abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:27:46 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220628805
Taco's met refried beans, verse guacamole en allerlei groenten en kaas :9~ :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 20:46:52 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220628962
Ik had gisteren Indiaas besteld wegens heel laat thuis en niks in huis. Vandaag de overgebleven Rijst en butter chicken aangevuld met wat boontjes. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:05:56 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220629553
Nu een door onze viswinkel zelfgemaakte garnalenkroket. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 april 2026 @ 22:23:58 #129
22592 crew  Ole
pi_220629669
quote:
88s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:05 schreef golfer het volgende:
Nu een door onze viswinkel zelfgemaakte garnalenkroket. :9
Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:43:27 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220629758
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:23 schreef Ole het volgende:

[

Oeh! Ik had er eentje van de bekende bakker. Strandtent op Noordwijk
Die van Holtkamp zijn inderdaad heel erg lekker. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 april 2026 @ 07:04:12 #131
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220630479
Een mok lavazza espresso.
pi_220632724
Vanavond kip ketjap met zilvervliesrijst en zoetzure komkommer
pi_220633882
Straks kikkererwten-groentenkorma, met zilvervliesrijst, komkommerraita-achtig iets en een paar pappadums
  woensdag 22 april 2026 @ 17:10:50 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220634187
Vanavond wordt het mosterdsoep uit een soeppakket met uitgebakken spekjes.
:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 april 2026 @ 17:54:00 #135
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634353
Mijn AVG-tje, ditmaal met een gepaneerde schnitzel. Morgen worden o.a. de yoghurt en de sinaasappels weer aangevuld. Wat mis ik die!
pi_220634417
Voor middag- en avondeten twee wraps met vlees/groente/bonen, ijsbergsla met caesar salade dressing en een appel. Straks een Liuk citroenijsje.
  woensdag 22 april 2026 @ 18:26:24 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220634525
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
AVG: aardappels, asperges en een kipschnitzel

:9
Nogmaals.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2026 @ 18:57:59 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220634774
Ma had Shakshuka klaargemaakt :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220635131
pi_220639371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:40 schreef golfer het volgende:

[..]
Apeldoorn?
Ja, zij woont vlakbij het centrum. Ik zou haar op halen met de fiets om naar het Kroondomein te gaan maar dat werd ontbijt
  donderdag 23 april 2026 @ 13:56:44 #141
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220639376


Burrata salade.

[ Bericht 26% gewijzigd door Curiosity op 23-04-2026 16:38:35 ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220639517
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 07:04 schreef SoS87 het volgende:
Een mok lavazza espresso.
een mok vol met 10 espressoshotjes?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 23 april 2026 @ 14:32:32 #143
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220639536
Pompernikkel met theeworst en een salade van rode bieten en ossenhart tomaat, dressing van frambozen azijn en olijfolie
  donderdag 23 april 2026 @ 14:37:21 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220639549
Nu: haring vers van et mes van de viswinkel. :9

Vanavond voor mij een paellamaaltijd van dezelfde viswinkel met een reuzengarnaal. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 april 2026 @ 15:24:06 #145
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220639727
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef golfer het volgende:
Nu: haring vers van et mes van de viswinkel. :9

Jaloers, vers van het mes zie je zelden nog. Vrijwel overal liggen ze schoongemaakt te oxideren
pi_220640073
Vandaag mijn gewonnen lunch van de postcodeloterij maar eens gedaan. Mooi weer immers om even op een terrasje te genieten. Was bij een Fletcher hotel, en dat gaf me al te denken. Uiteindelijk werd het een lunchplankje. Kopje soep, broodje carpaccio, broodje zalm. Geitenkaas salade, minikroketje. Alles mini uitvoering. Soep koud, kroketje koud. In de salade zat een sliederig verrot stuk blad. Jezus wat slecht. :')
Ik hoop dat ik niet in de schijt raak. }:|
  donderdag 23 april 2026 @ 16:56:34 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640123
Vandaag wordt het geen warm eten. De keuken is een rommel en ik ben een beetje over mijn toeren want te druk. Ik heb twee zakken hamka’s soldaat gemaakt en dat vul ik aan met yoghurt (met müsli), waar ik per ongeluk 10 pakken van geleverd kreeg. Ook de melk is weer ruim voorradig; 15 liter, ook verkeerd besteld. Ik snap die aantallen gewoon niet. Ik heb er nog over gebeld en dan krijg ik een dame met een enorm buitenlands accent dus die versta ik al nauwelijks, mijn probleem uitleggen gaat dan al niet meer. Maar goed, ik kan even vooruit met de zuivel.
  Spellchecker donderdag 23 april 2026 @ 17:02:31 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220640146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag mijn gewonnen lunch van de postcodeloterij maar eens gedaan. Mooi weer immers om even op een terrasje te genieten. Was bij een Fletcher hotel, en dat gaf me al te denken. Uiteindelijk werd het een lunchplankje. Kopje soep, broodje carpaccio, broodje zalm. Geitenkaas salade, minikroketje. Alles mini uitvoering. Soep koud, kroketje koud. In de salade zat een sliederig verrot stuk blad. Jezus wat slecht. :')
Ik hoop dat ik niet in de schijt raak. }:|
https://nl.trustpilot.com/review/postcodeloterij.nl :Y)
  Spellchecker donderdag 23 april 2026 @ 17:03:47 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220640152
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag wordt het geen warm eten. De keuken is een rommel en ik ben een beetje over mijn toeren want te druk. Ik heb twee zakken hamka’s soldaat gemaakt en dat vul ik aan met yoghurt (met müsli), waar ik per ongeluk 10 pakken van geleverd kreeg. Ook de melk is weer ruim voorradig; 15 liter, ook verkeerd besteld. Ik snap die aantallen gewoon niet. Ik heb er nog over gebeld en dan krijg ik een dame met een enorm buitenlands accent dus die versta ik al nauwelijks, mijn probleem uitleggen gaat dan al niet meer. Maar goed, ik kan even vooruit met de zuivel.
Sterkte!

Hier gebakken aardappels, en maiskolven. En nog een stuk kaas denk ik. :Y)
pi_220640158
quote:
Yep, ik ben er ook wel klaar mee. Waardeloze bende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')