Met de moed der wanhoop maar een rookworst opgewarmd en dit gecombineerd met wat groenten.quote:Op donderdag 30 april 2026 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.
Eerste keer dat ik pannenkoeken met komkommer hoor of lees.quote:Op donderdag 30 april 2026 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.
Tja, kweethetookniethoor. Ben geen keukenprinses.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik pannenkoeken met komkommer hoor of lees.
goddamn jaloers, dat kan ik niet in mijn flatquote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:56 schreef Divje het volgende:
Vanavond de barbecue aan met worsten van de Twentse worstenkoning en overheerlijke burgers van de Marktkauf
En een rustiek stokbroodje met verse kruidenboter
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
goddamn jaloers, dat kan ik niet in mijn flat
Nooit geweest. Vulde prima. Maar welk(e)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:36 schreef borisz het volgende:
Toko Papaya te Rotterdam.
Vulde prima. Echter vast niet de beste toko van Rotterdam.
Bami Goreng. Sajoer Boontjes en een groentemix met Paksoi. Verder Ajam Cashew en pittige koe (2 pepers). Kan even het exacte recept niet achterhalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:44 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nooit geweest. Vulde prima. Maar welk(e)
gerecht(en) had je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |