Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijkquote:Op dinsdag 21 april 2026 22:05 schreef golfer het volgende:
Nu een door onze viswinkel zelfgemaakte garnalenkroket.
Die van Holtkamp zijn inderdaad heel erg lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:23 schreef Ole het volgende:
[
Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijk
Nogmaals.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
AVG: aardappels, asperges en een kipschnitzel
Ja, zij woont vlakbij het centrum. Ik zou haar op halen met de fiets om naar het Kroondomein te gaan maar dat werd ontbijtquote:
Jaloers, vers van het mes zie je zelden nog. Vrijwel overal liggen ze schoongemaakt te oxiderenquote:Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef golfer het volgende:
Nu: haring vers van et mes van de viswinkel.![]()
https://nl.trustpilot.com/review/postcodeloterij.nlquote:Op donderdag 23 april 2026 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag mijn gewonnen lunch van de postcodeloterij maar eens gedaan. Mooi weer immers om even op een terrasje te genieten. Was bij een Fletcher hotel, en dat gaf me al te denken. Uiteindelijk werd het een lunchplankje. Kopje soep, broodje carpaccio, broodje zalm. Geitenkaas salade, minikroketje. Alles mini uitvoering. Soep koud, kroketje koud. In de salade zat een sliederig verrot stuk blad. Jezus wat slecht.![]()
Ik hoop dat ik niet in de schijt raak.
Sterkte!quote:Op donderdag 23 april 2026 16:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag wordt het geen warm eten. De keuken is een rommel en ik ben een beetje over mijn toeren want te druk. Ik heb twee zakken hamka’s soldaat gemaakt en dat vul ik aan met yoghurt (met müsli), waar ik per ongeluk 10 pakken van geleverd kreeg. Ook de melk is weer ruim voorradig; 15 liter, ook verkeerd besteld. Ik snap die aantallen gewoon niet. Ik heb er nog over gebeld en dan krijg ik een dame met een enorm buitenlands accent dus die versta ik al nauwelijks, mijn probleem uitleggen gaat dan al niet meer. Maar goed, ik kan even vooruit met de zuivel.
Yep, ik ben er ook wel klaar mee. Waardeloze bende.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/postcodeloterij.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |