abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220685071
Had vanmiddag al een soort 'farmersalade' gemaakt; wortel en knolselderij geraspt met appel, gedroogde cranberries, pompoenpitten en nog wat lekkere smaakmakers en dressing.
Dit met hamburgers was de bedoeling.

Maar toevallig kwamen we later op de dag een kippenkraam tegen, met een lange wachtrij.
Hele gebraden kip met jus gekocht, en gebakken patatten met ajuin en spekjes (was net over de grens in België)
Kip voor mij, burgers voor de heren disgenoten.

Was heerlijk bij de rest van de maaltijd :9
  donderdag 30 april 2026 @ 19:40:01 #277
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220685161
Een paar dagen trouw mijn AVG-tje gegeten maar vanavond geen zin om te koken. In plaats daarvan werd het rookworst op brood met twee kommen met yoghurt en müsli toe. :Y)
pi_220685215
Allerlei hapjes met carpaccio en blauwe kaas in combinatie met onze cold ipa
pi_220685330

Vriend had een toetje gemaakt.
Vanille ijs met slagroom, mango ‘espuma’, gedroogde mango en caramel :9
pi_220685635
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.

:@
Met de moed der wanhoop maar een rookworst opgewarmd en dit gecombineerd met wat groenten.



:Y)
pi_220685710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee.
Heb wel veel zin in pannenkoeken, maar geen zin om ze zelf te maken.
Daarom maar een pakket 'pannenkoeken voor dummies' gekocht bij de Appie, maar ik ben poedersuiker, komkommer en rauwe ham vergeten.

:@
Eerste keer dat ik pannenkoeken met komkommer hoor of lees.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220685725
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Eerste keer dat ik pannenkoeken met komkommer hoor of lees.
Tja, kweethetookniethoor. Ben geen keukenprinses.

Ik doe ook maar wat. :@
pi_220687459
koffie, banaan en een boterham met kersenjam :)
pi_220687485
Gisteren heerlijke mosterdsoep gehad! :Y en een gehaktstaaf. @ de verjaardag van m'n mams..

Was niet veel maar ben toch een beetje op minder eet dieet! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:31:51 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220689625
Vanavond wordt het voor mij een door B. bij de dorpsviswinkel gekochte maaltijd: met piri-piri gepaneerde zeewolf-filets met daarbij miehoen met groenten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:56:25 #286
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220689729
Vanavond de barbecue aan met worsten van de Twentse worstenkoning en overheerlijke burgers van de Marktkauf :9

En een rustiek stokbroodje met verse kruidenboter :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:13:02 #287
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220689815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:56 schreef Divje het volgende:
Vanavond de barbecue aan met worsten van de Twentse worstenkoning en overheerlijke burgers van de Marktkauf :9

En een rustiek stokbroodje met verse kruidenboter :9
goddamn jaloers, dat kan ik niet in mijn flat :'(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:20:29 #288
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220689937
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:13 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
goddamn jaloers, dat kan ik niet in mijn flat :'(
Ik ook niet :D

Daarom op bezoek bij iemand met een tuin
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:06:37 #289
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220690566
Straks goulash.
pi_220690752
Stokbroodje met òf restje kip, òf een barbecueworstje erop
'Farmersalade' van gisteren, rauwe puntparika's, rauwe raapstelen en sausjes ter extra belegopties

Schaal volle kwark met slagroom met daarbij blauwe bessen en kersen als toetje
pi_220690874
Babi-pangang met pasta (vriezer moet leeg, maar prima combi). Een cornetto en twee kleine appeltjes.
pi_220691089
Restant macaroni uit de vriezer :9
pi_220691172
Vandaag: pecorino romano, guanciale, eieren, zwarte peper en linguine. Carbonara dus :Y)
pi_220691314
Vanmorgen was dit hef ontbijt


Vanmiddag mc chicken met een paar patatjes en net in de auto een croissant gehad
pi_220691587
biefstukje met brood en een salade :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 19:36:26 #296
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220692086
Toko Papaya te Rotterdam.
Vulde prima. Echter vast niet de beste toko van Rotterdam. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220692177
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:36 schreef borisz het volgende:
Toko Papaya te Rotterdam.
Vulde prima. Echter vast niet de beste toko van Rotterdam. :s)
Nooit geweest. Vulde prima. Maar welk(e)
gerecht(en) had je?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 20:57:04 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220692707
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:44 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Nooit geweest. Vulde prima. Maar welk(e)
gerecht(en) had je?
Bami Goreng. Sajoer Boontjes en een groentemix met Paksoi. Verder Ajam Cashew en pittige koe (2 pepers). Kan even het exacte recept niet achterhalen.

Ik heb geen verdere ervaringen met toko's in Rotterdam :+. Maar wel Haarlem eo en er zijn meerdere toko's die lekkerder zijn. Dit was gewoon een toko categorie OK. Alleen omdat deze op de route zat heb ik hier wat meegenomen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 2 mei 2026 @ 00:50:57 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220694116
Bol ijs in de smaak zoute drop en eentje smaak duindoorn :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220694290

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')