geen warm eten. De keuken is een rommel en ik ben een beetje over mijn toeren want te druk. Ik heb twee zakken hamka’s soldaat gemaakt en dat vul ik aan met yoghurt (met müsli), waar ik per ongeluk 10 pakken van geleverd kreeg. Ook de melk is weer ruim voorradig; 15 liter, ook verkeerd besteld. Ik snap die aantallen gewoon niet. Ik heb er nog over gebeld en dan krijg ik een dame met een enorm buitenlands accent dus die versta ik al nauwelijks, mijn probleem uitleggen gaat dan al niet meer. Maar goed, ik kan even vooruit met de zuivel.
Sterkte!

Hier gebakken aardappels, en maiskolven. En nog een stuk kaas denk ik. :Y)
pi_220640158
quote:
Yep, ik ben er ook wel klaar mee. Waardeloze bende.
pi_220640539
Vanavond zalm met knoflook en citroen uit de oven met dille. Worteltjes en snijbonen. Gebakken krieltjes met verse bieslook, peterselie en knoflook
pi_220640570
Witte asperges met beenham, ei, gekookte krieltjes en hollandaisesaus.
  donderdag 23 april 2026 @ 18:16:56 #153
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220640593
Döner
pi_220640600
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef golfer het volgende:


Vanavond voor mij een paellamaaltijd van dezelfde viswinkel met een reuzengarnaal. :Y)
pi_220640602
Ik at 2 kommen vd mosterdsoep die er nog was :9
pi_220640622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Jaloers, vers van het mes zie je zelden nog. Vrijwel overal liggen ze schoongemaakt te oxideren
Vorige week was ik bij een viskar en vroeg of ik er eentje (voor g) vers vh mes kon krijgen.
Ze liet een stapeltje in de vitrine zien en zei: deze zijn nét schoongemaakt.
Aan de kleur en de smaak te zien was dat echt niet waar.
Tranige dingen }:|

Ooit werkte ik 2,5 jaar in het Vumc. Elke vrijdag verheugde collega's zich al op de 'verse' haringen.
Stinken die dingen, ze maakten ze 's ochtends vroeg al schoon. Die geur als je bij haringetende coll zat dan :X
pi_220640645
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:18 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Da's geen paella rijst, dit lijkt meer op basmati of zo ;)
  donderdag 23 april 2026 @ 18:27:27 #158
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220640655
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Vorige week was ik bij een viskar en vroeg of ik er eentje (voor g) vers vh mes kon krijgen.
Ze liet een stapeltje in de vitrine zien en zei: deze zijn nét schoongemaakt.
Aan de kleur en de smaak te zien was dat echt niet waar.
Tranige dingen }:|

Ooit werkte ik 2,5 jaar in het Vumc. Elke vrijdag verheugde collega's zich al op de 'verse' haringen.
Stinken die dingen, ze maakten ze 's ochtends vroeg al schoon. Die geur als je bij haringetende coll zat dan :X
Erg hč?
  donderdag 23 april 2026 @ 18:29:48 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220640670
Tot een jaar terug had de Aldi in NL een redelijke haring in beschermende atmosfeer, niet zo goed als van een goede kraam, maar daar zit tegenwoordig een zuringsmiddel bij, smaakt niet lekker. Jammer, want het was beter dan gamellenharing
pi_220640727
Yoghurt met granola & biscottes met hummus, komkommer en falafal en een appel. Misschien straks nog een ijsje en/of nog wat te knabbelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')